Gå til innhold

Vært forelska i Jenny Skavlan i 4 år nå. Har kjæreste..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er en fyr på snart 26 som har vært stormforelska i Jenny Skavlan siden jeg først la merke til henne for ca fire år sida. Ja det høres helt tragisk ut og det er det.. men klarer ikke slutte å tenke på henne. Ble veldig betatt når jeg så henne på skjermen, men har også sett henne en del i oslo (bor ikke så langt fra der hun bodde før tror jeg) og hun er bare så sykt perfekt. Personlighet, utseende, væremåte, alt er bare så sykt bra og akkurat som jeg liker at ei dame er. Hun er virkelig drømmedama mi. Blir seriøst sjalu på han typen hennes når jeg ser dem sammen og..

Vet det er jævlig snålt å være så forelska i en kjendis og har virkelig prøvd å glemme henne, men hvis jeg ser et bilde av henne eller ser henne på tv blir jeg seriøst varm inni meg og tenker på det resten av dagen. Nå har jeg fått en kjæreste som egentlig er skikkelig bra, men hun kan liksom ikke nå opp til Jenny for meg og hadde jeg fått muligheten hadde jeg bytta på dagen!

Huff, jeg er virkelig ute å kjøre.. Kanskje best å flytte fra Norge så jeg slipper å se eller høre om Jenny i det hele tatt :glare:

Anonymous poster hash: 13442...a69
Videoannonse
Annonse
Gjest pilldorf
Skrevet

Du la merke til henne for 4 år siden?

Dessuten skal henne gifte seg med Fingern nå. Så den saken er vel grei da.

Skrevet

Det er mange som har det slik som deg, som f. eks Justin Bieber fansen. Du er ikke alene!

• Liker 2
Skrevet

Dette er bare tragisk. Sorry Mc, dump den stakkars dama di og fortsett å drøm om ei du aldri får. Jenter som blir sammen med deg kommer uansett aldri til å føle seg bra nok for deg så det er best du holder deg singel.

Skrevet

Det er mange som har det slik som deg, som f. eks Justin Bieber fansen. Du er ikke alene!

Men mesteparten av Justin Bieber fansen består av små jenteunger.
Skrevet

Jeg skjønner at du er forelska i Jenny Skavlan, det tror jeg at jeg også hadde vært om jeg var gutt :hug:

Gjest LonelyAngel
Skrevet

Makan til røyk/wiskey stemme på Jenny!!! :fnise:

Skrevet

Dette er bare tragisk. Sorry Mc, dump den stakkars dama di og fortsett å drøm om ei du aldri får. Jenter som blir sammen med deg kommer uansett aldri til å føle seg bra nok for deg så det er best du holder deg singel.

Herregud så ondskapsfull du er. Han er et menneske med følelser som alle andre, han er ikke en emosjonstimulator for kvinner med narssisstisik trang til å bli dyrket og være den eneste i verden for menn de involverer seg med.

Anonymous poster hash: 0edf2...15b

Gjest Wanderlust
Skrevet

Jeg syns synd på kjæresten din, men det er jo ikke din feil. Du burde kanskje ha kommet over denne forelskelsen før du innledet et forhold. Hvordan du skal gjøre det er ikke lett å si, da det er vanskelig å forstå hvordan det kan gå så langt uten at du engang kjenner henne.

Skrevet

Hvorfor syns dere kvinner så synd på kjæresten hans? Hva får dere til å tro at deres kjærester tenker annerledes? Dere kvinner kommer aldri til å forstå hvordan menn som regel må finne seg noen litt under sitt eget nivå, og derfor aldri får de damene de egentlig vil ha. Det viktigste er hvordan vi handler, ikke føler. Anonymous poster hash: 0edf2...15b

Gjest LonelyAngel
Skrevet (endret)

Hvorfor syns dere kvinner så synd på kjæresten hans? Hva får dere til å tro at deres kjærester tenker annerledes? Dere kvinner kommer aldri til å forstå hvordan menn som regel må finne seg noen litt under sitt eget nivå, og derfor aldri får de damene de egentlig vil ha. Det viktigste er hvordan vi handler, ikke føler.

Kanskje dere menn er slikt, men jeg personlig tar aldri takke med noen fordi jeg ikke kan få bedre. Hvis jeg ikke får en mann jeg vil ha, så er jeg heller alene.

Endret av LonelyAngel
Skrevet

Kanskje dere menn er slikt, men jeg personlig tar aldri takke med noen fordi jeg ikke kan få bedre. Hvis jeg ikke får en mann jeg vil ha, så er jeg heller alene.

Javel, det driter vel jeg i. Poenget er at vi menn ikke nødvendigvis har så lett for å få de vi vil ha som det dere gjør, og dessuten er vi programmert til å gå lei av samme dame ganske fort, for å spre genene våre videre til andre, og da er det ganske urettferdig å dømme ts bare fordi han føler som han skal, særlig når han klarer å overse følelsene å gi en annen jente med handling det hun vil ha.

Skrevet

Enig!
Gjest LonelyAngel
Skrevet

Javel, det driter vel jeg i. Poenget er at vi menn ikke nødvendigvis har så lett for å få de vi vil ha som det dere gjør, og dessuten er vi programmert til å gå lei av samme dame ganske fort, for å spre genene våre videre til andre, og da er det ganske urettferdig å dømme ts bare fordi han føler som han skal, særlig når han klarer å overse følelsene å gi en annen jente med handling det hun vil ha.

Du spurte, jeg svarte. Slapp av ;) Kanskje det ikke er like lett for menn å få sin favoritt dame, men ts har vært forelsket i Jenny i 4 år!! Det er passe drøyt.

Skrevet

Du spurte, jeg svarte. Slapp av ;) Kanskje det ikke er like lett for menn å få sin favoritt dame, men ts har vært forelsket i Jenny i 4 år!! Det er passe drøyt.

Nei du svarte ikke. Du kom med personlige meninger angående dine valg av en mann, mens jeg spurt hvorfor det spiller noen rolle hva vi menn egentlig tenker og føler så lenge vi med handlinger gjør noe annet. Det spiller vel ingen rolle om han egentlig elsker deg eller ikkke så lenge du har det bra med han osv. Du vet, logikk og sånn.

Gjest Caroline55
Skrevet (endret)

.

Endret av Caroline55
Skrevet

Hvorfor syns dere kvinner så synd på kjæresten hans? Hva får dere til å tro at deres kjærester tenker annerledes? Dere kvinner kommer aldri til å forstå hvordan menn som regel må finne seg noen litt under sitt eget nivå, og derfor aldri får de damene de egentlig vil ha. Det viktigste er hvordan vi handler, ikke føler.

Menn overvurderer også som regel sitt eget nivå, så det er derfor de ender opp med å føle at de dater "nedover". Dersom TS hadde vært på nivå med Jenny Skavland hadde han nok kunnet få akkurat hvem han ville, av de han kjente. Problemet her er at han har fått et idemessig oppheng på en kjendis, det har nok ikke så mye med faktisk nivå å gjøre.

Anonymous poster hash: e9a63...fed

Gjest pilldorf
Skrevet

Men mesteparten av Justin Bieber fansen består av små jenteunger.

Ikke alle er like mentalt voksen i denne verden nei.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...