Gå til innhold
Problemer med registrering ved bruk av windows mail (hotmail, live, outlook) ×

Merkelige restylane- lepper!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg satte restylane i leppa for ca 3 uker siden. Satte bare 0,5 ml siden jeg ikke har gjort det før.

Samme dagen jeg satte injeksjonen hovna jo leppa mi opp, og jeg hadde såkalte "ducklips" for en kveld (lol).

dagen etter var resultatet perfekt! Jeg hadde fyldigere lepper, uten at det så fake ut, men så dagen etter det igjen så jeg ingenting. Jeg så ingen forskjell whatsoever.. Så i 3 uker har jeg gått rundt å tenkt at "jaja, det var 2000 spenn i dass..."

Men så når jeg la meg i går på kvelden hadde jeg vondt i en kvise ved leppa (usikker på om dette er relevant) og når jeg våkna i dag var "restylaneleppene" mine tilbake!

Som om det har vært restylanefeer her i natt og fylt opp leppene mine igjen. Er det noen som kan ha noen medisinsk forklaring på dette? Når jeg gjorde det for tre uker siden ble leppene mine litt tørre og jeg måtte smøre de med lypsul for at de ikke skulle sprekke, og jeg har kjent på den samme følelsen i dag! Bare at jeg så klart ikke har gjort noe for det. Forklaring?

Anonymous poster hash: b5006...ac2
  • 3 uker senere...
Skrevet

Er nok bare pga kvisen..jeg har hatt kviser nær leppen og har hovnet opp noe siinnsykt.ducklip x 10! Har også tatt restylane tidligere,og hadde litt samme erfaring som deg..at de ble veldig fort "normale" igjen. Dog, har aldri hørt at det forsvinner for så å komme tilbake. Det er fysisk sett umulig..siden det de sprøyter inn absorberes gradvis av kroppen. Når det er borte,så er det borte..da må det fylles på mer for å få tilbake effekten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...