AnonymBruker Skrevet 5. februar 2014 #1 Del Skrevet 5. februar 2014 Føler meg litt dum her... Leter etter en rens eller "cleanser" for å rense ansiktet med daglig. Fant en på nettet fra ole henriksen (merket jeg bruker), men er usikker på om den skal brukes i ansiktet? Den heter "cleansing lotion" og jeg har altid trodd at lotion var kroppskrem men nå ble jeg usikker. Noen her som har litt mer peiling her? )http://www.coverbrands.no/apricot-cleansing-lotion-355-mlAnonymous poster hash: 147b2...195 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
She_Leiva Skrevet 5. februar 2014 #2 Del Skrevet 5. februar 2014 Merke: OLE HENRIKSEN Detaljer Nydelig og rik rensekrem som renser og beroliger. For tørr til sensitiv hud. TØRR/ SENSITIV HUD. Beskrivelse: Full av blant annet aprikosolje som nærer og gir fukt. Med essensielle fettsyrer. Holder huden ren, frisk og fyldig. Nærer, beroliger og fukter med aprikosojle, solsikkeolje og hvetekimolje. Bruksanvisning: Fukt ansiktet med varmt vann. Påfør en generøs mengde med rensemelk i hendene. Masser inn i oppadgående sirkelbevegelser. Ta deg god tid. Skyll av og gjenta om nødvendig. Bruk morgen og kveld. 355 ml. Står rett under, så du kan nok trygt bruke den i ansiktet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2014 #3 Del Skrevet 5. februar 2014 Haha! Skal ikke være mulig at jeg faktisk har oversett det.... :$ men tusen takk for hjelpen :DAnonymous poster hash: 612d5...f17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nanne70 Skrevet 5. februar 2014 #4 Del Skrevet 5. februar 2014 Lotion betyr en tyntflytende krem, enten det gjelder kropp eller ansikt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå