Solros Skrevet 1. august 2013 #1 Del Skrevet 1. august 2013 Jeg bor 2 mil utenfor Oslo, og har stort sett aldri vært i Oslo annet enn jobb, Vigelandsparken og Operataket. Vet det finnes mange steder man kan se i Oslo, men har ingen peiling på hvor og hva som er gratis. Noen som kan komme med tips til hva to godt voksne kan finne på en dag i Oslo? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 2. august 2013 #2 Del Skrevet 2. august 2013 2 mil og omtrent aldri vært i Oslo? Jøss... Hehehee.... Ja, det er mange fine steder som er verdt et besøk...Songsvann for eksempel! Der kan man gå en runde rundt vannet og titte på fin natur og/eller man kan ta et bad. Teknisk museum synes jeg er artig. For noen uker siden så var jeg på på Bygdøy for å gå på museer der og trodde egentlig at jeg kom til å synes det er kjedelig, men der tok jeg jammen feil! Jeg storkoste meg! En stor runde generelt i sentrum er jo og noe å gjøre! Aker brygge har jo endret seg en hel del med en strand og Astrup Fearnley-museet, og desuten så er det mange kafeer og restauranter der for en hver smak. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå