Gå til innhold

Hvilken kjøkkenlampe har du?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenker å kjøpe en PH-lampe (5) til over kjøkkenbordet, men det er jo littegrann kjedelig da... Hvilken kjøkkenlampe har du? Bilder:)

Skrevet

Jeg har PH5! Finnes ikke kjedelig, det er en nydelig lampe som jeg kaster et kjærlig blikk på flere ganger om dagen ;)

• Liker 1
Skrevet

Jeg har en liten, gul Verner Panton flowerpot-lampe over kjøkkenbordet (og så en ikea-plafond til hovedbelysning... sliter med å finne gode lamper som lyser opp hele rommet, de fineste lampene er jo pendellamper som bare lyser ned/gir punktbelysning.)

Anonymous poster hash: 8545e...4b2
Skrevet

Akkurat nå har vi ikke lampe over kjøkkenbordet, så jeg er på samme jakt som deg.

PH5 er fin, og ikke kjedelig. Den finnes også i fine farger. Likevel er jeg usikker på om den er den riktige.

Jeg har også sansen for Mhy fra Muuto og Flowerpot, og de vurderes også.

Skrevet

Vi har en stor FOTO taklampe fra Ikea i beige over kjøkkenbordet, og to mindre i samme over halvøyen vår. I tillegg har vi en bordlampe i fabrikkstil på en trekasse med radio i en krok. Og så har vi jo under overskapene over benken.. Men det er jo vår kjøkkenstil da! Syns ikke de lampene er de mest spennende, men i og med at kjøkkenet er i knall sjøgrønn/turkis trenger man ingen prangende lamper! :fnise:

Skrevet

Vi har Caravaggio i hvitt opalglass, og den kan anbefales på det varmeste!

Med dimmer kan det tilpasses alle lysforhold fra skarpt arbeidslys til dempet kveldsbelysning.

Caravaggio_opal_03(3).jpg

Anonymous poster hash: e2c12...f58
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...