Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er på let etter en omslagstopp, gjerne i lilla. Har ikke sett noen i butikkene på en stund så håper noen her har sett, eller har linker.

Jeg har en fra før, men den er sort. Skal møte barneskoleklassen igjen, og vil ikke gå i helsort.

Skrevet

Omslagskjoler er også fint å vite om! Ikke sett de heller på en stund.

Skrevet

Noe lignende.

Jeg kler ikke "store" ermer, og må ha det litt åpnere på halsen/ brystet. Ikke at puppene skal vises frem, men barmen er ikke så liten og da ser det fort veldig stappet ut med gensere og topper som er tette i området rundt hals/ bryst.

Veldig fin topp! Den skulle bare hatt litt mindre flagrende ermer og litt mer rund hals, om det er rett å si.

Skrevet (endret)

Noe lignende.

Jeg kler ikke "store" ermer, og må ha det litt åpnere på halsen/ brystet. Ikke at puppene skal vises frem, men barmen er ikke så liten og da ser det fort veldig stappet ut med gensere og topper som er tette i området rundt hals/ bryst.

Veldig fin topp! Den skulle bare hatt litt mindre flagrende ermer og litt mer rund hals, om det er rett å si.

Jeg har denne, og den viser ALT for mye pupper faktisk. Stoffet glir litt for mye til siden, det problemet har jeg egentlig med alle typer omslagsklær :( ermene er litt flagrende ja, pent å se på, men veldig upraktisk.

Bildene av den mørklilla varianten viser blusen litt bedre.

Endret av Miss Lucky
Skrevet

Jeg har denne, og den viser ALT for mye pupper faktisk. Stoffet glir litt for mye til siden, det problemet har jeg egentlig med alle typer omslagsklær :( ermene er litt flagrende ja, pent å se på, men veldig upraktisk.

Bildene av den mørklilla varianten viser blusen litt bedre.

Aha! Skal ta en nærmere titt.

Jeg har en veldig fin og grei en fra h&m, i bomull den sitter godt på, men skal ha svart shorts med strømpebukse under tenkte jeg. Og svart på svart på svart kan nok bli litt mye :P

Skrevet

Åh! Den lilla så mye penere ut!

Veldig flotte ermer, men jeg har sånne bollete overarmer jeg ikke føler meg komfertabel å vise frem :fnise:

Burde nok hatt en singlet under, det må jeg på den jeg allerede har også. Ellers blir det pupp for alle penga.

Litt dyr synes jeg, og sikkert for kort tid til å få den i posten.

Denne festen er bare noen få uker unna.

Skrevet (endret)

Hva med noen av disse?
1, 2, 3, 4, 5

Endret av Påfugl
Skrevet

Hva med noen av disse?

1, 2, 3, 4, 5

Nr 2 der var skikkelig tøff! Men de hadde ikke min str igjen :(

Skrevet

Hvis jeg ikke finner en jeg liker, må jeg bare gå for en annen type topp.

Eller ta hintet å finne en fargerik shorts og ha svart topp :laugh:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...