Wonderbitch Skrevet 5. desember 2013 #1 Del Skrevet 5. desember 2013 Noen som ser på? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frksølekopp Skrevet 5. desember 2013 #2 Del Skrevet 5. desember 2013 Elsker SVU :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2013 #3 Del Skrevet 5. desember 2013 Ser ikke mye på seriene lenger etter Grissom og Stabler sluttet. Anonymous poster hash: ca058...27b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
charactouy Skrevet 6. desember 2013 #4 Del Skrevet 6. desember 2013 Du mener law and order? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2013 #5 Del Skrevet 6. desember 2013 Noen som ser på? Mener du CSI eller Special Victims Unit? Det er jo to forskjellige serier. Jeg liker CSI , men synes Special Victims Unit er en fantastisk dårlig serie. Anonymous poster hash: a5191...848 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2013 #6 Del Skrevet 6. desember 2013 Elsker serien! Og NYPD Blue! Anonymous poster hash: 31931...9f5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sebraen Skrevet 6. desember 2013 #7 Del Skrevet 6. desember 2013 Så mye på SVU før, men måtte slutte for det ble rett og slett for trist og grusomt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Avalon Skrevet 6. desember 2013 #8 Del Skrevet 6. desember 2013 Har sett så og si de fleste episodene. Virker som de bare sender repriser nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rainbow Skrevet 6. desember 2013 #9 Del Skrevet 6. desember 2013 Du mener Law and Order: Special Victim’s Unit? Jeg ser på, men synd det er pause nå! Gleder meg til det begynner igjen, for det var så spennende cliffhanger. Og fæl! Men vi ligger jo halvannen sesong eller noe bak USA, da... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Avalon Skrevet 6. desember 2013 #10 Del Skrevet 6. desember 2013 Du mener Law and Order: Special Victim’s Unit? Jeg ser på, men synd det er pause nå! Gleder meg til det begynner igjen, for det var så spennende cliffhanger. Og fæl! Men vi ligger jo halvannen sesong eller noe bak USA, da... Jeg gikk glipp av cliffhangeren, kan du fortelle hva som skjedde? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rainbow Skrevet 6. desember 2013 #11 Del Skrevet 6. desember 2013 Jeg kan heller gi deg en link som gir episodeoppsummering, så blir det ikke spoiler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Avalon Skrevet 6. desember 2013 #12 Del Skrevet 6. desember 2013 Jeg kan heller gi deg en link som gir episodeoppsummering, så blir det ikke spoiler. Takk :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bond Skrevet 6. desember 2013 #13 Del Skrevet 6. desember 2013 CSI - ble kjedelig mange år siden. SVU var grei fram til Stabler sluttet, da syntes man mistet noe, og synes også historiene har blitt mer og mer "flashy" og mindre ektefølte. Blitt mer og mer standardisert og lik andre serier. Vanlig Law and Order derimot synes jeg tok opp igjen de siste årene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonderbitch Skrevet 11. desember 2013 Forfatter #14 Del Skrevet 11. desember 2013 Law and order SVU mente jeg selvfølgelig. De første sesongene var best synes jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå