Gordon_Freeman Skrevet 13. august 2014 #1 Del Skrevet 13. august 2014 Hei folkens Jeg er en kar på 28 år som har lyst å bli kjent med en eller flere nye personer i dag. Og nei, jeg er ingen voldtektsmann lol, bare veldig geeky og ikke så flink til å fine nye venner. Skulle gjerne sett Guardians of the Galaxy, men jeg liker ikke så godt 3D, tar heller 22 Jump Street. PM. hvis du har lyst å være med på kino i dag med meg, da kan jeg ringe eller sende en melding, kanskje en facebook inv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 13. august 2014 #2 Del Skrevet 13. august 2014 Gratulerer med dagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thorn Skrevet 13. august 2014 #3 Del Skrevet 13. august 2014 (endret) Gratulerer med dagen! Hvorhen i landet bor du, da? Guardians of the Galaxy var knall, kinoen din har den kanskje i 2D også? Bergen Kino viser den i hvert fall i 2D Bah, klarte å overse Stavanger i overskriften Endret 13. august 2014 av Thorn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chloe- Skrevet 13. august 2014 #4 Del Skrevet 13. august 2014 Hurra!! (Er ikke i Stavanger.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
melly666 Skrevet 13. august 2014 #5 Del Skrevet 13. august 2014 Gratulerer! (Langt unna Stavanger) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gordon_Freeman Skrevet 13. august 2014 Forfatter #6 Del Skrevet 13. august 2014 Takk for flotte meldinger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 13. august 2014 #7 Del Skrevet 13. august 2014 Takk for flotte meldinger. Det er en bra dag å ha bursdag på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gordon_Freeman Skrevet 13. august 2014 Forfatter #8 Del Skrevet 13. august 2014 Det ser ut som ingen har lyst å være med. Vel, heldigvis jeg trives i mitt eget selskap. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 13. august 2014 #9 Del Skrevet 13. august 2014 Det ser ut som ingen har lyst å være med. Vel, heldigvis jeg trives i mitt eget selskap. Jeg bestakk naboen til å være med, hun liker egentlig ikke den type filmer og ikke hadde hun penger. Så da er vi med i ånden. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snøvott Skrevet 13. august 2014 #10 Del Skrevet 13. august 2014 Det ser ut som ingen har lyst å være med. Vel, heldigvis jeg trives i mitt eget selskap. Muligens litt kort varsel, er sikker på at du kunne ha fått med 1 eller 2. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Jiinxs- Skrevet 13. august 2014 #11 Del Skrevet 13. august 2014 (endret) Gratulerer med dagen. Bold move med innlegget ditt, jeg hadde ikke hatt baller nok til å lage et slikt innlegg Endret 13. august 2014 av -Leon- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gordon_Freeman Skrevet 13. august 2014 Forfatter #12 Del Skrevet 13. august 2014 Gratulerer med dagen. Bold move med innlegget ditt, jeg hadde ikke hatt baller nok til å lage et slikt innlegg Why not? Info om meg (og de fleste) ligger uansett i tlf. katalogen. Kan ikke tro at noen vil faktisk gidde å planlegge noe stygt ved å fiske etter stakkars usosiale/eller lystne etter flere venner folk på internett. Hmm, dette virker faktisk litt skummelt. Nå er jeg i debatt med meg selv. Muligens litt kort varsel, er sikker på at du kunne ha fått med 1 eller 2. Ja, jeg skulle gjerne ha gitt beskjed for noen dager siden, plus at vi er i midten av uken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Jiinxs- Skrevet 13. august 2014 #13 Del Skrevet 13. august 2014 Why not? Info om meg (og de fleste) ligger uansett i tlf. katalogen. Kan ikke tro at noen vil faktisk gidde å planlegge noe stygt ved å fiske etter stakkars usosiale/eller lystne etter flere venner folk på internett. Hmm, dette virker faktisk litt skummelt. Nå er jeg i debatt med meg selv. Var ikke akkurat det jeg tenkte på, men det var ikke så viktig. Håper du fikk en fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gordon_Freeman Skrevet 13. august 2014 Forfatter #14 Del Skrevet 13. august 2014 Var ikke akkurat det jeg tenkte på, men det var ikke så viktig. Håper du fikk en fin dag Takk for det. Hadde en ok dag, men litt ensom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cerulean Skrevet 13. august 2014 #15 Del Skrevet 13. august 2014 Gratiss! Er desverre ikke i Stavanger, men kan anbefale 22 Jump Street Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thorn Skrevet 13. august 2014 #16 Del Skrevet 13. august 2014 (endret) Det ser ut som ingen har lyst å være med. Vel, heldigvis jeg trives i mitt eget selskap. Jeg hadde gjerne blitt med om du var i Bergen Men som andre sier, det var nok litt kort varsel. Håper du gikk på kino likevel? Endret 13. august 2014 av Thorn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snøvott Skrevet 14. august 2014 #17 Del Skrevet 14. august 2014 Why not? Info om meg (og de fleste) ligger uansett i tlf. katalogen. Kan ikke tro at noen vil faktisk gidde å planlegge noe stygt ved å fiske etter stakkars usosiale/eller lystne etter flere venner folk på internett. Hmm, dette virker faktisk litt skummelt. Nå er jeg i debatt med meg selv. Å bli med folk på kino er nok noe av det tryggeste en kan finne på, ja. Leon mente vel mer at det krever mot å lage en post der du søker venner/bekjente til å f.eks. gå på kino med. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gordon_Freeman Skrevet 14. august 2014 Forfatter #18 Del Skrevet 14. august 2014 Takk for alle svar folkens. Skal kanskje se om jeg gidder å opprette konto på aktivitetsvenner.no. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OppNedPåAlt Skrevet 17. august 2014 #19 Del Skrevet 17. august 2014 Gratulerer med dagen på etterskudd! Er med på kino en gang jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå