Gå til innhold

Hva er viktigst av bryststørrelse og det å ha en stram kropp?

30 stemmer

1. 1. Hva foretrekker du av...

• ... små, helt ok bryster, og en utrent, litt slapp, normalvektig+ kropp?
      1
    • ... bittesmå, litt slappere bryster, og en trent, strammere normalvektig kropp?
      4
    • ... samme hvordan brystene er, bare rumpa er trent!
      15
    • ... dette spiller virkelig ingen rolle for meg.
      10

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

De fleste kvinner har en kroppsform som tilsier at jo slankere/strammere/bedre trent de blir, jo mindre bryster får de.

Hva foretrekker dere?

En trent kropp hvor det meste av bryster forsvinner, eller en litt slappere kropp, hvor brystene fortsatt har grei størrelse? Blir rumpas utseende viktigere jo mindre brystene blir, kanskje?

Hva er too much i begge retninger?

(Må legge til at jeg ikke snakker om bikinifitness her, nødvendigvis, men derimot ei helt vanlig småbarnsmor som vil legge om livsstilen sin til det bedre).

Anonymous poster hash: 8318f...a33
AnonymBruker
Skrevet

Nå er jeg ikke mann, men synes det er litt rart at det ikke er noe alternativ med medium store/ store bryster? Særlig med tanke på overskriften.

Anonymous poster hash: 15bc7...338

• Liker 2
Skrevet

Jeg er godt trent og har ikke så mye ekstra, aldri hatt det heller. Trener mye og har 70B-C i bh-størrelse. De har aldri forsvunnet uansett hvor mye jeg har trent og synes de er helt perfekte til min kropp, tenker at større hadde vært i veien for trening osv. Har aldri hatt noe ønske om større bryster. Jeg legger på meg rundt mage/hofter så om jeg hadde gått opp ville ikke brystene blitt noe større uansett. Så jeg vil si fit kropp over store bryster :)

• Liker 1
Skrevet

Men jeg likte ikke svaralternativene så jeg klarer ikke å svare på den pollen :/

Gjest abcdefgh
Skrevet

Trent kropp og deilig rompe > * . Ellers er ikke bryststørrelsen så viktig egentlig. B cup er perfekt for meg.

AnonymBruker
Skrevet

Ts her. Svaralternativene mangler alternativet "store pupper" fordi dette er umulig for meg å få til. Jeg forstår jo at trent kropp og store bryster er favoritten hos de fleste.

Innlegget spør altså om hva dere hadde foretrukket av disse alternativene.

Skrevet

Likte ikke alternativ nr 2: bittesmå, litt slappere bryster, og en trent, strammere normalvektig kropp? Alle små/normale bryster er ikke slappe vel? ;)

AnonymBruker
Skrevet

Trent kropp og deilig rompe > * . Ellers er ikke bryststørrelsen så viktig egentlig. B cup er perfekt for meg.

B hva da? Du må huske på det at en person med A75 har like store pupper som en med B70 og en med C65 og en med D60, så å si en cup er litt.. ja.

Jeg har C65-D60, og har like store pupper som min søster som har A75, bare at jeg er en god del smalere rundt.

Virker ikke som om at det er så utrolig mange som vet om dette. Ikke engang jenter :fnise:

Anonymous poster hash: 1fc2c...314

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Ts her. Svaralternativene mangler alternativet "store pupper" fordi dette er umulig for meg å få til. Jeg forstår jo at trent kropp og store bryster er favoritten hos de fleste.

Innlegget spør altså om hva dere hadde foretrukket av disse alternativene.

Jeg har fått inntrykket av det motsatte da, men.

Skrevet

B hva da? Du må huske på det at en person med A75 har like store pupper som en med B70 og en med C65 og en med D60, så å si en cup er litt.. ja.

Jeg har C65-D60, og har like store pupper som min søster som har A75, bare at jeg er en god del smalere rundt.

Virker ikke som om at det er så utrolig mange som vet om dette. Ikke engang jenter :fnise:

Og at en 70 b er mindre enn en 80 b :)

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har fått inntrykket av det motsatte da, men.

Det motsatte? Utrent kropp og små bryster?

• Liker 2
Skrevet

Det motsatte? Utrent kropp og små bryster?

Sikkert trent kropp og små bryster :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Og at en 70 b er mindre enn en 80 b :)

:Nikke:

Gjest abcdefgh
Skrevet

Lærer stadig noe nytt. Trodde bokstavene var cup size , og tallene hvor lang rundt overkroppen :P Nå virker hele Bh sizingen like logisk som det danske tallsystem.

• Liker 3
Skrevet

Lærer stadig noe nytt. Trodde bokstavene var cup size , og tallene hvor lang rundt overkroppen :P Nå virker hele Bh sizingen like logisk som det danske tallsystem.

Du har rett. Bokstavene er cup size. A er minst, B er litt større, C er større enn B, osv. Tallene er hvor langt rundt kroppen. Men forskjellige bedrifter som produserer BH muligens bruker forskjellige standarder på hva som er B og C, fordi som regel bruker jeg C, men har et par som er B uten at puppene hopper ut.

Annonse
Gjest RihannaNavy
Skrevet

puppene mine er vel ganske små, bruker B-cup. Tenker aldri over det, synes de passer til kroppen min og er faste og fine. Men ass over tits any day! :laugh:

AnonymBruker
Skrevet

De fleste kvinner har en kroppsform som tilsier at jo slankere/strammere/bedre trent de blir, jo mindre bryster får de.

Hva foretrekker dere?

En trent kropp hvor det meste av bryster forsvinner, eller en litt slappere kropp, hvor brystene fortsatt har grei størrelse? Blir rumpas utseende viktigere jo mindre brystene blir, kanskje?

Hva er too much i begge retninger?

(Må legge til at jeg ikke snakker om bikinifitness her, nødvendigvis, men derimot ei helt vanlig småbarnsmor som vil legge om livsstilen sin til det bedre).

Har alltid likt godt trente jenter, og etter hvert har jeg vel bare blitt vant til å like de små puppene som følger med faste og fine kropper. Når jeg var 16 tente jeg på monsterpupper, når jeg var 20 var jeg ikke så nøye på det. Nå foretrekker jeg helt uten tvil at puppene er små.

Når jeg tenker på fine pupper, så tenker jeg på små pupper som er ca like store. Men gjerne har litt fin form, men A eller B cups er best!

Anonymous poster hash: daaf9...e93

• Liker 1
Skrevet

Medium bryster, stram og slank kropp og fast, deilig rumpe er drømmen.. :rodmer:

:hjerte: Rumpe :hjerte:

• Liker 1
Skrevet

Ingen av tingene er spesielt viktig isolert sett, men personlig vektlegger jeg innsats. Bryststørrelse og fasong er genetisk betinget, og noe man ikke bør klandres for. En stram kropp kan alle med disiplin få, og disiplin blir belønnet med min oppmerksomhet.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...