AnonymBruker Skrevet 25. november 2014 #1 Del Skrevet 25. november 2014 Hei! Hva ser dere på som mye fravær? Jeg føler jeg har mye fravær nå. og jeg tror jeg har ødelagt litt for meg selv. Overalt sies det jo at da er det ikke sikkert arbeidstakeren vil ha deg uansett hvor gode karakterer du har... Har jeg ødelagt alt for meg selv ? Har vel 7 dager så langt og er i vg2 nå, med to dager ugyldig... Synes jo det høres rart ut at du står i fare for ikke å få jobb pga av fraværet ditt fra videregående. Man er jo mye eldre når man søker jobb. da burde de vel se på fravær fra høyskolen? Anonymous poster hash: 4bd17...a6a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest daisydaisy Skrevet 25. november 2014 #2 Del Skrevet 25. november 2014 7 dager fravær er verre enn null fravær, eller 2 fraværsdager, men det finnes folk som har mye høyere fravær enn deg. Så lenge du ikke får mye mer fravær trenger du ikke stresse over 7 dager. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2014 #3 Del Skrevet 25. november 2014 Har over 60 dagers fravær fra VG1 (alvorlig sykdom) Men har ingen fravær fra VG3 foreløpig, og ingen fravær på jobb. Håper en god jobbreferanse er like mye verdt som et fraværsfritt vitnemål! Anonymous poster hash: 20415...14c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
veraa94 Skrevet 25. november 2014 #4 Del Skrevet 25. november 2014 Altså, når du har tatt høyere utdanning etter vgs ser de ikke på fraværet du hadde da.. Det er mer hvis du skal ha sommerjobb før den tid at det kan ha noe å si. Men 7 dager er ikke noe stress Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2014 #5 Del Skrevet 25. november 2014 Men står fraværet samlet. eller for hvert år på vitnemålet? Anonymous poster hash: 4bd17...a6a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2014 #6 Del Skrevet 25. november 2014 Men står fraværet samlet. eller for hvert år på vitnemålet? Anonymous poster hash: 4bd17...a6a Håper virkelig det står for hvert år! Anonymous poster hash: 20415...14c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2014 #7 Del Skrevet 25. november 2014 Ja. det var det jeg og håpet! Har kun 1 dag dette året... Anonymous poster hash: 4bd17...a6a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2014 #8 Del Skrevet 25. november 2014 Håper virkelig det står for hvert år! Anonymous poster hash: 20415...14c Håper virkelig det står for hvert år! Anonymous poster hash: 20415...14c Noen som vet? Som er ferdige med vgs? Anonymous poster hash: 4bd17...a6a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2014 #9 Del Skrevet 25. november 2014 30 dager ugyldig fravær... haha 1 måned!!!!! Er jo helt på trynet vettu! Kan takke meg selv! Står forøvrig for hvert år Anonymous poster hash: 5b23c...f0d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Whynot Skrevet 25. november 2014 #10 Del Skrevet 25. november 2014 Jeg hadde tragisk mye fravær på VG3, typ 20 dager og 106 timer eller noe sånt. Har ikke påviket skole eller jobb i ettertid i det hele tatt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pourpre Skrevet 25. november 2014 #11 Del Skrevet 25. november 2014 Kjente en som hadde 100timers fravær fra skolen. Men likevel fikk han læreplass. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sophia21 Skrevet 26. november 2014 #12 Del Skrevet 26. november 2014 Det der er ingenting. Og ikke mange andre enn lånekassa som har sett vitnemålet mitt fra VGS. Etterhvert som du har mer utdanning og arbeidserfaring vil den være uinteressant. Har du høyere utdanning så sier det seg selv at du kom deg gjennom VGS (med unntak av ved 23/5 regelen, men da har man jo erfaring). Litt OT så finnes de som aldri møter på en forelesning på høyere utdanning, det er sjelden obligatorisk eller blir registrert. Oppmøte på studie i forhold til på jobb er jo vidt forskjellig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sophia21 Skrevet 26. november 2014 #13 Del Skrevet 26. november 2014 Noen som vet? Som er ferdige med vgs?Anonymous poster hash: 4bd17...a6a På mitt står for hvert år Nå er det en del år siden men tviler på at det er endra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Musaleem Skrevet 26. november 2014 #14 Del Skrevet 26. november 2014 (endret) Jeg husker ikke hvor mye fravær jeg hadde, vitnemålet mitt fra videregående har ikke vært så veldig interessant etter at jeg tok høyere utdanning, men jeg vet at det var svært få hele dager (maks to i året), men sikkert 25 enkelttimer. Det vil si tydelig skulking. Jeg var ærlig om det da jeg ble konfrontert med det på jobbintervjuer, har fortsatt fått jobbene. Du har ikke akkurat så mye fravær at fremtiden ser mørk ut. Endret 26. november 2014 av Musaleem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå