Gå til innhold

Hellstrøm rydder oppe hjemme og i restauranter

Gjest Jacklost

Anbefalte innlegg

• 3 uker senere...

Fortsetter under...

Nei, ganske kjedelig program. Spenningen ligger i hvor jævlig mat restauranten har og hva Hellstrøm lirer av seg av kjeft.

Deretter er det litt oppussing av lokalet og kjapp overlevering av oppskrifter. Ferdig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For noen herlige positive folk som drev den restauranten på Lista da:)

Anonymous poster hash: 6e78e...413

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For noen herlige positive folk som drev den restauranten på Lista da:)

Anonymous poster hash: 6e78e...413

Enig! Men de har solgt restauranten nå. :/

Anonymous poster hash: ababa...8e0

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Må innrømme at jeg er en smule skuffet så langt, håper det blir bedre utover i sesongen.

Den første episoden var ikke så verst. Overrasket over at restauranten er solgt siden det virket som både eieren med datter, kokken og resten av de ansatte var motiverte for å jobbe for å snu ting.

Andre episoden ble jeg bare oppgitt over.  Fikk en følelse av at eierene egentlig ikke var interesserte i å endre på så mye og ble dessverre ikke overrasket over at kokken hadde sluttet og fast food menyen var tilbake da Hellstrøm kom tilbake noen uker senere.  

Anonymous poster hash: fd0d8...5d9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg så de gamle episodene av Hellstrøm rydder opp, der hvor han ryddet opp hjemme hos Ola og Kari nordmann gadd jeg ikke se. Må nok uansett innrømme at jeg foretrekker Ramsay's Kitchen Nightmares. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bergtekjen

Eg har aldri orka å sjå ein tv-serie med Hellstrøm. Berre fordi han virkar så Gordon Ramsay-wannabe  :fnise: 

Då ser eg heller på Gordon Ramsay.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eg har aldri orka å sjå ein tv-serie med Hellstrøm. Berre fordi han virkar så Gordon Ramsay-wannabe  :fnise: 

Då ser eg heller på Gordon Ramsay.

Er vel heller Gordon som er en Hellstrøm wannabe ;) Hellstrøm har vært kokk mye lengre enn han. Han kunne vært faren hans
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bergtekjen

Er vel heller Gordon som er en Hellstrøm wannabe ;) Hellstrøm har vært kokk mye lengre enn han. Han kunne vært faren hans

Eg tenker vel det motsatte fordi eg såg Gordon Ramsay på TV fyrst.

No lærte eg noko nytt i dag au :plystre:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det var jo han som var først ute med konseptet med å krangle, kjefte og rydde opp resturanter på tv. Helstrøm er den norske versjonen, og det er derfor ikke rart å si at han er en liten kopi. Hvem som er eldst er jo helt irrelevant.

Anonymous poster hash: ababa...8e0

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...