Gjest linneawarp Skrevet 4. juni 2013 #1 Skrevet 4. juni 2013 Det er noen felles venner som kommer på begge bryllypet, hadde dere gått i samme kjole eller finner 2 til bra pris?
Petalouda Skrevet 4. juni 2013 #2 Skrevet 4. juni 2013 med mindre du har en veldig fremtredende rolle, eller det stort sett er samme gjesteliste, kan du vel fint ha samme kjole. jeg hadde selvsagt brukt anledningen til å kjøpe to nye - men det er meg he he
Poppsilopp Skrevet 4. juni 2013 #3 Skrevet 4. juni 2013 (endret) Enig med Petalouda over meg med at hvis det er nesten bare samme gjester, eller hvis du har en betydelig rolle i bryllupet så bør du kanskje vurdere to kjoler. Men ellers tenker jeg at det ikke er noe problem å bruke samme kjole. Jeg ville selv ikke reagert på dette, og det tror jeg ikke andre ville heller. Og gjør de det, er det etter min mening heller de det er noe galt med enn deg. Det mest avgjørende mener jeg er hva du føler deg komfotabel med, og hva din økonomi tillater selvfølgelig. Hvis du føler på deg at det er dumt, og du kommer til å gå å føle på dette i det siste bryllupet, så bør du for din egen del velge to forskjellige. Men hvis du derimot tro at det kommer til å gå fint, og du kommer til å kose deg like mye som med en ulik kjole, så bør du gjøre det! Endret 4. juni 2013 av Poppsilopp
Gjest linneawarp Skrevet 5. juni 2013 #4 Skrevet 5. juni 2013 Enig med Petalouda over meg med at hvis det er nesten bare samme gjester, eller hvis du har en betydelig rolle i bryllupet så bør du kanskje vurdere to kjoler. Men ellers tenker jeg at det ikke er noe problem å bruke samme kjole. Jeg ville selv ikke reagert på dette, og det tror jeg ikke andre ville heller. Og gjør de det, er det etter min mening heller de det er noe galt med enn deg. Det mest avgjørende mener jeg er hva du føler deg komfotabel med, og hva din økonomi tillater selvfølgelig. Hvis du føler på deg at det er dumt, og du kommer til å gå å føle på dette i det siste bryllupet, så bør du for din egen del velge to forskjellige. Men hvis du derimot tro at det kommer til å gå fint, og du kommer til å kose deg like mye som med en ulik kjole, så bør du gjøre det! Jeg har ikke en betydelig rolle i bryllupet - men om det er en samme gjesteliste så ville jeg ha nok foretrukket 2 kjoler. Jeg skal få undersøke det nærmere - kanskje jeg finner 2 søte kjoler i USA som jeg skal i sommer så prislapper der er ikke så værst så kan finne en sommerkjole som jeg kan bruke senere også enn kun i bryllupet Takk for at dere hjelper meg til å få tenke :D 1
Petalouda Skrevet 5. juni 2013 #5 Skrevet 5. juni 2013 Flerbrukskjoler er aldri feil Dessuten kan du forandre mye på en kjole med tilbehøret vettu - et annet sjal, andre smykker, sette opp håret på en annen måte .. mange billige varianter. Men kjøper du to kjoler har du mer å velge i i neste runde
Tallulah Skrevet 5. juni 2013 #6 Skrevet 5. juni 2013 (endret) Jeg tenker som de over her, om du selv føler deg vel - så bruk gjerne samme kjole. For meg ville det vært avgjørende om det er samme gjesteliste eller ikke Jeg skal i to bryllup med fire måneders mellomrom, med ganske mange felles gjester (selvom brudeparene ikke er i hverandres) og lurer fælt på om jeg skal bruke samme kjole eller ikke. Det første har jeg allerede vært i og fikk litt oppmerksomhet for kjolen min, er da redd for at folk skal legge merke til at den brukes igjen. Men tror kanskje det bare er jeg som tenker på det, bruker nemlig samme kjole i et bryllup midt i mellom de også Endret 5. juni 2013 av Tallulah
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2013 #7 Skrevet 5. juni 2013 Jeg tenker som de over her, om du selv føler deg vel - så bruk gjerne samme kjole. For meg ville det vært avgjørende om det er samme gjesteliste eller ikke Jeg skal i to bryllup med fire måneders mellomrom, med ganske mange felles gjester (selvom brudeparene ikke er i hverandres) og lurer fælt på om jeg skal bruke samme kjole eller ikke. Det første har jeg allerede vært i og fikk litt oppmerksomhet for kjolen min, er da redd for at folk skal legge merke til at den brukes igjen. Men tror kanskje det bare er jeg som tenker på det, bruker nemlig samme kjole i et bryllup midt i mellom de også Haha, om nokon kommenterer det kan du jo svare at det har vert så mange bryllup at du husket ikkje kva du hadde hatt på deg i kass bryllup;p Anonym poster: 2a13305ec39c2f293bd7237abd5060ab 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå