AnonymBruker Skrevet 30. juli 2014 #1 Skrevet 30. juli 2014 Hei. Er en 17 år gammel jente som har lyst til å tjene litt penger. Har sykdommen ME så derfor blir det vanskelig å jobbe. Jeg hadde klart det, men jeg må velge mellom det og skole og jeg prioriterer skole for tiden. Får ikke så mye i stipend heller... Noen som har noen måter å tjene litt penger på? Feks gjøre noen småjobber for naboer eller andre ting! Anonymous poster hash: 11ecd...50c
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2014 #3 Skrevet 30. juli 2014 Blogging? Kanskje om det å ha ME hvis du er åpen for det? Evt. noe annet du interesserer deg for. Det er lettere sagt enn gjort men det er mulig å tjene bra på blogging om man skriver godt og har noe man brenner for. Anonymous poster hash: 5475a...6d9
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2014 #4 Skrevet 30. juli 2014 Takk!! Blogger litt, men vanskelig å tjene noe på det... Anonymous poster hash: 11ecd...50c
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2014 #5 Skrevet 30. juli 2014 Pant flasker Anonymous poster hash: 11ecd...50c
Gjest kassycat Skrevet 30. juli 2014 #6 Skrevet 30. juli 2014 strikke / lage noe annet som kan selges når du klarer kanskje? vasking hos andre er nok kanskje for tungt 2
Xcase33 Skrevet 30. juli 2014 #7 Skrevet 30. juli 2014 Hei. Er en 17 år gammel jente som har lyst til å tjene litt penger. Har sykdommen ME så derfor blir det vanskelig å jobbe. Jeg hadde klart det, men jeg må velge mellom det og skole og jeg prioriterer skole for tiden. Får ikke så mye i stipend heller... Noen som har noen måter å tjene litt penger på? Feks gjøre noen småjobber for naboer eller andre ting! Anonymous poster hash: 11ecd...50c Bli god i poker eller spekulasjon anno trading stocks o.l. Du har ME så du må utvikle ferdigheter som gjør at du blir i stand til å "jobbe" når du har overskuddet.
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2014 #8 Skrevet 30. juli 2014 Takk alle sammen:) Anonymous poster hash: 11ecd...50c
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2014 #9 Skrevet 31. juli 2014 Prostitusjon. Da trenger du jo bare å ligge der. Anonymous poster hash: c7bd4...036 4
cppdude Skrevet 1. august 2014 #10 Skrevet 1. august 2014 Et par forslag, det eneste du trenger er en datamaskin, internett, og ikke minst mye fritid :-) - Spørreundersøkelser - Transkribere videoer eller lydopptak - Oppdrag på sider som fiverr, om du har et skjult talent eller anvendbare kunnskaper. - Affiliate marketing, skrive PDF'er, twitterkloner, m.m (Ikke alltid helt ærlig arbeid, men dog lovlig...) - Anmelde forskjellige varer. Alt fra fysiske produkter til websider. - Youtube videoer. osv.
AnonymBruker Skrevet 1. august 2014 #11 Skrevet 1. august 2014 Et par forslag, det eneste du trenger er en datamaskin, internett, og ikke minst mye fritid :-) - Spørreundersøkelser - Transkribere videoer eller lydopptak - Oppdrag på sider som fiverr, om du har et skjult talent eller anvendbare kunnskaper. - Affiliate marketing, skrive PDF'er, twitterkloner, m.m (Ikke alltid helt ærlig arbeid, men dog lovlig...) - Anmelde forskjellige varer. Alt fra fysiske produkter til websider. - Youtube videoer. osv. Takk har alt for mye fritid så det passer nok for meg!Anonymous poster hash: 11ecd...50c 1
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2014 #13 Skrevet 30. desember 2014 Prostitusjon. Da trenger du jo bare å ligge der.Anonymous poster hash: c7bd4...036 Fullstendig hjernedødt, uinteressant og destruktivt men TS kan jo forsøke da det nettopp blir en jobb der hun kan tjene penger samtidig som hun leser i en avis, kjeder seg eller vil sove. ZzzzzzAnonymous poster hash: e0cdb...870
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2014 #14 Skrevet 31. desember 2014 Hvis du er syk så er det kanskje lurt å fokusere på skole og helse? Foreldrene dine har plikt til å forsørge deg til du fyller 18 eller til du fullfører VGS. Hvis de ikke har råd til ditt underhold kan NAV bistå. Fastlegen, helsesøster eller sosiallærer kan hjelpe deg på vei. Anonymous poster hash: c40df...27e 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå