Gå til innhold

Hvor er det varmt den første uken i oktober?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ser i en del andre tråder at det er Gran Canaria som anbefales når det er snakk om oktober, men skifter det så brått fra september til oktober? Vi skal reise så vi får de fire siste dagene i september og de tre første i oktober. Finnes det andre alternativer på den tiden?

Anonymous poster hash: 97cc1...7a4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Egypt kan jo være et fint, varmt alternativ til kanariøyene. Foruten om det, så må du nok til Thailand eller Karibbien etc for å få charterturer til varmere strøk på denne tiden.

Anonymous poster hash: 92c61...d66
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk! Jeg bare hørte at det hadde blitt utstedt offisielle reiseråd til Egypt, så jeg trodde ikke det var et alternativ. Ellers kunne jeg godt tenkt meg en liten dykkerferie. Asia og Amerika blir for lang flyreise.

Men hva er egentlig varmt? Norsk sommertemperatur holder for meg, jeg trenger ikke 30 grader. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk! Jeg bare hørte at det hadde blitt utstedt offisielle reiseråd til Egypt, så jeg trodde ikke det var et alternativ. Ellers kunne jeg godt tenkt meg en liten dykkerferie. Asia og Amerika blir for lang flyreise.

Men hva er egentlig varmt? Norsk sommertemperatur holder for meg, jeg trenger ikke 30 grader. :)

Hvis norske sommertemperaturer er 15-25 grader, kan du fint dra til Spania, Hellas, Tyrkia osv. :)

Anonymous poster hash: e0748...e96

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egypt kan jo være et fint, varmt alternativ til kanariøyene. Foruten om det, så må du nok til Thailand eller Karibbien etc for å få charterturer til varmere strøk på denne tiden.

Anonymous poster hash: 92c61...d66

På denne tiden er det Kypros som gjelder. 28-30 grader på dagen, går kanskje ned til 18 om natta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Florida, Las Vegas, Karibiske øyer, India, Kanariøyene, etc. Det er mange steder det er varmt i oktober, men noen krever jo mere tid og penger enn andre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På denne tiden er det Kypros som gjelder. 28-30 grader på dagen, går kanskje ned til 18 om natta.

Takk, da skal jeg sjekke ut Kypros! :)

Florida, Las Vegas, Karibiske øyer, India, Kanariøyene, etc. Det er mange steder det er varmt i oktober, men noen krever jo mere tid og penger enn andre...

Blir litt langt for en uke, men takk. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...