AnonymBruker Skrevet 11. juni 2014 #1 Skrevet 11. juni 2014 Advarsel, ekle detaljer. Sluttet å røyke for mange år siden og har ikke vært hostesyk etter dette før nå. Tidigere hostet jeg i flere uker og hele dagen(e) når jeg var syk og var avhengig av noskapin og cosylan for å overleve... Nå er det annerledes. Jeg ble syk på søndag i forrige uke, altså halvannen uke siden. Jeg var først sår i halsen og hostingen kom etter noen dager. Da hoster jeg veldig fast slim i gulgrønn farge. Jeg kjøpte slimløsende (solvipekt) og brukte på dagtid. Hostet lettere og mye mindre. Igjen litt plage på natten, men ikke noe voldsomt. Jeg klarer meg fint uten hostestillende. I helgen var jeg fin men i går natt hostet jeg igjen "fast" guggete slim med hysterisk grønnfarve.. Jeg har lært at farge = infeksjon. Jeg hoster liksom ikke nok til at det er noen stor plage. Hvor lenge bør jeg gå før evt lege og be om antibiotika? Bør jeg fortsette med slimløsende helt til det et bortevekk? Hvor lenge er det vanlig å hoste "infisert" slim? Og sist men ikke minst: Hva er tegnene på at man blir frist? Jeg hadde som sagt en litt verre hostedag i går enn jeg hadde hele helgen, men i dag har jeg vært veldig fin. I kveld - ikke så mye som et kremt... Var gårsdagen en siste krampetrekning? Føler meg helt teit, men jeg er godt voksen og har aldri vært "normal" sykt i luftveiene pga røykingen. Så jeg føler meg litt ut som om jeg var født i går. Og føler ikke for hverken egenmeldinger eller legebesøk om dette kan ventes ut.. Anonymous poster hash: f7420...dd5
Millimani Skrevet 12. juni 2014 #2 Skrevet 12. juni 2014 Står det noe på hostesafta, eller i pakningsvedlegget om hvor lenge du "bør" gå på den før du heller bør oppsøke lege? Gjør som det står der
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå