Treningsglad Skrevet 24. mars 2014 #1 Skrevet 24. mars 2014 Hei. Hittli har jeg brukt en billig kaffemaskin hvor man kun kan bruke pulverkaffe. Noen her som har tips til en kaffemaskin hvor man også kan få laget kaffe utifra kaffebønner? I tillegg til det å lage vanlig pulverkaffe.
Maximillian Cohen Skrevet 24. mars 2014 #2 Skrevet 24. mars 2014 Hvorfor ikke bare kjøpe en kaffekvern? 1
Treningsglad Skrevet 25. mars 2014 Forfatter #3 Skrevet 25. mars 2014 Ja, hvorfor ikke. Hvilken er best i test?
Brunhilde Skrevet 25. mars 2014 #4 Skrevet 25. mars 2014 Hei. Hittli har jeg brukt en billig kaffemaskin hvor man kun kan bruke pulverkaffe. Noen her som har tips til en kaffemaskin hvor man også kan få laget kaffe utifra kaffebønner? I tillegg til det å lage vanlig pulverkaffe. Pulverkaffe er jo det som heter frysetørret kaffe. Den blander du bare med kokende vann. Mener du filterkaffe? I så fall kan du kjøpe bønner og kvern og male kaffen slik du vil ha den. Jeg liker kvernene fra Bodum.
-hild Skrevet 25. mars 2014 #5 Skrevet 25. mars 2014 Ønsker du en maskin med tilleggsfunksjon "Lage pulver til pulverkaffe"? Hjemme har vi kjøpt en rimelig maskin fra Melitta - den er helt grei, men man kjenner at det er en billig sak på plasten den er lagd av. Har en kaffemaskin fra Jura på jobb, og hvis jeg hadde hatt råd til det nå, så hadde den hjemme blitt byttet ut med en derfra. Meget fornøyd med det merket, og jeg hører at andre som har kaffemaskin fra jura også er fornøyde. Det fins helt sikkert også andre som er bra!
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2014 #6 Skrevet 25. mars 2014 https://www.komplett.no/philips-kaffetrakter-med-bnnekvern/649910 Her kan du bruke bønner eller ferdig malt kaffe. Anonymous poster hash: 53d47...68f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå