Callisto83 Skrevet 20. desember 2013 #1 Skrevet 20. desember 2013 I dag testet jeg for gøy ut en prøve jeg hadde glemt jeg hadde, av YSL sin Touche Eclat foundation, og må bare si WOW... Helt feil farge, men Nyyyyyydelig på min tørre hud... Jeg hadde opprinnelig tenkt meg å finne ut mer om YSL sin BB cream, men nå ble jeg plutselig litt i tvil hvilken jeg skal velge av disse når jeg får råd. Noen som har noen tips? Som vil dele litt erfaringer? YSL er et merke jeg vanligvis ikke kikker på to ganger, men etter dette må jeg kanskje ta en nærmere titt?
Gjest Gjest Skrevet 20. desember 2013 #2 Skrevet 20. desember 2013 Jeg har den foundationen og elsker den.
kills Skrevet 21. desember 2013 #3 Skrevet 21. desember 2013 Jeg bruker også den foundationen, har brukt den siden den kom ut på markedet. Brukte Diorskin Forever før og sverget til både den nye og gamle formelen som jeg brukte i noen år. Har prøvd mange og det er Diorskin Forever og denne fra YSL som forblir favorittene. 1
laperla Skrevet 22. desember 2013 #4 Skrevet 22. desember 2013 Hei Jeg har god erfaring med begge. Touche Eclat har vært favoritten siden den kom ut på markedet. I høst når jeg skulle kjøpe en ny, fant jeg ut at fargen jeg brukte hadde gått ut. Dermed prøvde jeg BB kremen isteden, og så glad jeg er for det Har tørr hud som deg, og denne gir fukt og glød. (Bruker serum og krem under). Huden ser frisk og fresh ut, og en ser ikke sminket ut. Fargen jeg bruker er Clair, og denne er helt perfekt. Den bare forsvinner inn i huden. Den passer faktisk enda bedre enn Touche Eclat. Den har en lett dekk som jeg elsker, men den dekker røde partier og mindre uregelmessigheter/urenheter. Jeg ville absolutt gått på et parfymeri og spurt om å få en prøve.
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2013 #5 Skrevet 22. desember 2013 Hei, TS her Siden sist prøvde jeg faktisk denne BB kremen i fargen medium, clear ble altfor lys på meg, og jeg likte foundationprøven bedre. Hadde det vært en mellomting mellom clear og medium fargen i BB kremen er det mulig jeg hadde likt den bedre.. Medium ble for mørk. Jeg er sånn cirka NC25 i MAC, og bruker Light i bareminerals original mineralsminke, er det noen som har noen tips til hva slags farge jeg burde gå for i YSL Touche Eclat Foundation? Jeg synes faktisk denne foundationen var mer fuktighetsgivende på min hud enn bb kremen. Anonymous poster hash: a9c7c...f4c
Callisto83 Skrevet 22. desember 2013 Forfatter #6 Skrevet 22. desember 2013 Hvorfor jeg trykket anonymbruker i innlegget over vet jeg ikke...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå