Gå til innhold

7 juni 2003 noen??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann alle sammen!! :D

Jeg bare lurte på om det er noen der ute som skal gifte seg 7 juni 2003??jeg vet...lenge til... :roll: men "bare" litt under 1 år igjen ....vi gleder oss sånn!! :D

Har veldig lysst til å ha noen å utveksle"erfaringer" med!!Hvor langt er dere kommt??Hva har dere igjen...noen gode tips?? Sleng dere gjerne på dere som skal gifte dere i dagene/ukene rundt 7 juni også!! :lol:

:wink:

Skrevet

OK, det er ikke bestemt, men vi lukter litt på den datoen faktisk. Må bare få det økonomiske på plass først, men det ser ut som om det går bra nå!

Utrolig praktisk dato siden det er langhelg (pinse) og også mulighet for å ta langhelg uka før (himmelspretten). Brudgommen syns riktignok det er litt tidlig, er redd for dårlig vær, men siden vi gifter oss på solkysten er jeg ikke bekymret! :D

Siden vi ikke er helt bestemt har vi ikke bestillt noe enda, men vi har bestemt oss for lokale, fotograf og "hovedrammen" for bryllupet. Er helt i hundre jeg, og sliter ut han stakkars brudgommen helt tror jeg... :wink:

Gjest MISS DARUIS
Skrevet

jeg skal også gifte meg 7 juni 2003 i Oslo! Hvordan er ditt drømmebryllup?

Skrevet

vel mitt drømme-bryllup..... :D

jeg har ordnet en del faktisk....kirke, lokalet, fotograf, frisør(min tilkommendes kusine driver egen salong!!), brudekjole+++ :roll:

har vert tidlig ute jeg...men det var faktisk lurt!! Fotografen hadde allerede fått flere bestillinger rundt datoen(men heldigvis ikke på vår dag :D ), lokalet bestillte min mor 2 dager før vi fikk vite at egentlig skulle det ha vert et annet stort arrangement der den dagen!!!og kusinen til min forlovede er meget populær frisør og hadde allerede fått bestillinger til neste år!!

Skal gifte meg i Hardanger, der jeg kommer fra!! en nydelig hvitmalt og rosemalt kirke og et gammelt ungdomshus er rammen rundt dagen vår!!Kjolen min....ååå...den eeeeeeeeeelsker jeg!!! :D :D :D

den er i ivory sateng, med slep, og perlebroderier!! har også kjøpt perle/gull tiara, og lånt slør av en venninne!!

maten er også i boks.....skal ha catering fra Stavanger!!!

Menyen er:

-laks med lun asparges i smør saus.

-lammecarè med fløtegratinerte-poteter med grønsaker og en saus

-ostekake med jordbær

nam nam nam......

vi gleder oss masse.....og jeg tror jammen meg jeg holder på å ta knekken på min forlovede med alt dette bryllups-maset!!! :lol::lol:

he he...neida...han begynner virkelig å tø opp han også...har fått sine oppdrag som han har interesser av!!

Gleder meg til å høre om deres planer og forberedelser!!

Skrevet

Oi, nå ble jeg stressa! Må se til å få tatt en avgjørelse vi også! Tenkte bare vi skulle se hvordan lønnsforhandlingene går...

Har bilder av kjloen din?? Hørtes fin ut, ble litt nysgjerrig!

Skrevet

hey hey hye....ikke stress...mangen sier vi er veeeeeeeeldig tidlig ute....men det er jo under 1 år igjen da...... :D

Kjolen ja...har ikke bilder av den enda....skal ta bilder i dag...og prøve å legge ut her i forumet!!

syns den er nydelig.....liker den bedre og bedre for hver dag som går!! mangen sier at jeg kommer til å seg meg "mett" på den ....men det tror ikke jeg...liker den bedre og bedre....

håper dere bestemmer dere for samme dato...så er vi ivertfall 3 par som skal gifte oss den dagen!!

åååååååå.......dette skal bli gøy!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...