AnonymBruker Skrevet 5. april 2014 #1 Del Skrevet 5. april 2014 http://www.aftenposten.no/fakta/innsikt/Manelandskap-7523176.html Anonymous poster hash: 68672...f67 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 5. april 2014 #2 Del Skrevet 5. april 2014 Gjør det noe om menn mister håret??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. april 2014 #3 Del Skrevet 5. april 2014 Gjør det noe om menn mister håret??? Noen synes ikke at det er pent. Anonymous poster hash: 537c6...f76 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillbilly Skrevet 5. april 2014 #4 Del Skrevet 5. april 2014 Var skuffende lesning! Har alltid ment at menn med lite hår/ null hår var mer virile, sexy, osv på grunn av høyt testosteronnivå og så er det visst bare inni hodet mitt... :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 5. april 2014 #5 Del Skrevet 5. april 2014 (endret) Noen synes ikke at det er pent. Anonymous poster hash: 537c6...f76 Jeg digger skallete menn. Endret 5. april 2014 av Gjest Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. april 2014 #6 Del Skrevet 5. april 2014 Jeg digger skallete menn. Ok, det er din mening. Men det er slik at andre har andre meninger, du må lære deg å forstå at alle ikke mener det samme som deg. Det er i hvert fall grunnen til at selv om du synes det er pent, så er det andre som ikke synes det. Det er svaret til spørsmålet ditt "Gjør det noe om menn mister håret???". Anonymous poster hash: 537c6...f76 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doge Skrevet 5. april 2014 #7 Del Skrevet 5. april 2014 Og vitsen med å opprette denne tråden var...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. april 2014 #8 Del Skrevet 5. april 2014 Tro meg, draget på damene har stupt etter at jeg mistet håret! Og jeg er bare 24 Anonymous poster hash: 627b0...7ea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 5. april 2014 #9 Del Skrevet 5. april 2014 Ok, det er din mening. Men det er slik at andre har andre meninger, du må lære deg å forstå at alle ikke mener det samme som deg. Det er i hvert fall grunnen til at selv om du synes det er pent, så er det andre som ikke synes det. Det er svaret til spørsmålet ditt "Gjør det noe om menn mister håret???". Anonymous poster hash: 537c6...f76 Og vitsen med å opprette denne tråden var...? Godt spørsmål?? Tro meg, draget på damene har stupt etter at jeg mistet håret! Og jeg er bare 24 Anonymous poster hash: 627b0...7ea TAr du kransen også? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå