Izzie82 Skrevet 15. juni 2014 #1 Del Skrevet 15. juni 2014 Hei! Jeg er nordlenning og takler ikke høye temperaturer så godt.... Det vil si at jeg trives best mellom 20 og 25 grader, og blir det over 30 grader blir jeg uvel selv om jeg er flink å drikke nok væske. Har veldig lyst å dra på en romantisk utenlandsferie med kjæresten i sommer, men synes det blir vanskelig når jeg er så følsom for den varmen... Noen som har samme problem eller kan tipse oss om noen steder der det ikke er så varmt i august, bare litt varmt? Har lyst å oppleve litt annet enn Nord-Sverige for en gangs skyld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2014 #2 Del Skrevet 15. juni 2014 Hei! Jeg er nordlenning og takler ikke høye temperaturer så godt.... Det vil si at jeg trives best mellom 20 og 25 grader, og blir det over 30 grader blir jeg uvel selv om jeg er flink å drikke nok væske. Har veldig lyst å dra på en romantisk utenlandsferie med kjæresten i sommer, men synes det blir vanskelig når jeg er så følsom for den varmen... Noen som har samme problem eller kan tipse oss om noen steder der det ikke er så varmt i august, bare litt varmt? Har lyst å oppleve litt annet enn Nord-Sverige for en gangs skyld Hva med London? En fantastisk sommerby, og som regel ikke temp over 25. Samme med Amsterdam. Eller så er det jo bare å holde seg nord for Paris så er du relativt safe- selv om det alltids kan bli 30 grader disse stedend også Anonymous poster hash: 49a1c...410 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2014 #3 Del Skrevet 15. juni 2014 Jeg skulle akkurat til å si England da jeg så noen hadde svart London. August i England er utmerket for det været du vil ha. Du må ikke dra til London, det er et lass av ting å gjøre utenfor London også. Jeg bor en togtur fra London sentrum, og en av mine favoritter er å reise ut til kysten og gå fotturer, spise god pub-mat og drikke lokalt øl og cider. Hvis du liker fotturer er faktisk sør-vest-kysten av England perfekt, med gode stier som varer i flere dager/uker. Ingen gjør B&B-overnatting bedre enn det du finner i England heller. Anonymous poster hash: f3238...001 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Izzie82 Skrevet 16. juni 2014 Forfatter #4 Del Skrevet 16. juni 2014 Takk for tips Kunne gjerne tenkt meg England, har aldri vært der før faktisk! Men foreslo dette for kjæresten og det ble litt for kjedelig for han... Og han skulle i værtfall ikke til Brighton! Mannfolk, hehe Vet at han kunne tenkt seg å dra til Kroatia, besøke Dubrovnik og Split... Se på historiske steder, og de stedene hvor Game of Thrones er blitt spilt inn... Midt på sommeren blir det for varmt, men ser på vær-sider at det er gjennomsnittstemperatur på 25 grader i Split i september... Noen som kan bekrefte at dette stemmer? Er det "trygt" å reise ned dit rundt 6 sept? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2014 #5 Del Skrevet 16. juni 2014 Takk for tips Kunne gjerne tenkt meg England, har aldri vært der før faktisk! Men foreslo dette for kjæresten og det ble litt for kjedelig for han... Og han skulle i værtfall ikke til Brighton! Mannfolk, hehe Vet at han kunne tenkt seg å dra til Kroatia, besøke Dubrovnik og Split... Se på historiske steder, og de stedene hvor Game of Thrones er blitt spilt inn... Midt på sommeren blir det for varmt, men ser på vær-sider at det er gjennomsnittstemperatur på 25 grader i Split i september... Noen som kan bekrefte at dette stemmer? Er det "trygt" å reise ned dit rundt 6 sept? Han har helt rett i å unngå Brighton, det har jeg den største forståelse for. Men det er veldig mange flotte steder der som fortjener et besøk. Jeg har ikke vært i Kroatia, men jeg mistenker at det kan bli varm i starten av september, særlig i starten. Det er nok stor forskjell på starten og slutten av september, dersom klimaet er rimelig likt vest-kysten av Italia. Anonymous poster hash: f3238...001 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå