Gjest Nyskjerrig Skrevet 5. mai 2004 #1 Skrevet 5. mai 2004 Heisann!! Jeg har planer om å kvitte meg med noen kilo med "feriefett" etter å ha levd det gode liv i noen måneder. Har surfet en del på dette diskusjonsforumet i det siste. Ser det er mye snakk om Nutrilett her og det virker som alle vet hva det er. Må ærlig innrømme at jeg har ikke den ringeste ide om hva det er. En slags slankeshake etter det jeg har forstått? Kan noen fortelle meg mer om dette? Finnes det mer enn shake? Hvor får man kjøpt det? Hvordan bør det brukes og hvordan fungerer det? På forhånd tusen takk!!
nat26 Skrevet 5. mai 2004 #2 Skrevet 5. mai 2004 Det fins mer enn shake,kjeks f.eks som man får kjøpt i butikken.Jeg har selv prøvd nutrilett og gikk ned en del kilo men det gir ikke en langvarig resultat.Det er sånn at du kan spise et måltid om dagen,hvilket det bestemmer du selv,så erstatte du resten med nutrilett.Du blir ganske mett,men man kan ikke leve på det i lengre periode.Men salat kan du spise så mye du vil av når du går på nutrilett.Åssen resultat du får er forskjellig fra person til person...
Gjest Anonymous Skrevet 6. mai 2004 #4 Skrevet 6. mai 2004 nutrilett koster 30 kr for 15poser på RIMI!! Har kjøpt en pakke for å erstatte to måltiderhver dag, men er ikke begynt ennå..
Gjest Anonymous Skrevet 16. mai 2004 #5 Skrevet 16. mai 2004 Nutrilett funker ikke godt nok for slanking. Dra på apoteket og kjøp Modifast. Det virker i hvertfall.
Tusenfryd Skrevet 16. mai 2004 #6 Skrevet 16. mai 2004 Pulver funker ikke! Du går nok ned noen kilo og sånn sett funker nutrilett ja. Men fyttirakkern så feit du blir av det etterpå.
Gjest The Dag Skrevet 11. januar 2011 #8 Skrevet 11. januar 2011 Modifast er det *samme* som nutrilett etter det jeg klarer å finne ut. Generelt sier jeg bare: Ikke tillegg det at en vare selges "kun på apotek", som reklamen ufeilbarlig nevner, noen vekt. Apotekene er blitt helt vanlig butikk, bortsett fra at de satser på et *image* som helsespesialister. Noen av de som jobber på apoteket har nok mer greie på farmakologi enn kassadama på Rema, men sjefene som bestemmer hvilke varer som skal selges har gått på BI... For min del blir jeg skeptisk så snart jeg hører noe som "kun på apoteket". Hvorfor i all verden skulle man begrense seg til å selge produktet bare på apoteker hvis det virkelig er bedre enn konkurrentenes? Hvorfor skulle reklamen ikke bare si hva som er bedre, i stedet for å forsøke å ANTYDE at det er det (som man ikke kan bli "tatt for"), dersom dette kunne dokumenteres? Den eneste logiske grunnen jeg kan se til at produsenter skulle selge produktet kun på apotek er nettopp for å kunne SI at det selges kun på apotek og håpe på at mange da vil anta at dette må bety høyere kvalitet. Jeg sier ikke at produktene på apotek er noe dårligere, men jeg ser ingen grunn til å tro at de er bedre heller - og de vil normalt være dyrere enn på super'n, ettersom det er en langt mindre effektiv måte å distribuere på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå