Gjest Jacklost Skrevet 22. august 2015 #41 Del Skrevet 22. august 2015 Jeg likte når han skulle konfrontere folkene bak Grandiosa produktene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 9. september 2015 #42 Del Skrevet 9. september 2015 Noen som skal se på sesongpremieren i kveld? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 9. september 2015 #43 Del Skrevet 9. september 2015 Noen som skal se nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiniMjau Skrevet 9. september 2015 #44 Del Skrevet 9. september 2015 Ser på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 9. september 2015 #45 Del Skrevet 9. september 2015 Jeg trodde at han skulle spy i stad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiniMjau Skrevet 10. september 2015 #46 Del Skrevet 10. september 2015 Nei, ganske kjedelig program. Spenningen ligger i hvor jævlig mat restauranten har og hva Hellstrøm lirer av seg av kjeft. Deretter er det litt oppussing av lokalet og kjapp overlevering av oppskrifter. Ferdig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 10. september 2015 #47 Del Skrevet 10. september 2015 Jeg synes det er like kjekt som det var for 5 år siden men jeg liker best hjemme programmene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 10. september 2015 #48 Del Skrevet 10. september 2015 Jeg syns programmene til Hellstrøm har blitt veldig forutsigbare, så jeg styrer unna nå. Likte de første sesongene veldig godt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. september 2015 #49 Del Skrevet 10. september 2015 For noen herlige positive folk som drev den restauranten på Lista da:)Anonymous poster hash: 6e78e...413 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 10. september 2015 #50 Del Skrevet 10. september 2015 Jeg får lyst til å spise der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september 2015 #51 Del Skrevet 11. september 2015 For noen herlige positive folk som drev den restauranten på Lista da:)Anonymous poster hash: 6e78e...413 Enig! Men de har solgt restauranten nå. :/ Anonymous poster hash: ababa...8e0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september 2015 #52 Del Skrevet 22. september 2015 Må innrømme at jeg er en smule skuffet så langt, håper det blir bedre utover i sesongen. Den første episoden var ikke så verst. Overrasket over at restauranten er solgt siden det virket som både eieren med datter, kokken og resten av de ansatte var motiverte for å jobbe for å snu ting. Andre episoden ble jeg bare oppgitt over. Fikk en følelse av at eierene egentlig ikke var interesserte i å endre på så mye og ble dessverre ikke overrasket over at kokken hadde sluttet og fast food menyen var tilbake da Hellstrøm kom tilbake noen uker senere. Anonymous poster hash: fd0d8...5d9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 23. september 2015 #53 Del Skrevet 23. september 2015 Enig! Men de har solgt restauranten nå. :/ Anonymous poster hash: ababa...8e0 Hvor står det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. september 2015 #54 Del Skrevet 23. september 2015 Hvor står det? I avisen. Anonymous poster hash: ababa...8e0 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mona Sax Skrevet 26. september 2015 #55 Del Skrevet 26. september 2015 Jeg så de gamle episodene av Hellstrøm rydder opp, der hvor han ryddet opp hjemme hos Ola og Kari nordmann gadd jeg ikke se. Må nok uansett innrømme at jeg foretrekker Ramsay's Kitchen Nightmares. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bergtekjen Skrevet 26. september 2015 #56 Del Skrevet 26. september 2015 Eg har aldri orka å sjå ein tv-serie med Hellstrøm. Berre fordi han virkar så Gordon Ramsay-wannabe Då ser eg heller på Gordon Ramsay. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 26. september 2015 #57 Del Skrevet 26. september 2015 Eg har aldri orka å sjå ein tv-serie med Hellstrøm. Berre fordi han virkar så Gordon Ramsay-wannabe Då ser eg heller på Gordon Ramsay.Er vel heller Gordon som er en Hellstrøm wannabe Hellstrøm har vært kokk mye lengre enn han. Han kunne vært faren hans Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bergtekjen Skrevet 26. september 2015 #58 Del Skrevet 26. september 2015 Er vel heller Gordon som er en Hellstrøm wannabe Hellstrøm har vært kokk mye lengre enn han. Han kunne vært faren hans Eg tenker vel det motsatte fordi eg såg Gordon Ramsay på TV fyrst. No lærte eg noko nytt i dag au Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 26. september 2015 #59 Del Skrevet 26. september 2015 Tenk at han er snart 70 år O: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september 2015 #60 Del Skrevet 26. september 2015 Er vel heller Gordon som er en Hellstrøm wannabe Hellstrøm har vært kokk mye lengre enn han. Han kunne vært faren hans Men det var jo han som var først ute med konseptet med å krangle, kjefte og rydde opp resturanter på tv. Helstrøm er den norske versjonen, og det er derfor ikke rart å si at han er en liten kopi. Hvem som er eldst er jo helt irrelevant. Anonymous poster hash: ababa...8e0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå