Gå til innhold

Butikk i Oslo med bokser med flere typer te?

Pingting

Anbefalte innlegg

Vi skal ha bryllup til helga, og er i gang med å kjøpe inn kaffe og te og slikt. Det kommer endel tedrikkere, og jeg synes det er hyggelig om de får noe litt mer spennende enn en stusselig boks med Yellow Label som står gjemt bakerst på kakebordet.

Det aller kjekkeste hadde vært å finne en sånn boks med flere ulike tetyper i. Dere vet, noe slikt:

Sega_BrodiesTeaBox.jpg

Men jeg finner det ikke noe sted! Har vært på endel Meny-butikker og noen te/kaffeforretninger uten resultat. Noen som har noe tips til steder i Oslo sentrum som har sånt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De på les palais ses thes (?) skulle jeg tro klarer å mekke sammen noe fint , eventuelt låne en fin boks ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De selger tebokser med plass til flere typer te i flere interiørbutikker :) Så kjøper du selv inn te du kan legge nedi.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De på les palais ses thes (?) skulle jeg tro klarer å mekke sammen noe fint , eventuelt låne en fin boks ?

Tror de selger sånne bokser, ja. Og hvis ikke så kan jeg nesten garantere at de kan være behjelpelige. For ikke å snakke om nammenam te, da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror vi har hatt div esker med forskjellig te både fra Lipton og Twinings på ICA supermarked.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekk Nille eller Europris for slike bokser og fyll på selv.

Anonymous poster hash: a235d...a6c
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror at det er noen helsekostbutikker som har noe sånt fra London fruit and herb Company. Deilig fruktte, men det er kanskje lurt å ha noe svart te i tillegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror at det er noen helsekostbutikker som har noe sånt fra London fruit and herb Company. Deilig fruktte, men det er kanskje lurt å ha noe svart te i tillegg.

Den har de på Staples tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror de selger sånne bokser, ja. Og hvis ikke så kan jeg nesten garantere at de kan være behjelpelige. For ikke å snakke om nammenam te, da!

Sant! Kjempegod te og de er utrolig hyggelige der :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...