AnonymBruker Skrevet 30. april 2014 #1 Skrevet 30. april 2014 Jeg har inntrykk av at veldig mange liberalister er tidligere sosialister, men at det ikke er like stor strømning den andre veien. Hva tror dere det kan komme av? Anonymous poster hash: 33ca3...4cc
AnonymBruker Skrevet 30. april 2014 #2 Skrevet 30. april 2014 Jeg har inntrykk av at veldig mange liberalister er tidligere sosialister, men at det ikke er like stor strømning den andre veien. Hva tror dere det kan komme av? Anonymous poster hash: 33ca3...4cc At man blir voksen og tjener egne penger. Anonymous poster hash: 018d9...81e 2
AnonymBruker Skrevet 30. april 2014 #3 Skrevet 30. april 2014 At man blir voksen og tjener egne penger. Anonymous poster hash: 018d9...81e Du mener at liberalismen er for voksne mens sosialismen er for barn? Anonymous poster hash: 33ca3...4cc
AnonymBruker Skrevet 30. april 2014 #4 Skrevet 30. april 2014 Det kan være noe i det. Jeg har en venn som har vært "god sosialist" og stemt Arbeiderpartiet hele livet, men nå i januar var han ferdig med studiene og begynte å jobbe. Og allerede klager han over at det er kjipt å betale skatt, og han sier at han skal stemme Høyre neste valg. Litt av en forandring. Anonymous poster hash: 33ca3...4cc
AnonymBruker Skrevet 30. april 2014 #5 Skrevet 30. april 2014 Vel, problemet til mange av disse "nyliberalistene" er jo da at de ikke nødvendigvis ville kommet i en posisjon der de tjente gode penger i en bra jobb uten sosialismen. Hadde det vært opp til liberalistene kunne man sett langt etter høyere utdanning eller medisinsk hjelp og det hadde vært få muligheter til å jobbe seg ut av fattigdom dersom foreldrene dine er fattige selv. Den dagen jeg tar liberalistene seriøst er den dagen de slutter å sende barna sine til (den offentlige) skolen, slutter å benytte seg av helsehjelp, slutter i høyere utdanning, slutter å bruke noe som helst av infrastruktur etc. og betaler absolutt ALT selv. Det er det de færreste som gjør i dag. Anonymous poster hash: e7247...d2c
AnonymBruker Skrevet 30. april 2014 #6 Skrevet 30. april 2014 At man blir voksen og tjener egne penger. Anonymous poster hash: 018d9...81e Og si at sosialister er mindre voksne en liberalister er idioti, Anonymous poster hash: d82f6...c3c
AnonymBruker Skrevet 30. april 2014 #7 Skrevet 30. april 2014 At man blir voksen og tjener egne penger. Anonymous poster hash: 018d9...81e Jeg var liberalist i tenårene og begynnelsen av tyveårene, men etter å jeg sluttet å ha store skylapper foran øynene, ble jeg sosialdemokrat. Anonymous poster hash: c6867...a24
AnonymBruker Skrevet 30. april 2014 #8 Skrevet 30. april 2014 Du mener at liberalismen er for voksne mens sosialismen er for barn? Anonymous poster hash: 33ca3...4cc Projeksjonene får stå på din egen regning. Anonymous poster hash: 018d9...81e
AnonymBruker Skrevet 30. april 2014 #9 Skrevet 30. april 2014 Jeg var liberalist i tenårene og begynnelsen av tyveårene, men etter å jeg sluttet å ha store skylapper foran øynene, ble jeg sosialdemokrat. Anonymous poster hash: c6867...a24 Hvorfor det? Anonymous poster hash: 018d9...81e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå