Gå til innhold

Joico K-pac eller Moisture?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg har typisk tynt nordisk hår som fort blir tørt i tuppene, men det er ikke slitt. Jeg har brukt K-pac før og har vært fornøyd med den, men lurer på om Moisture kanskje er bedre for håret mitt? Hvilken serie fra Joico burde jeg velge? :)

Anonymous poster hash: 6da1a...a87
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Superwoman!

Jeg også har tynt nordisk hår, og har brukt K-pac. Jeg er veldig fornøyd, da den gir glans og fuktighet. Det eneste jeg synes er litt dumt er at det ikke gir noe volum, noe som gjør at håret fortsatt ser veldig tynt ut.. Har desverre ikke prøvd moisture. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har også tynt nordisk hår, men er litt " skuffet " over K-PAK.Proteinkurer skal ikke sitte for lenge i håret fikk jeg vite her om dagen. Det har nok jeg gjort feil. Tenkt at jo lenger jo bedre. Tror jeg skal prøve en med ren fuktighet, nå.Beste jeg har prøvd er morrocoan oil.

Anonymous poster hash: 8a262...c8f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom du bruker K-Pak som er en proteinkur burde du i tillegg bruke en fuktighetsgivende kur, da K-Pak ikke bidrar til fuktighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Burker joico moisture recovery shampoo og balsam, det gir håret sunt skjær, og det gir MASSE volum som også holder selv etter noen runder med rettetang/føner. K-pak ga meg ikke så mye.

Anonymous poster hash: 0206d...9af
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Tusen takk for gode svar! Jeg tester Moisture-serien :)

Anonymous poster hash: 6da1a...a87
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

K-pak gjorde ingenting for håret mitt (nordisk hår). Jeg er mest fornøyd med hårkur fra Lush og The Detangler balsam fra Paul Mitchell.

Anonymous poster hash: d57f1...578
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

K-pak er for de med slitt hår, og er ikke kun forbeholdt de med tynt hår.

Anonymous poster hash: 71ee0...8ef
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har nå gått til anskaffelse av Moisturekuren fra Joiko.Har K-pak fra før. Mulig jeg spør veldig dumt, men jeg lurer på om man skal bruke fuktighetskuren rett etterpå proteinkuren? Har det også noe å si hvilken balsam man bruker etterpå der igjen? Jeg har K-pak balsamen også. Kanskje jeg også skulle kjøpt fuktighetsbalsam?

Er snart helt desperat etter å finne noe som virkelig funker. Har prøvd masse forskjellig av kurer og balsamer, men må likevel alltid ha olje eller leave in i etterpå.Er et jævla styr med å holde langt og tynt hår noenlunde i stand. Blir snart ruinert pga av dette håret, jeg. :laugh:

Anonymous poster hash: 8a262...c8f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...