Semydfe Skrevet 13. august 2014 #1 Del Skrevet 13. august 2014 Som overskriften sier; Jeg ønsker tips om blogger og nettsider med flotte bilder av blosmterbed. Holder på å bygge om hagen og trenger inspirasjon :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjertesukka Skrevet 13. august 2014 #2 Del Skrevet 13. august 2014 Det finnes blant annet flere grupper på Facebook som tar for seg hagegleder. Syns jeg har lært mye der og får stadig inspirasjon. Folk legger ut bilder av hagene sine, enten bare for pur glede eller at de har diverse spørsmål. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Semydfe Skrevet 13. august 2014 Forfatter #3 Del Skrevet 13. august 2014 Det finnes blant annet flere grupper på Facebook som tar for seg hagegleder. Syns jeg har lært mye der og får stadig inspirasjon. Folk legger ut bilder av hagene sine, enten bare for pur glede eller at de har diverse spørsmål. Takk for godt tips! Du har ikke tilfeldigvis navn på noen av disse gruppene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjertesukka Skrevet 13. august 2014 #4 Del Skrevet 13. august 2014 Hageglade på Facebook Hagegal Oldemors blomster og stiklinger Det var de jeg kom på i farten. Hvis du går inn på disse sidene, så pleier det poppe opp lignende sider til høyre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Semydfe Skrevet 13. august 2014 Forfatter #5 Del Skrevet 13. august 2014 Hageglade på Facebook Hagegal Oldemors blomster og stiklinger Det var de jeg kom på i farten. Hvis du går inn på disse sidene, så pleier det poppe opp lignende sider til høyre. Tusen hjertelig takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjertesukka Skrevet 13. august 2014 #6 Del Skrevet 13. august 2014 Bare hyggelig. Lykke til med hagen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå