Auroressa Skrevet 14. november 2013 #1 Skrevet 14. november 2013 Skal ditt for første gang til Mandag, kun for en kontroll time, for å deretter se på muligheten for anesti ved behandling. Noen som har vært der ? Erfaring? Litt nervøs for å gå til en tannlege jeg aldri har vært hos, skal forøvrig til en som heter Henriette.
Sweet77 Skrevet 14. november 2013 #2 Skrevet 14. november 2013 Har ikke erfaring derfra selv, men her finner du kanskje noen erfaringer: http://www.legelisten.no/ Klikk på "tannleger"-fanen
Wonders Skrevet 15. november 2013 #3 Skrevet 15. november 2013 har masse erfaring derfra. De er flinke, tuller ikke med timene dine. Hater når noen ringer å skal flytte på avtalte timer i ett sett. Jeg pleier å si at jeg gruer meg, og er litt engstlig. Da får man mer tid og ro. Inngangen er mellom Lene V og Match, i andre etasje. Jeg har en mannlig tannlege. Utrolig dyktig og rolig.
Auroressa Skrevet 16. november 2013 Forfatter #4 Skrevet 16. november 2013 Takk for svar begge to Spesielt deg Wonders, da slipper jeg og rote meg bort på Mandag. Må si jeg gruer meg ekstremt, selvom jeg bare skal ta to bilder og snakke litt. Er virkelig ikke glad i tannlegen, er derfor jeg ser på muligheten nå for narkose, så jeg får fikset opp i hele munnen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå