Gå til innhold

Farlig å reise til USA?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, selvfølgelig sitter jeg og googler "Dangerous animals in..." på alle stedene jeg skal besøke i USA i sommer. Det kommer opp farlige slanger, edderkopper, biller og insekter.

Så jeg spør: Er det farlig å reise til USA?

Hilsen en som skal til Usa for første gang :)

Anonymous poster hash: 14549...4d5
Skrevet

Nei. Hvor skal du? Vært i USA 16 ganger. Aldri sett en slange eller noen farlig bille

Anonymous poster hash: 21717...bff

Skrevet

Aldri hatt noen problemer med det. det skumleste jeg opplevde var å bli ranet.

Anonymous poster hash: 24c80...6b8
Skrevet

Ok, takk :) Typisk meg å sitte og google sånt. Skal til Kentucky, Tennessee, Alabama, Mississippi og Louisiana :)

Skrevet

Jeg holdt på å dø i USA av et dyr, seriøst. Satt på do i Florida da en svær jævlig KAKERLAKK krøp innunder døra mi. HJERTESTANS! Og i California ble jeg ofte vekket av vaskebjørner som rotet i søppelkassene.

Anonymous poster hash: 65adc...00a
Skrevet

Ikke noe særlig farligere enn en tur i skogen i Norge. Altså ikke i nærheten av så farlig at det er verdt å bekymre seg. Pr. i dag er det godt over 300 millioner som lever der, så de stryker ikke med alle som en. Kos deg i USA :)

Anonymous poster hash: 77feb...9b8
Skrevet

Ikke noe særlig farligere enn en tur i skogen i Norge. Altså ikke i nærheten av så farlig at det er verdt å bekymre seg. Pr. i dag er det godt over 300 millioner som lever der, så de stryker ikke med alle som en. Kos deg i USA :)

Anonymous poster hash: 77feb...9b8

Ok, takk for det :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...