Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva koster en vannkoker, og hvor får jeg en billigst mulig?

Anonymous poster hash: 08065...716
Skrevet

Koster fra en lapp og oppover. Europris, Clas Ohlson osv.

Anbefaler deg å legge 2-300 kr. I en vannkoker da får du litt mer kvalitet, på Elkjøp el.

Passpå at du kjøper en som lokken går greit opp på og dermed er grei å fylle kaldt vann i. Og som er ledningsfri når den fylles, greit grep på er og ok når du skal helle varmt vann.

Anonymous poster hash: 14365...dae

Skrevet

Jeg kjøpte denne når den gamle streika. Koster 299,- på Elkjøp. Mye metall, ser ok ut.

www.elkjop.no/product/hjem-og-husholdning/kjokkenapparater/OBH6442/obh-nordica-kettle-mini-vannkoker-6442

Er ment å være sånn midlertidig vannkoker, inntil jeg finner en god en med regulering for vanntemperatur.

Ulempe: Stikkontakten med ledningen henger på selve kanna, så du kan egentlig ikke flytte den rundt i huset så lett.

Skrevet

Jeg kjøpte denne når den gamle streika. Koster 299,- på Elkjøp. Mye metall, ser ok ut.

www.elkjop.no/product/hjem-og-husholdning/kjokkenapparater/OBH6442/obh-nordica-kettle-mini-vannkoker-6442

Er ment å være sånn midlertidig vannkoker, inntil jeg finner en god

en med regulering for vanntemperatur.

Ulempe: Stikkontakten med ledningen henger på selve kanna, så du kan egentlig ikke flytte den rundt i huset så lett.

Aldr sett en vannkoker der temperaturen kan reguleres manuelt.

Skrevet (endret)

Joda de finnes, er bare litt vanskelig å komme over dem.

Skulle ha kjøpt denne ene typen som ble anbefalt her på forumet nylig, som jeg tror ble solgt i en bestemt tebutikk for et år tilbake eller så, men jeg hadde ikke råd da dessverre.

www.amazon.de/Dirt-Devil-Wasserkocher-Aquagrad-Temperaturvorwahl/dp/B000UTO3LS

Endret av VUX
Skrevet (endret)

Jeg kjøpte denne på Biltema.

Hvis du er like utålmodig som meg, så ville jeg kjøpt en som er på 2000w eller mer. Jeg kjøpte først en som var på 1000w og den leverte jeg tilbake.

Endret av -Leon-
  • Liker 1
Gjest brutal_mann
Skrevet

Hva koster en vannkoker, og hvor får jeg en billigst mulig?

Hva skal du bruke den til og hvor lenge gidder du vente på at vannet er kommet til riktig temperatur?

Jeg er litt snobbete og nazi her, så for meg er annet enn Aquagrad sine vannkokere uaktuelt. Men å kalle dem billige, nja, det vil være som å påstå at alle på Reperbahn i Hamburg er jomfruer.

Gjest brutal_mann
Skrevet

Alt annet er ubrukelig ;)

Skrevet

Hva skal du bruke den til og hvor lenge gidder du vente på at vannet er kommet til riktig temperatur?

Jeg er litt snobbete og nazi her, så for meg er annet enn Aquagrad sine vannkokere uaktuelt. Men å kalle dem billige, nja, det vil være som å påstå at alle på Reperbahn i Hamburg er jomfruer.

Vannkoker-snobb! :fnise: Jeg vil bare ha varmt vann til teen min, jeg. Den trenger ikke være superkjapp, men det er jo greit om jeg ikke trenger å vente i tjue minutter.

Gjest brutal_mann
Skrevet

Vannkoker-snobb! :fnise: Jeg vil bare ha varmt vann til teen min, jeg. Den trenger ikke være superkjapp, men det er jo greit om jeg ikke trenger å vente i tjue minutter.

Det er te'en min jeg snobber på vannet ;) Vannet skal være at fra 70 til 95 grader, alt etter te ser du ;) (Ja, jeg føler meg som en freak :P )

Gå for masse watt for å spare tid. Det er alltid greit. Har du først hatt en kjapp vannkoker så vil du aldri ha noe annet igjen.

Skrevet

Jeg tror min kan det. Kjøpt på Jula til halv pris (399,- betalte 199,-) tror jeg. Av merket Menuett.

Jeg kan regulere temperaturen på min, men har aldri hatt behov for å gjøre det.

Anonymous poster hash: dfcde...ae2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...