AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2013 #1 Del Skrevet 14. oktober 2013 Jeg har et veldig stramt klesbudsjett, men har lyst til å investere i en Acne raya short cardigan. Ønsker å bygge opp et klesskap med gode kvalitetsplagg Det jeg ikke klarer å bestemme meg for er om jeg bør kjøpe svart eller grå? Jeg liker svart best, men det kan bli litt kjedelig også. Går mest i svarte bukser og olabukser. Trenger noen tips, for meg er det mye penger, og kjedelig å angre på fargevalg i ettertid! Anonymous poster hash: 5bef8...4e9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skyflakes Skrevet 14. oktober 2013 #2 Del Skrevet 14. oktober 2013 Begge to er jo veldig basic og går til alt, så jeg tror ikke du blir å angre uansett. Jeg ville gått for mørkegrå, jeg syns den er finest. Går du mye med mørke underdeler kan det kanskje bli litt mye med en sort cardigan i tillegg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kills Skrevet 14. oktober 2013 #3 Del Skrevet 14. oktober 2013 De går til alt! Ei venninne av meg kjøpte nettopp den som er litt sånn grå-grønn, og den var nydelig på henne. Hun er blond og brukte den til sorte jeans. Fikk veldig lyst på den selv. Når det kommer til grå så synes jeg den lyseste er finest, altså den i dove white. Har den og carbone black, bruker de like mye men ville gått for den lyse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2013 #4 Del Skrevet 14. oktober 2013 Jeg er veldig blek og blond, så den lyseste tror jeg ikke at er så lurt Har jo mye svart fra før, men samtidig er det den fargen jeg er mest komfortabel i... Er skikkelig vinglepetter på det her! Anonymous poster hash: 5bef8...4e9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mija Skrevet 14. oktober 2013 #5 Del Skrevet 14. oktober 2013 Jeg har den svarte. Jeg synes alle er fine, men jeg tenkte på hvilken som er lettest å kombinere med resten av garderoben. Skulle gjerne tatt meg råd til en farge til, men det kan jeg ikke akkurat nå. Angrer absolutt ikke på at jeg tok svart, det var den jeg bare "måtte" ha. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. november 2013 #6 Del Skrevet 24. november 2013 Jeg har et veldig stramt klesbudsjett, men har lyst til å investere i en Acne raya short cardigan. Ønsker å bygge opp et klesskap med gode kvalitetsplagg Det jeg ikke klarer å bestemme meg for er om jeg bør kjøpe svart eller grå? Jeg liker svart best, men det kan bli litt kjedelig også. Går mest i svarte bukser og olabukser. Trenger noen tips, for meg er det mye penger, og kjedelig å angre på fargevalg i ettertid!Anonymous poster hash: 5bef8...4e9 Hvor får du tak i det? Anonymous poster hash: 1f841...8ee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Vilje* Skrevet 25. november 2013 #7 Del Skrevet 25. november 2013 Jeg var fast bestemt på mørkgrå da jeg skulle kjøpe min. Men jentene i butikken fikk overtalt meg til å prøve den grågrønne og da var jeg solgt! I tillegg går grågrønn til flere av fargene jeg bruker på bukser/skjørt enn grått, noe jeg ikke hadde tenkt på. Tenk på hva som vil passe best til skjørt og bukser du bruker mye. Men har du ingen svarte jakker til samme type bruk fra før av hadde jeg kjøpt svart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2013 #8 Del Skrevet 25. november 2013 Jeg har tenkt til å kjøpe meg Acne Raya selv nå, og vil ha den i sort. Men er den egentlig sort? Den heter Carbone Black, men på bildene synes jeg den ser mer veeeeeeldig mørkmørkmørk grå ut? Anonymous poster hash: e649b...85c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smartjente Skrevet 25. november 2013 #9 Del Skrevet 25. november 2013 Jeg har tenkt til å kjøpe meg Acne Raya selv nå, og vil ha den i sort. Men er den egentlig sort? Den heter Carbone Black, men på bildene synes jeg den ser mer veeeeeeldig mørkmørkmørk grå ut? Anonymous poster hash: e649b...85c HVORHVORHVOR???? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2013 #10 Del Skrevet 25. november 2013 HVORHVORHVOR???? Internett, acnestudios.com Den ble nettopp utsolgt i alle størrelser, men det er jo ikke akkurat første gangen har jeg sett. Så jeg regner med at den kommer inn igjen? Ellers skal jeg til Oslo snart, så forhåpentligvis har de den der i så fall? Anonymous poster hash: e649b...85c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smartjente Skrevet 25. november 2013 #11 Del Skrevet 25. november 2013 (endret) Internett, acnestudios.com Den ble nettopp utsolgt i alle størrelser, men det er jo ikke akkurat første gangen har jeg sett. Så jeg regner med at den kommer inn igjen? Ellers skal jeg til Oslo snart, så forhåpentligvis har de den der i så fall? Anonymous poster hash: e649b...85c Jeg har stalket acnestudios.com i over en uke i håp om at de skulle få inn svart i xxs, og dobbeltsjekket etter jeg så dette innlegget. Og gjett hva! De har fått den inn i alle farger og størrelser Den er jo veldig populær, så det gjelder det å være kjapp! I omtrent alle acnebutikkene har de kun grønn igjen, og på noen butikker får de ikke inn flere. Da jeg skulle betale på nettsiden ble jeg litt betenksom ettersom det stod: Tax 439 kroner ellernoe, men dette er ikke som tillegg da. Er også gratis frakt, så hele summen blir 2195 Endret 25. november 2013 av smartjente Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2013 #12 Del Skrevet 25. november 2013 Jeg har stalket acnestudios.com i over en uke i håp om at de skulle få inn svart i xxs, og dobbeltsjekket etter jeg så dette innlegget. Og gjett hva! De har fått den inn i alle farger og størrelser Den er jo veldig populær, så det gjelder det å være kjapp! I omtrent alle acnebutikkene har de kun grønn igjen, og på noen butikker får de ikke inn flere. Da jeg skulle betale på nettsiden ble jeg litt betenksom ettersom det stod: Tax 439 kroner ellernoe, men dette er ikke som tillegg da. Er også gratis frakt, så hele summen blir 2195 Sjekket selv rett etter at jeg skrev innlegget!!! Da blir det Raya på meg. Anonymous poster hash: e649b...85c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kills Skrevet 26. november 2013 #13 Del Skrevet 26. november 2013 (endret) Jeg har tenkt til å kjøpe meg Acne Raya selv nå, og vil ha den i sort. Men er den egentlig sort? Den heter Carbone Black, men på bildene synes jeg den ser mer veeeeeeldig mørkmørkmørk grå ut? Anonymous poster hash: e649b...85c Den er ikke helt svart nei, men den er ganske mørk med noen lysere hår. Ganske greit egentlig, for hender jeg bruker den til sorte jeans og singlet de dagene jeg vil være litt anonym. Var hos Acne i Øvre Slottsgate i Oslo i dag, og de har kun igjen den lange Raya i Petrol Blue. En selger pratet noe om siste leveranse av populære varer som Rue og Raya, så usikker på om disse kommer inn igjen på nytt i butikk nå.. Ellers så har nettsiden fått påfyll av Raya i alle farger og størrelser, så løp og kjøp Må dessverre vente til neste lønn selv nå før jeg kan handle mer fint til meg selv nå som jeg ikke lengre jobber fulltid, så håper de har den grågrønne inne om to uker Endret 26. november 2013 av kills Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
She_Leiva Skrevet 26. november 2013 #14 Del Skrevet 26. november 2013 (endret) Vel, siden dette er ett ganske dyrt plagg så er det lurt å kjøpe den i en farge du kan kombinere med det meste du har i skapet. Raya kan man godt bruke til både hverdag og litt finere anledninger, så jeg hadde valgt sort fordi det er mest "klassisk" om du skjønner? Endret 26. november 2013 av She_Leiva 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå