AnonymBruker Skrevet 15. mai 2015 #1 Del Skrevet 15. mai 2015 I alle disse "hvor mye sparer du i måneden?"- trådene, sparer folk tydelig vis mange tusen kr per måned, alt fra 3.000 - 25.000 per måned, og mange er gjerne de som eier bolig fra før av, så hva er det dere egentlig sparer til? Alle kan svare Anonymous poster hash: 739df...3a5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 15. mai 2015 #2 Del Skrevet 15. mai 2015 Jeg sparer 3000/mnd. Dette skal brukes når barna blir konfirmanter, skal ha 'lappen', o.l... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bippo Skrevet 15. mai 2015 #3 Del Skrevet 15. mai 2015 Lappen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 15. mai 2015 #4 Del Skrevet 15. mai 2015 1: Ferie 2: Buffer 3: Ved å nedbetale bolig sparer jeg til mer hensiktsmessig bolig 4: pensjon Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lisske Skrevet 15. mai 2015 #5 Del Skrevet 15. mai 2015 Ny sofa :D Og egen bolig. Sparer 1-2 tusen i mnd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2015 #6 Del Skrevet 15. mai 2015 Nye møbler. Skifter ut IKEA med noe av litt mer kvalitet.Anonymous poster hash: 26da8...555 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 15. mai 2015 #7 Del Skrevet 15. mai 2015 (endret) * En sikker alderdom ved å betale ned boligen (og det er størstedelen av sparingen min) * En solid og god buffer (vil ha litt større buffer) * Etterhvert blir det pensjon * Ferier * Bryllup * Barn Mvh Yvonne Endret 15. mai 2015 av Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wanda Maximoff Skrevet 15. mai 2015 #8 Del Skrevet 15. mai 2015 Ferie, til sønnen min blir voksen og trenger egenkapital eller bil, sparer til uforutsette utgifter og prøver å spare litt ved å få ned lånet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest morhjertegod Skrevet 15. mai 2015 #9 Del Skrevet 15. mai 2015 Sparer til oppgradering av hus, som alltid trengs. Sparer til barna, konfirmasjon og lappen koster skjorta. Sparer til pensjonist tilværelsen. Sparer til barna, så de kan få litt hjelp under studier. Sparer til ferier. Sparer til mellomlegget til neste bil. Sparer for å slipper mer gjeld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kragebein Skrevet 15. mai 2015 #10 Del Skrevet 15. mai 2015 Litt av hvert. Akkurat nå sparer jeg til en buffer, litt dyrere ting jeg og samboeren ønsker oss (ny PC og blender, blant annet), og litt til bolig. Når bufferen blir stor nok kommer nok 80-90% av sparepengene gå til bolig, resten til ting vi ønsker oss. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Honeyblossom Skrevet 15. mai 2015 #11 Del Skrevet 15. mai 2015 Sparer egentlig ikke til noe spesifikt. Lappen kanskje? Bor hjemme ennå så har minimalt med utgifter så får spart mesteparten av lønna mi. Mellom 10-20k hver mnd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kjøttmeis Skrevet 15. mai 2015 #12 Del Skrevet 15. mai 2015 Jeg sparer litt og litt når jeg har ekstra penger. Nå har alt gått til regninger, gjeld, flybilletter, osv. Nå er det nesten tomt Men jeg skal egentlig spare til flytting. På'n igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2015 #13 Del Skrevet 15. mai 2015 Ikke noe spesielt. Har bare sparedilla. Anonymous poster hash: f08d0...b19 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Puny Skrevet 15. mai 2015 #14 Del Skrevet 15. mai 2015 Ferie Buffer Pensjon Ny leilighet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
juliane Skrevet 15. mai 2015 #15 Del Skrevet 15. mai 2015 Akkurat nå sparer jeg spesifikt til ulønnet permisjon, siden jeg nok må gå en tre-fire mnd uten inntekt neste år. Samtidig sparer vi som alltid til større bolig, og siden vi nå får barn er det jo mer aktuelt enn noen gang å skulle kjøpe noe større om ikke så altfor lang tid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
WubWub Skrevet 15. mai 2015 #16 Del Skrevet 15. mai 2015 is-krem på 17. mai og en brus vil ha yummy in my tummy men har ikke råd noen snille damer som vil gi meg 2 ti-kroninger så jeg kan spise noe godtesnop på den forhåpentligvis vakre dagen? vil ha is, to is - har også lyst på sånn helium ballong med donald duck bilde på, og en cola eller fanta. kanskje litt sukkerspinn også 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2015 #17 Del Skrevet 15. mai 2015 Følelsen og ha penger på kontoen er bedre enn en skikkelig bra fyll. Så når man kan ha det hele tiden så er jo det topp. Sparer til alderdommen selv om jeg er 26år.Anonymous poster hash: 30d8a...79b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blå politibil Skrevet 16. mai 2015 #18 Del Skrevet 16. mai 2015 Sparer til ubetalt permisjon fra jobben (ønsker 2 ekstra mnd i tillegg til foreldreperm). Sparer til nye vindu på stua, de eneste på huset som er gamle. Ønsker meg nytt bad ila 5 år. Ny stablesteinsmur i hagen med arrondering av terrenget rundt. Dette er det jeg personlig sparer til. Felles sparer jeg og samboer for å bygge oss opp en real buffer. Har nå 70 000, ønsker det dobbelte. Samt at vi betaler ned hardt på huset. Totalt sparer jeg ca 6000 i mnd, litt mer nå, 10000, siden jeg sparer til permisjon. Av dette er 2000 til felles buffer. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2015 #19 Del Skrevet 16. mai 2015 Leilighet. Har spart 17 Kroner og 50 Øre så langt. Anonymous poster hash: 69e62...7b1 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
debattanten Skrevet 16. mai 2015 #20 Del Skrevet 16. mai 2015 Litt usikker om det blir det, men har akkurat begynt å spare til ny sykkel neste år. Ikke sikkert det blir det, men om jeg fortsetter treningen som nå skal jeg nok ha meg en ny sykkel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå