Gå til innhold

App som slår opp ukjent nr

Anbefalte innlegg

Skrevet

Finnes det? En app som slår opp når et ukjent(altså ikke lagret nr) ringer på telefonen? Hater å ta telefonen når det er et nummer jeg ikke kjenner...

Har prøvd å google litt, men finner liksom ikke helt ut av det. Trodde 180.no sin app gjorde det, men tydeligvis må man vente til anropet er ferdig og så søke det opp. Da er jo poenget borte, tenker jeg...

Anonymous poster hash: 37ef6...92f
  • Liker 1
Skrevet

Hopper på her jeg. Lurer på det samme!

Skrevet

Jeg har en app på Android fra 1881 som slår opp navn når ukjente ringer. Husk at det er forskjell på ukjente og skjulte numre. Skjulte numre kan man ikke få frem.

Skrevet

Jeg har en app på Android fra 1881 som slår opp navn når ukjente ringer. Husk at det er forskjell på ukjente og skjulte numre. Skjulte numre kan man ikke få frem.

Jeg vet det er forskjell på ukjente og skjulte nr, derfor jeg skrev..... ukjente! :)

Jeg har iPhone. Og har lest at 1881 koster penger når den slår opp numrene? (selv med fri bruk av mobildata). Stemmer dette?

Anonymous poster hash: 37ef6...92f

• Liker 1
Skrevet

jeg betaler ikke en krone.

Skrevet

Jeg har iPhone og finner ingenting om dette i Gule sider appen, 180 appen eller 1881 appen.

Anonymous poster hash: cdcf0...3ce

Skrevet (endret)

jeg betaler ikke en krone.

På Google Play oppgir de at abonnementet koster 39,- kroner pr mnd?

Har selv 180 appen, men det ser ut til å ha skjedd noe i de seneste oppdateringene. Nå gidder den ikke lengre søke opp numrene som ringer. :(

Endret av Lutetium 71
Gjest Applestore
Skrevet

Har 180 sluttet å søke opp mens det ringer? Det er jo bare kjempeteit :(

Jeg hadde gulesider sin app en stund, men den hadde mye dårlige treff enn 180..

Skrevet

Jeg har gulesider appen, men den funker ikke hver eneste gang et ukjent nr ringer..

Skrevet

På Google Play oppgir de at abonnementet koster 39,- kroner pr mnd?

Har selv 180 appen, men det ser ut til å ha skjedd noe i de seneste oppdateringene. Nå gidder den ikke lengre søke opp numrene som ringer. :(

Har 180 sluttet å søke opp mens det ringer? Det er jo bare kjempeteit :(

Jeg hadde gulesider sin app en stund, men den hadde mye dårlige treff enn 180..

Hvor gamle er telefonene deres? Hvis den har OS som har sluttet og bli oppdatert (2 år), så vil alt sånn automatisk slutte å virke.

Skrevet

Jhg har iphone 4s med Ios 7, ingen av appene virker hos meg.

Anonymous poster hash: cdcf0...3ce

Gjest Applestore
Skrevet

Hvor gamle er telefonene deres? Hvis den har OS som har sluttet og bli oppdatert (2 år), så vil alt sånn automatisk slutte å virke.

Virkelig? Enda en grunn for å kjøpe ny da :)

Skrevet (endret)

Jeg har ICS 4.0.4 på min. Det kom ut i mars 2012, så det kan ikke være det som er årsaken. Skulle gjerne sett en kilde på det der, forresten?

Edit:På Google Play oppgir utvikleren selv: Krever Android 2.1 og nyere

De aller fleste har vel nyere enn det.

Endret av Lutetium 71
Skrevet

Virkelig? Enda en grunn for å kjøpe ny da :)

Jeg har ICS 4.0.4 på min. Det kom ut i mars 2012, så det kan ikke være det som er årsaken. Skulle gjerne sett en kilde på det der, forresten?

Edit:På Google Play oppgir utvikleren selv: Krever Android 2.1 og nyere

De aller fleste har vel nyere enn det.

Har ingen kilder, men mitt inntrykk er at mobiltelefonprodusentene slutter å oppdatere OS til de eldre modellene etterhvert, og at syklusen er 2-3 år.

Annonse
Skrevet

Har ingen kilder, men mitt inntrykk er at mobiltelefonprodusentene slutter å oppdatere OS til de eldre modellene etterhvert, og at syklusen er 2-3 år.

Det er noe helt annet enn apper. Ofte vil utviklerne av apper suge margen ut av det gamle skjelettet så lenge som mulig. Samme ser man f.eks på pc. Firefox kunne du få til Windows 2000 helt til i fjor (versjon 12), mens om du skulle holde deg til Mikkelsofts egen Explorer måtte du ta til takke med IE6 (der den siste oppdateringen for Windows 2000 kom i 2002!).

Skrevet

Nja, er ikke sikker.

Det er ikke noe verre enn å lese kravspekken til den aktuelle appen. Har du nyere OS enn minimum, skal det ikke være det som stopper. Har ikke sjekket hvordan det er på App Store og BlackBerry World, men jeg antar at det er samme opplegget der også?

Skrevet

Det er ikke noe verre enn å lese kravspekken til den aktuelle appen. Har du nyere OS enn minimum, skal det ikke være det som stopper. Har ikke sjekket hvordan det er på App Store og BlackBerry World, men jeg antar at det er samme opplegget der også?

Kan godt være, som sagt så er det bare mitt inntrykk bare. Dog så bruker ikke jeg så mange apper enn mail og notisbok, telefonen er telefon og jeg bruker den ikke til noe annet enn kommunikasjon.

Skrevet

Takk! Jeg har Android, og har faktisk flere ganger i disse dager blitt oppringt av "Ukjent" opptil flere ganger. Lurte litt på om det fantes en sånn app som det der. Nå har jeg lasta ned Gule sider sin app, og kan kanskje "overraske" en i andre enden av telefonen neste gang "Ukjent" ringer meg?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...