AnonymBruker Skrevet 4. februar 2014 #1 Skrevet 4. februar 2014 Hei Vi har en simo kombi 2011 modell. Nå er pjokken blitt så stor at han vil se verden og ikke mamma på trilletur. Vi har ikke bruksanvisning, og jeg klarer ikke å finne ut hvordan jeg får "snudd styret" Mener i hvertfall å ha sett at det går an, eller det kun mulig på den andre modellen?? Noen som har erfaring med simo som kan jeg meg en te-skjed forklaring på hvordan jeg enten vipper styret over eller snur hele sittedelen?? Anonymous poster hash: 6cc7c...feb
ekkoet Skrevet 4. februar 2014 #2 Skrevet 4. februar 2014 Om jeg skjønner vogtypen rett: Du snur ikke styret, du tar av selve "sittedelen" og snur denne. Se hva hun gjør på ca 2:40: så bare snur du den delen.
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2014 #3 Skrevet 4. februar 2014 Det er to forskjellige understell. Der ett kan snus og ett ikke. Det vendbare har en ekstra plastdings nede på høyre side man må trykke på for å få vippet over styret(samtidig som man drar opp for å legge den sammen) Får du tatt bilde og lagt ut her, slik at det er mulig å se om det er vendbart eller ikke? Jeg prøvde å google, men fant ikke noe godt bilde Anonymous poster hash: 439f9...0cd
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2014 #4 Skrevet 4. februar 2014 Her fant jeg et bilde som viser hvordan vendbart ser ut: Anonymous poster hash: 439f9...0cd
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2014 #5 Skrevet 4. februar 2014 TS Tusen takk for svar! Så det er to typer understell til denne vogntypen? Det ante jeg ikke... Jaja da får vi ikke snudd han da:( Æsj, jeg var helt overbevist om at det gikk på alle Simovognene. Men "kjente igjen" Mekanismen på bilde over fra en tidligere vogn, og har ikke sett det på denne, selv om jeg har lett... Anonymous poster hash: 6cc7c...feb
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2014 #6 Skrevet 4. februar 2014 TS Tusen takk for svar! Så det er to typer understell til denne vogntypen? Det ante jeg ikke... Jaja da får vi ikke snudd han da:( Æsj, jeg var helt overbevist om at det gikk på alle Simovognene. Men "kjente igjen" Mekanismen på bilde over fra en tidligere vogn, og har ikke sett det på denne, selv om jeg har lett... Anonymous poster hash: 6cc7c...feb Om du ikke får snudd styret, så kan sportsdelen fint snues. Det er bare å løsne den, snu den andre veien og sette den på igjen på understellet. Anonymous poster hash: 439f9...0cd
Nordvesta Skrevet 4. februar 2014 #7 Skrevet 4. februar 2014 Jeg kunne snu sportsdelen ved å klipe den av på understellet og sette den på andre veien
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2014 #8 Skrevet 4. februar 2014 Om du ikke får snudd styret, så kan sportsdelen fint snues. Det er bare å løsne den, snu den andre veien og sette den på igjen på understellet. Anonymous poster hash: 439f9...0cd Hmmm hvordan gjør man det da?? *grønn* Anonymous poster hash: 6cc7c...feb
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2014 #9 Skrevet 4. februar 2014 Hmmm hvordan gjør man det da?? *grønn* Anonymous poster hash: 6cc7c...feb Vet ikke om det blir så enkelt forklart, men om du kjenner etter under der stoffet på sportsdelen er festet (med knapper), så vil du finne to knapper(en på hver side), trykk inn disse og sportsdelen løsner fra understellet. Anonymous poster hash: 439f9...0cd
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2014 #10 Skrevet 4. februar 2014 Vet ikke om det blir så enkelt forklart, men om du kjenner etter under der stoffet på sportsdelen er festet (med knapper), så vil du finne to knapper(en på hver side), trykk inn disse og sportsdelen løsner fra understellet. Anonymous poster hash: 439f9...0cd Tuuusen takk for svar! Da klarte vi det:) TS Anonymous poster hash: 6cc7c...feb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå