AnonymBruker Skrevet 30. januar 2014 #1 Skrevet 30. januar 2014 Hei. Jeg ser etter en Emmaljunga Mondial Duo Combi. Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt det litt rimelig pris. I Norge ligger den vel på ca 9500,- kr. Råd eller erfaring med denne vognen? Takknemlig med litt tilbakemelding med tanke på at terminen min er om litt under tre uker Anonymous poster hash: 4b05e...e1e Anonymous poster hash: 4b05e...e1e
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2014 #2 Skrevet 30. januar 2014 Hei. Jeg ser etter en Emmaljunga Mondial Duo Combi. Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt det litt rimelig pris. I Norge ligger den vel på ca 9500,- kr. Råd eller erfaring med denne vognen? Takknemlig med litt tilbakemelding med tanke på at terminen min er om litt under tre uker Anonymous poster hash: 4b05e...e1e Anonymous poster hash: 4b05e...e1e Ikke for å stresse deg, men er det ikke flere ukers leveringstid på vogn? Eller har du en annen allerede?Anonymous poster hash: 7825b...d90
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2014 #3 Skrevet 30. januar 2014 Er vel opptil 12 uker ventetid på emmaljungavogner med mindre du kjøper utstillingsmodell, så du er mildt sagt sent ute.... Hvis du vil bruke mindre penger, må du nok enten til Sverige eller kjøpe bruktAnonymous poster hash: 5c668...558
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2014 #4 Skrevet 31. januar 2014 Jeg fikk kjøpt min på dagen så det stemmer ikke altid at det er bestillingstid. Kommer helt ann på om de har vognen inne på lager eller ikke. Vi kjøpte vår på baby shop i Stavanger. Anonymous poster hash: 53c75...f8a
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2014 #5 Skrevet 31. januar 2014 Har du skjekket finn.no foresten? Vist du ikke har noe imot en brukt vogn så får du den ivertfall billigere der, og det hender noen angrer på vognkjøpet sitt og selger de ubrukte til en litt lavere pris. Ellers Koster de vel stort sett det samme overalt i barnebutikkene. Vi betalte ca 9000kr for vogna og stelleveske til faste priser på baby shop. Anonymous poster hash: 53c75...f8a
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2014 #6 Skrevet 31. januar 2014 Du må nok kjøpe brukt eller finne en butikk som har på lager til fullpris. Vi kjøpte en annen type, men var 5 uker lev tid på den. Kanskje du kan låne vogn av noen mens du venter...Anonymous poster hash: c55e9...094 1
SmallTalk Skrevet 31. januar 2014 #7 Skrevet 31. januar 2014 Bor du nærme Strømstad så bør du sende en mail til de på Kattis babyshop og høre om de har den varianten du ønsker på lager. Hvis du ikke bor i nærheten av Strømstad så må du nok finne en barnebutikk som har vogna på lager og belage deg på å betale norske priser for vogna. Eventuelt kjøpe brukt på Finn.
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2014 #8 Skrevet 31. januar 2014 Du får vogn på finn.no innen 3 uker, bare der tror jeg.Anonymous poster hash: 30dfd...c50
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2014 #9 Skrevet 31. januar 2014 Jeg bestilte min i forrige uke. Levering i uke 9. Før er ikke mulig for den blir ikke produsert før i uke 8. Skal du ha den før tipper jeg du må til Sverige eller kjøpe brukt. Anonymous poster hash: 2d17b...b59
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2014 #10 Skrevet 31. januar 2014 Jeg kjøpte helt ny Emmaljunga på finn.no fra ei som importerte de fra Danmark. Fikk den etter 3 dager i posten. Fikk med kvitering og alt. Du kunne se at den ikke var brukt og vi er superfornøyde med den. Anonymous poster hash: fe9b2...800
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå