Gå til innhold

"Jeg skulle bare ut og kjøpe en overraskelse til deg!"

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lå og sov middag, typen var våken og har spilt på den nye pcn sin imens jeg var ute, helt normalt. Men så kommer han inn til meg, med jeans og skjorte på og sier han skal ut og møte en kompis for kaffe! Så sier han at han sier ifra om han blir lengre enn til kl 18. 2 timer..

Jeg blir bekymret (vi har hatt endel løgn i bildet tidligere, sånt setter spor..) og ba om bevis på at han skulle møte han.. For han hadde "pyntet" seg litt vel mye til det, grunnen hans til det var: Ja, siden det er jul og sånt!

Han ringer meg, jeg er fortvilet og sier at jeg vil bare se meldingen der det står at dere skal møtes, da kommer han med.. "Jeg skulle ut og kjøpe en overraskelse til deg, men ødelagt det nå da! Du kan ikke kalle det løgn!" ... Overraskelse helt tilfeldig nå idag? Og siden det ble ødelagt spurte jeg hva han liksom tenkte å kjøpe.. En veske. Og han ble sur, skulle kjøpe seg noe mat og komme hjem igjen nå..

Dette ble litt rotete, men jeg ble bare så redd jeg nå jeg sitter og forstår ingenting, dette henger ikke på grep, hva er det han holder på med?

Anonymous poster hash: fd35f...c4b
Skrevet

Om du/dere ikke klarer å glemme tidligere løgner har dere ingenting å gjøre i et forhold sammen.

Anonymous poster hash: 415a5...d49
  • Liker 26
Skrevet

Skjønner ingenting av hele innlegget... Skriv mer ryddig og en problemstilling

Anonymous poster hash: 66012...cff
  • Liker 13
Skrevet

Eller hva er det DU holder på med? Du kan ødelegge et forhold ved å være så til de grader mistroisk. Kan han aldri gå utenfor døren uten at du skal ha fullstendig oversikt?

Anonymous poster hash: 253ec...618
  • Liker 13
Skrevet

Om du/dere ikke klarer å glemme tidligere løgner har dere ingenting å gjøre i et forhold sammen.

Anonymous poster hash: 415a5...d49

Vi jobber med det. Det går fint an å finne ut av sånne ting, nå vet ikke du hva dette innebærer heller.

Tiden leger mange sår.

Skjønner ingenting av hele innlegget... Skriv mer ryddig og en problemstilling

Anonymous poster hash: 66012...cff

Ble rotete ja. Oppsummering da:

Typen "pynter" seg opp og sier han skal ut på kaffe med kompis han ikke har treft på lenge, jeg sender melding for jeg er bekymret, vil se at de har skrevet de skal møtes ellernoe, han sier plutselig at han skulle ikke møte han, han skulle kjøpe en gave til meg, en veske.

Han gjør aldri sånt, føler det var en dårlig unnskyldning for noe annet han skulle.

Anonymous poster hash: b4c34...a8d

• Liker 1
Skrevet

Eller hva er det DU holder på med? Du kan ødelegge et forhold ved å være så til de grader mistroisk. Kan han aldri gå utenfor døren uten at du skal ha fullstendig oversikt?

Anonymous poster hash: 253ec...618

Joda, går helt fint ellers.

Anonymous poster hash: b4c34...a8d

Skrevet

Herregud, ta deg sammen!

Anonymous poster hash: 37501...2d7
  • Liker 1
Skrevet

Det var rarere at han skulle pynte seg for å kjøpe en veske enn at han skulle pynte seg for å gå på kafe.

Anonymous poster hash: 9f6b0...ab4
  • Liker 25
Skrevet

Her er det du som er urimelig. Skal ha bevis på at han skal til en kompis.

Dette er ikke liv laga.

Anonymous poster hash: e7c76...71c

• Liker 3
Skrevet

Tråden er ryddet for spekulasjoner.

Frk.K, mod.

Skrevet

Er det ikke litt usannsynlig at man kjøper gave til samboeren sin rett etter julaften?

Anonymous poster hash: 2ec01...bf0

• Liker 7
Skrevet

Han skulle møte en kompis. Han ble irritert av masinga di og sa han skulle kjøpe en overraskelse til deg for å gi deg dårlig samvittighet.

Anonymous poster hash: 4dd11...973
  • Liker 4
Gjest Klaveret
Skrevet

Om du ønsker å forbli i forholdet må du slutte å oppføre deg slik som dette. Fortsetter du å være like misstenksom vil han forsvinne før du vet ordet av det.

Skrevet

Jeg lå og sov middag, typen var våken og har spilt på den nye pcn sin imens jeg var ute, helt normalt. Men så kommer han inn til meg, med jeans og skjorte på og sier han skal ut og møte en kompis for kaffe! Så sier han at han sier ifra om han blir lengre enn til kl 18. 2 timer..

Jeg blir bekymret (vi har hatt endel løgn i bildet tidligere, sånt setter spor..) og ba om bevis på at han skulle møte han.. For han hadde "pyntet" seg litt vel mye til det, grunnen hans til det var: Ja, siden det er jul og sånt!

Han ringer meg, jeg er fortvilet og sier at jeg vil bare se meldingen der det står at dere skal møtes, da kommer han med.. "Jeg skulle ut og kjøpe en overraskelse til deg, men ødelagt det nå da! Du kan ikke kalle det løgn!" ... Overraskelse helt tilfeldig nå idag? Og siden det ble ødelagt spurte jeg hva han liksom tenkte å kjøpe.. En veske. Og han ble sur, skulle kjøpe seg noe mat og komme hjem igjen nå..

Dette ble litt rotete, men jeg ble bare så redd jeg nå jeg sitter og forstår ingenting, dette henger ikke på grep, hva er det han holder på med?

Anonymous poster hash: fd35f...c4b

Sover du middag ute? :dry:

Vet ikke hva som skurrer mest her, jeg.. Det noe med både deg og samboeren din som tilsier at dette forholdet ikke har en veeeldig lang fremtid...?

• Liker 3
Skrevet (endret)

Dette forholdet vil ikke holde lenge om du oppfører deg sånn. Jeg skjønner godt at han blir forbannet om du skal mistenke han, og krever bevis.

Hakuna matata!

Endret av Phoenix
Annonse
Skrevet

Dere sliter iallefall veldig med tillit når han må bevise hva han skal

Skrevet

I hvilke forhold er det greit å kreve å få se andres meldinger? Noe slikt skal ikke forekomme i et forhold, og om du er så mistroisk til kjæresten din bør du avslutte forholdet.

Anonymous poster hash: d57aa...010
  • Liker 2
Skrevet

Er det ikke litt usannsynlig at man kjøper gave til samboeren sin rett etter julaften?

Anonymous poster hash: 2ec01...bf0

JO!

Jeg tror han skulle noe muffins. Gå fra han TS! Han har ikke godt av deg heller, så mistroisk som du er.. :-(

Anonymous poster hash: 55889...143

Skrevet

Bare jeg som tror at TS faktisk har grunn til å bli mistenksom? Spesielt hvis de har en fortid med løgner fra hans side. Synes oppførselen hans skurret også. Hvorfor kunne han ikke bare vise TS meldingen da? Det ville jeg gjort hvis jeg ikke hadde noe å skjule.

• Liker 5
Skrevet

Jeg syns begge to oppførte seg teit her.

Vi får ikke gjort så mye med hva kjæresten din har gjort eller gjorde ts, men til neste gang (hvis du gidder det der noe mer) så bør du tenke over hvordan dere bedt mulig skal takle en slik situasjon. Hvordan du skal takle det, om du kan se på saken i flere nyanser enn kun sort/hvitt.

For om han faktisk skulle kjøpe gave til deg, la ikke du akkurat grunnlaget videre for å kunne stole på hverandre

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...