AnonymBruker Skrevet 11. januar 2015 #1 Del Skrevet 11. januar 2015 Jeg føler at jeg har sett alt som er å se av komiserier der ute. Jeg trenger desperat en ny godserie å se på, men jeg kommer rett og slett ikke på noe jeg ikke har sett. Jeg så nylig første episode av Arrested Development, men den falt ikke i smak. Kan noen anbefale meg morsomme godserier som kanskje kan passe for en som har likt dette tidligere: - Friends - How I Met Your Mother - The Big Bang Theory - Parks and Recreation - Cougar Town - Episodes - 2 Broke Girls - Will & Grace - Modern Family - That '70s Show - The Nanny Jeg setter pris på alle forslag! Anonymous poster hash: 425a9...1aa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2015 #2 Del Skrevet 11. januar 2015 It's Always Sunny In Philadelphia tror jeg du vil like Anonymous poster hash: 7a7e3...8c1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2015 #3 Del Skrevet 11. januar 2015 Scrubs Anonymous poster hash: c5c99...029 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guybrush Skrevet 11. januar 2015 #4 Del Skrevet 11. januar 2015 Better off Ted Black Books (britisk humor, så ikke for absolutt alle - men om du liker det er episodene til å dø av) The IT Crowd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hecubaa Skrevet 11. januar 2015 #5 Del Skrevet 11. januar 2015 Weeds. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prorsum Skrevet 11. januar 2015 #6 Del Skrevet 11. januar 2015 Har ganske lik smak som deg, og jeg kan anbefale The Office US(!), Party Down og 30 Rock. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
masekopp Skrevet 13. januar 2015 #7 Del Skrevet 13. januar 2015 Common Law, The Office, Welcome to Sweden, Malcolm i midten, Everybody hates Chris, Fresh Prince of Bel Air Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kassiopeia Skrevet 29. januar 2015 #8 Del Skrevet 29. januar 2015 Louis. Helt brilliant, hysterisk morsom og ekte serie. Veldig undervurdert også, har aldri hørt et ord om den før jeg tilfeldigvis leste en liste i går over det beste utvalget man finner av serier på netflix USA nå. Anbefales absolutt! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå