Gjest Me Skrevet 20. april 2004 #1 Del Skrevet 20. april 2004 Noen her som har noe erfaring med oriflame produkter? Noen som er medlemmer eller lignende? LJ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 20. april 2004 #2 Del Skrevet 20. april 2004 Jeg er ikke medlem, men jeg har kjøpt noen produkter der som jeg er godt fornøyd med. De siste innkjøpene jeg gjorde var av en ansiktsmaske med sitrus som var veldig god (om en la i tykt nok lag ti lat det gikk greit å rive av også). Så kjøpte jeg en aftersun som var kjempegod, og en "multikrem" mot tørre lepper, og hudpratier som er super mot tørre lepper. Tidligere så har jeg også kjøpt en fotkrem der som jeg er(var - før den ble tom) veldig fornøyd med. du kan jo lese om produktene på www.oriflame.no. Der kan du også finne din nærmeste konsulent, om jeg ikke husker feil *klem* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 20. april 2004 #3 Del Skrevet 20. april 2004 Siden du har handlet på oriflame...hvorfor ikke bli medlem selv? har mange fordeler med en god del gratis/ billige produkter... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 20. april 2004 #4 Del Skrevet 20. april 2004 Siden du har handlet på oriflame...hvorfor ikke bli medlem selv? har mange fordeler med en god del gratis/ billige produkter... Nei, si det. Har liksom aldri orket det. Er ikke SÅ ofte jeg handler der, og de gangene jeg handler er det gjennom en konsulent som jeg går på skolen sammen med. Siden jeg ikke handler så ofte, så orker jeg heller ikke være medlem (liker ikke å være medlem "overalt") Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 21. april 2004 #5 Del Skrevet 21. april 2004 Prøvde en håndkrem fra Oriflame som jeg ikke var fornøyd med.Har hørt mange andre sagt det samme også. Mrs.Potter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raptuza Skrevet 6. februar 2008 #6 Del Skrevet 6. februar 2008 Hadde ein rosa ansiktserie som var basert på bjørkeekstrakt som var veldig god for nokre år sidan. Sminka deiras er også fin. Og enkelte gode parfymar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå