AnonymBruker Skrevet 28. juli 2013 #1 Skrevet 28. juli 2013 Har blitt syk i dag med disse symptomene: - feber ca 38 grader - hodepine - svimmelhet, må støtte meg i noe når jeg går - slapp og trøtt - øm hud, vondt i hele kroppen - veldig trøtt - litegranne vondt i ene siden av halsen, men kan muligens skyldes at jeg tok e par røyk i går (røyker vanligvis ikke) Trodde de fleste betennelser/infeksjoner var knyttet opp til spesifikke smerter/symptomer som hoste, tett nese, symptomer på uvi osv... Noen forslag?Anonymous poster hash: b1cbb...a26
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2013 #2 Skrevet 28. juli 2013 Tenker du helt sikkert har blitt forkjøla. De fleste symptomene du ramser her følger med feberen Ta paracet, få i deg mye væske, legg deg, sov, hvil. Går det ikke over så kontakter du legeAnonymous poster hash: 6d243...f7e
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2013 #3 Skrevet 28. juli 2013 Forkjøla, influensa o.l. Det er sånn jeg føler meg når jeg har feber. Anonymous poster hash: f09ef...66e
@Maja Skrevet 28. juli 2013 #4 Skrevet 28. juli 2013 Du har nok fått ein vanlig forkjølelse eller influensa. Ikkje alltid det sitter i hals og nase, og noken ganger kjem det etterkvart. Rikelig med drikke (helst uten sukker) og kvile, ev. ein paracet for feberen om du treng det for å sove. Blir du verre, eller det blir langvarig så tar du ein telefon til legen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå