lille mor Skrevet 28. mai 2004 #21 Del Skrevet 28. mai 2004 Han er alt for meg og jeg for ham. Dessuten er han kjempe lekker (skikkelig fast og fin rumpe) Utrolig flink med barna. Tøff Myk Leken Og masse mere kvaliteter som jeg setter pris på. Og han er MIN. Det er et minus da han snorker noe så j******! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lizbet Skrevet 28. mai 2004 #22 Del Skrevet 28. mai 2004 Jippi! Mannen min er: -smart -snill -reflektert -omsorgsfull -pen -morsom -praktisk -flinke med sånne ting som jeg ikke er flink til(data, tekniske ting og biler) -glad i meg uansett hvordan jeg har det eller om jeg ser ut som en dass en dag. -flink til å danse -tar like mye husarbeid som meg -ryddig -ansvarsfull Dette var egentlig optimist sin liste. Men det er min mann hun har beskrevet! I tillegg er han sosial, tålmodig, god på å lese andre mennesker og utrolig flink med barn!og det er jo greit når den tid kommer Også så kjekk som han er! Retten og sletten den beste i verden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lompa Skrevet 28. mai 2004 #23 Del Skrevet 28. mai 2004 Min kjæreste har alt jeg noengang har kunnet ønske me gi en mann. Av forskjellige grunner har jeg slitt med å få respekt for og å stole på menn. Noe som egentlig er svært viktig for meg. HAN har klart å vinne både min tillit og min respekt. Han er er langt mer tolerant enn meg, mer empatisk, han får meg til å vile bli et bedre menneske. Han har, til familiens store forbløffelse for ikke å si sjokk, fått frem huslige tendenser i meg, av alle. Jeg KAN faktisk både lage mat og bake, har jeg funnet ut. Han får meg til å føle meg trygg og elsket.Og sammen med ham føler jeg meg vakker og sexy.Jeg har noen kilo mer enn idealet i våre dager er, noe han synes er herlig. Han elsker både meg og kroppen min og viser det!Og sier det, ikke minst. Han er utrolig instinktiv og forståelsesfull, samtidig som han har evnen til å ta igjen med meg når jeg er pms-bitch eller bare i trollhumør. Han er en suveren elsker, som liker å kose, leke og nyte,og som får meg til å bli ekstra oppfinnsom og lekelysten. Han er vel ikke av de flinkeste med husarbeid, litt initiativløs, men høyst villig til å hjelpe til når jeg bare ber ham om det. OG han kan lage mat! Romantisk? Joda, men ikek når det gjelder "klassisk" roamntikk. Han er ikke den som kjøper blomster og sånt, men til gjengjeld er han flink på det jeg kaller hverdagsromantikk. Jeg må som regel avgårde først, og han kan sove lenger. Jeg er dødstreg om morran, men han sørger for å få meg ut av dyna og i dusjen og mens jeg står der og furter over verden i sin alminnelighet, lager han kaffe som står klar når jeg kommer subbende ut med håndkleet rundt meg. Da sitter han sammen med meg og prater og koser mens jeg får i meg kaffen og våkner nok til å kle på meg. Han er bare så utrolig god, og jeg vet ikke hva jeg ville gjort hvis jeg mistet ham!Han får frem alt det beste i meg, og jeg gleder meg SÅ vanvittig til å begynne på et liv sammen med ham. Jeg teller ukene og dagene til vi gifter oss..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rio Skrevet 28. mai 2004 #24 Del Skrevet 28. mai 2004 *humre* for en lekker tråd.. jeg vil bare si at min er bare perfekt, og mye bedre enn alle deres tilsammen, og jeg kommer til å være forelska i han til jeg dør!!!!! :D nå vet jo jeg at dere er annerledes enn meg, og vil ha en annerledes kjæreste enn meg men jeg er kjempeglad på alle sine vegner.. kjærlighet er det beste som fins! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soul Skrevet 28. mai 2004 #25 Del Skrevet 28. mai 2004 Elsker soulmannen fordi han er den han er Og fordi han får meg til å føle meg elsket! Og sikkert tusen andre grunner... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ra|cer Skrevet 28. mai 2004 #26 Del Skrevet 28. mai 2004 Min kjære er: *Pen *Veldig fin kropp *Veldig veldig snill med meg og alle andre *Er seg selv *Skiller seg ut på en positiv måte *Er ærlig *Morsom *har sjarm og utstråling. *Viser hele tiden at han elsker meg og er og flink til å fortelle det. -viser *Liker å kose *Er bare min, og jeg vil ikke dele med meg! :D :hjerter2: :kysse: Jeg er jammen heldig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå