AnonymBruker Skrevet 25. januar 2014 #1 Skrevet 25. januar 2014 Hei. Er det noen her inne som har cheek piercing? Jeg har vudert å ta det, men lurer på en del ting. 1. Hvordan var det å ta det? Sammelign gjernemed en annen piercing. Vondt? 2. Hvordan var healingprosessen? 3. Får man lett betennelse? 4. Dine opplevelser med cheeks. Anonymous poster hash: 5e862...b23
Sillicious Skrevet 26. januar 2014 #2 Skrevet 26. januar 2014 Det er endel studioer som ikke gjør dette for det aldri healer.. Just sayin, det er en stor risiko.
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2014 #3 Skrevet 26. januar 2014 Jeg har ikke selv, men har to venninner som har hatt. Begge to sleit med infeksjoner og healingen gikk syykt tregt. Begge har endt opp med å ta det ut. Veldig synd, da det er fine piercinger. Noen mener det er som å ta leppepiercing, men har også hørt at det er veldg mye vondere pga tykkelsen der. Anonymous poster hash: a9f4a...5a7
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2014 #4 Skrevet 26. januar 2014 Tusen takk for svar!! Anonymous poster hash: 5e862...b23
Djungelvrål Skrevet 26. januar 2014 #5 Skrevet 26. januar 2014 Du vil bli lei etter noen år og kommer til å få et varig hull i kinnet for evig og alltid. Jeg har ring i flippen inn mot øregangen. Er dritlei og skal ta den ut snart. Jeg må sy et sting der fordi jeg ikke vil ha hull der. Men det er ikke så farlig med et sting i øret som et sting i kinnet, det blir arr selv om det blir sydd igjen.
Dricka Skrevet 26. januar 2014 #6 Skrevet 26. januar 2014 Du vil bli lei etter noen år og kommer til å få et varig hull i kinnet for evig og alltid. Jeg har ring i flippen inn mot øregangen. Er dritlei og skal ta den ut snart. Jeg må sy et sting der fordi jeg ikke vil ha hull der. Men det er ikke så farlig med et sting i øret som et sting i kinnet, det blir arr selv om det blir sydd igjen. Hvorfor må du sy igjen det hullet? Da jeg tok ut min så grodde den helt igjen etter et par dager og det synes ikke at du har hatt noen ting der. Tror faktisk det blir mindre og penere arr om du ikke gjør noe annet enn å la det gro igjen av seg selv uten sting.
Djungelvrål Skrevet 26. januar 2014 #7 Skrevet 26. januar 2014 Hvorfor må du sy igjen det hullet? Da jeg tok ut min så grodde den helt igjen etter et par dager og det synes ikke at du har hatt noen ting der. Tror faktisk det blir mindre og penere arr om du ikke gjør noe annet enn å la det gro igjen av seg selv uten sting. Jeg har hatt den i 10 år så jeg regner ikke med at huden bare gror igjen. Det er hud som er helet, da skjønner jeg ikke hvordan det skal gro.. Har sett mange som har hull i huden ved øyebrynet etter piercing.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå