Gå til innhold

Svart bukse med høyt liv - hvor?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg skulle gjerne ha hatt et par svarte bukser med høyt liv i stoff, men har foreløpig ikke hatt noe hell.

Tenker da altså ikke på jeans, heller ikke direkte dressbukser, men mer enkle hverdagsbukser. Kan godt være litt stretch, bare det ikke er leggings.

Det viktigste er at det er høyt liv og helst ikke for dyrt. Noen som kan hjelpe meg? :)

Anonymous poster hash: 25ba7...ec6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Merket "Now and then" eller Dr. Denim, kjøpes på Carlings eller Urban. Er 299,- eller 399,- for de, spørs litt på farge og modell :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen hjertelig takk for tips! Trodde ikke jeg skulle få så mange svar så fort!

Skal sjekke ut alle tipsene jeg har fått, så håper jeg at det blir ny bukser på meg :)

Ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merket "Now and then" eller Dr. Denim, kjøpes på Carlings eller Urban. Er 299,- eller 399,- for de, spørs litt på farge og modell :)

Mulig ikke alt er på nettsidene, men av dr. Denim finner jeg bare jeans :(

Ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har denne: er kjempegod å ha på. Dukan sikkert gå ned en til to størrelser. Jeg gikk ned to.

http://www.floyd.no/bukser-18/bukse-jessy-r-180a-svart

Den buksa ser veldig fin ut, men redd den ikke er høy nok i livet til meg. Har bittelitt lovehandles, så må være høyt nok til å gå over de.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den buksa ser veldig fin ut, men redd den ikke er høy nok i livet til meg. Har bittelitt lovehandles, så må være høyt nok til å gå over de.. ;)Anonymous poster hash: 25ba7...ec6

Den går nok over dem, det er derfor jeg har den. Er høyere enn den ser ut til.

Glem det: det er denne jeg har og den har høyere liv : http://www.floyd.no/bukser-18/bukse-jenny-180a-svart

Endret av absinthia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig ikke alt er på nettsidene, men av dr. Denim finner jeg bare jeans :(

Ts

Helt ærlig er jeg usikker på hva folk legger i ordet "jeans", bruker aldri det ordet i dialekten min. Angående de jeg linka til - på lappen står det 98% cotton, 2% elastan. De er VELDIG stretchy og behagelige! De er forresten tettsittende da, vet ikke om du er ute etter det eller mer løse :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den går nok over dem, det er derfor jeg har den. Er høyere enn den ser ut til.

Glem det: det er denne jeg har og den har høyere liv : http://www.floyd.no/bukser-18/bukse-jenny-180a-svart

Den ser bedre ut, ja! Og den er ikke sånn typisk jeans i stoffet, hvis du skjønner hva jeg mener? :)

Så på den andre du linket til også, ser ut som jeg må ta meg en tur på floyd. Ante ikke at de hadde så mange fine bukser! Fikk plutselig lyst på flere av de buksene de har, selv om de ikke er sånn som jeg i utgangspunktet er ute etter :)

Ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt ærlig er jeg usikker på hva folk legger i ordet "jeans", bruker aldri det ordet i dialekten min. Angående de jeg linka til - på lappen står det 98% cotton, 2% elastan. De er VELDIG stretchy og behagelige! De er forresten tettsittende da, vet ikke om du er ute etter det eller mer løse :)

Litt vanskelig å forklare, men alle de jeg ser dr. Denim har er det jeg tenker på som jeans - altså denimstoff. Det er litt grovere enn det jeg egentlig er ute etter, hvis det er mer forståelig? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den ser bedre ut, ja! Og den er ikke sånn typisk jeans i stoffet, hvis du skjønner hva jeg mener? :)

Så på den andre du linket til også, ser ut som jeg må ta meg en tur på floyd. Ante ikke at de hadde så mange fine bukser! Fikk plutselig lyst på flere av de buksene de har, selv om de ikke er sånn som jeg i utgangspunktet er ute etter :)

TsAnonymous poster hash: 25ba7...ec6

De er ordentlig myke og deilige. Både jeg og min datter, har begynt å sverge til bukser fra Floyd det siste året, fordi de har så fin form og er gode å ha på.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De er ordentlig myke og deilige. Både jeg og min datter, har begynt å sverge til bukser fra Floyd det siste året, fordi de har så fin form og er gode å ha på.

Skal se jeg også blir helfrelst etter å ha tatt meg en tur i butikk for å prøve ;) Modellene ser ihvertfall veldig fine ut på nett. Jeg er stor fan av høyt liv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har denne fra Floyd: http://www.floyd.no/bukser-18/bukse-jenny-180a-svart

Og er veldig fornøyd med den, men ikke kjøp den for stor, noe jeg gjorde. Den er supergod på, og passer like godt til jobb (for de fleste) og til fest, brukt den til begge deler selv. :)

Anbefaler en tur innom b-young, de fører Floyd, samt andre merker som også er suverene i passform. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Highwaist Hannah fra cubus er verdens deiligste bukser :-)

Anonymous poster hash: ba05b...980

Takk for tips, men de du nevner jeans. Ikke det jeg er ute etter :)

Ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har denne fra Floyd: http://www.floyd.no/bukser-18/bukse-jenny-180a-svart

Og er veldig fornøyd med den, men ikke kjøp den for stor, noe jeg gjorde. Den er supergod på, og passer like godt til jobb (for de fleste) og til fest, brukt den til begge deler selv. :)

Anbefaler en tur innom b-young, de fører Floyd, samt andre merker som også er suverene i passform. :)

Takk for tips!

Har en Floyd i nærheten, skal innom der til uka og prøve. Får ta turen innom byoung og ser der også, i samme slengen :)

Ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...