Gå til innhold

E sigaretter

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg trenger hjelp!! Går på veggen!! MÅ HA RØYK

Trenger tips om hvor jeg kan få tak i e sigaretter.. helst uten nikotin..

Takk på forhånd!!

Anonymous poster hash: 822d3...08a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Elektroniske sigaretter?

Bare vent til DLD får snusen i det, da vanker det avgift garantert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Elektroniske sigaretter?

Bare vent til DLD får snusen i det, da vanker det avgift garantert.

Hahaha den va god!!!!

Anonymous poster hash: 468dc...12e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha den va god!!!!

Anonymous poster hash: 468dc...12e

Jaja, men E-sigaretter er forbudt i Norge, er det ikke? At de ikke inneholder tjære og dritt som tetter lungene, men kan fungere som et relativt harmløst substitutt for storrøykere spiller liksom ingen rolle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

E-sigaretter er ikke forbudt i Norge. Salg av nikotinvæske er derimot forbudt i norge. Man kan derimot helt lovlig bestille nikotin fra andre EØS-land til personlig forbruk (f.eks England). Jeg har kjøpt min E-sigarett fra NorVap.no og er grådig fornøyd med den (Joyetech eRoll). Gode priser og rask levering. Det er en norsk side som selger e-sigaretter helt uten nikotin :).

Anonymous poster hash: 90781...d35
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

E-sigaretter er ikke forbudt i Norge. Salg av nikotinvæske er derimot forbudt i norge. Man kan derimot helt lovlig bestille nikotin fra andre EØS-land til personlig forbruk (f.eks England). Jeg har kjøpt min E-sigarett fra NorVap.no og er grådig fornøyd med den (Joyetech eRoll). Gode priser og rask levering. Det er en norsk side som selger e-sigaretter helt uten nikotin :).

Ok, men om man skal ha nikotin, da må man fortsatt gjøre det på den gode gamle måten med gule fingre, tjære i lungene og dårlig ånde og stygge tenner?

Virker fornuftig..

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

E-sigaretter er ikke forbudt i Norge. Salg av nikotinvæske er derimot forbudt i norge.

Det er jo meningsløst, her skrenker man stadig inn friheten til røykere og avgiftene på tobakk ligger i verdenstoppen - så forbyr man nikotinvæske som er vesentlig mindre farlig ved bruk i E-sigaretter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Takk på forhånd!!

Uten nikotin? Hva er poenget da?

Anonymous poster hash: 31e60...21e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ok, men om man skal ha nikotin, da må man fortsatt gjøre det på den gode gamle måten med gule fingre, tjære i lungene og dårlig ånde og stygge tenner?

Virker fornuftig..

Man har lov å bestille/kjøpe nikotinvæske til eget bruk i e-sigaretten fra andre EØS-land (f.eks England). Men norske firmaer/privatpersoner har ikke lov å kjøpe nikotinvæske for videresalg. Derfor kjøper jeg e-sigaretter og tilbehør på norvap.no og så kjøper jeg e-væske med nikotin fra liberty-flights.co.uk (engelsk side). På den måten unngår jeg gule fingre, tjære, dårlig ånde og stygge tenner.

Det er et håpløst regelverk som vanskeliggjør prosessen ved å kjøpe e-sigaretter med nikotin. Men det lar seg gjøre. Forhåpentligvis vil det skje noe med dette regelverket i fremtiden. Det dør i overkant av 5000 personer i Norge i året pga. røyking. E-sigaretten er et produkt som virkelig kan redde liv.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Når det er sagt, så kjenner jeg til dem som har klart å slutte å røyke ved bruk av e-sigaretter uten nikotin. For noen er det selve vanen som man er mest avhengig av og ikke selve nikotinet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man har lov å bestille/kjøpe nikotinvæske til eget bruk i e-sigaretten fra andre EØS-land (f.eks England). Men norske firmaer/privatpersoner har ikke lov å kjøpe nikotinvæske for videresalg. Derfor kjøper jeg e-sigaretter og tilbehør på norvap.no og så kjøper jeg e-væske med nikotin fra liberty-flights.co.uk (engelsk side). På den måten unngår jeg gule fingre, tjære, dårlig ånde og stygge tenner.

Det er et håpløst regelverk som vanskeliggjør prosessen ved å kjøpe e-sigaretter med nikotin. Men det lar seg gjøre. Forhåpentligvis vil det skje noe med dette regelverket i fremtiden. Det dør i overkant av 5000 personer i Norge i året pga. røyking. E-sigaretten er et produkt som virkelig kan redde liv.

Enig. Håpløst regelverk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 år senere...

Takk på forhånd!!

Hei

Dette tipset kommer vel i seneste laget, håper du har sluttet å røyke. Kanskje noen andre har samme spørsmål..

Det finnes nå en elektrisk sigarett som er laget i Norge, og de uten nikotin sender de ut fra Norge. Norsk kundetelefon og sånn. http://www.helsesigaretten.co.uk. At det er engelsk adresse har med at de også selger elektriske sigaretter uten nikotin. Har prøvd dem og syns de er fine. Litt milde, men mye røyk og de føles trygge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Virker fornuftig..

Ja, det er sånn vi liker det her på berget! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...