AnonymBruker Skrevet 23. mai 2013 #1 Skrevet 23. mai 2013 Hei! Jeg er en jente på 19 år, og jeg har strekkmerker på rumpa og litt på lårene... jeg har aldri vore i nærheten av overvektig, så det er ikke grunnen til at jeg har de. Rumpa mi har fin fasong, det er bare de forbanna strekkmerkene som ødelegger. De er hudfarget, heldigvis. Det jeg egentlig lurer på er; bryr egentlig gutter seg så veldig om slikt? Finst det noe som faktisk kan hjelpe? Jeg er ofte i fysisk aktivitet og jeg spiser sunt. Anonym poster: 5cce0c14e6c1a7dba9c24a3c81a94756
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2013 #2 Skrevet 23. mai 2013 Strekkmerker er helt vanlige. Jeg har hatt strekkmerker på rumpa siden jeg var femten eller seksten. Det kommer av at du vokser, ikke fordi du er overvektig. Kjæresten min har horisontale strekkmerker over hele korsryggen, og han har heller aldri vært i nærheten av tjukk. Jeg har også strekkmerker på lårene og på brystene, det er aldri noen som har kommentert strekkmerkene verken her eller der - og hadde de gjort det så hadde de aldri fått sett meg naken igjen. Merkene er i dag (ti år etter de dukket opp) nesten helt bleke, så det er nesten umulig å se de med mindre mat vet akkurat hvor de er. Vær glad i rumpa du har. Fortsett å være fysisk aktivitet og å spise sunt og å ta vare på kroppen din. Anonym poster: a74197bbc364d49e760dfd7778df39c4 2
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2013 #3 Skrevet 23. mai 2013 Hei! Det jeg egentlig lurer på er; bryr egentlig gutter seg så veldig om slikt? Finst det noe som faktisk kan hjelpe? Jeg er ofte i fysisk aktivitet og jeg spiser sunt. Anonym poster: 5cce0c14e6c1a7dba9c24a3c81a94756 Kjæresten min fikk strekkmerker på rumpa da han trente seg til "buns of steel". Han brydde seg litt for det hadde han ikke forutsett men wow for en rumpe han fikk! Som hun over meg skrev, helt vanlig. IKKE gå på noen salver som sier de fjerner strekkmerker. Logikk forteller hvorfor. Det er ikke mulig å trekke sammen hud igjen. De koster som vanlig en formue og alt du muligens kan ende opp med er en myk babyrumpe, som forsåvidt er veldig bra men som kan oppnåes med en rimelig hudkrem. Stemmer i med hun over, vær glad i rumpa di, synes den høres fin ut :-) Anonym poster: 4935c28e2d6564a09b4c9544d5adf41e 1
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2013 #4 Skrevet 23. mai 2013 Det jeg egentlig lurer på er; bryr egentlig gutter seg så veldig om slikt? Nei(, jeg gjør ikke i alle fall). Anonym poster: 026b5fef2a8b82beadd417683321884d 3
Kærelein Skrevet 23. mai 2013 #5 Skrevet 23. mai 2013 Strekkmerker er helt vanlige. Jeg har hatt strekkmerker på rumpa siden jeg var femten eller seksten. Det kommer av at du vokser, ikke fordi du er overvektig. Kjæresten min har horisontale strekkmerker over hele korsryggen, og han har heller aldri vært i nærheten av tjukk. Jeg har også strekkmerker på lårene og på brystene, det er aldri noen som har kommentert strekkmerkene verken her eller der - og hadde de gjort det så hadde de aldri fått sett meg naken igjen. Merkene er i dag (ti år etter de dukket opp) nesten helt bleke, så det er nesten umulig å se de med mindre mat vet akkurat hvor de er. Vær glad i rumpa du har. Fortsett å være fysisk aktivitet og å spise sunt og å ta vare på kroppen din. Anonym poster: a74197bbc364d49e760dfd7778df39c4 Takk for svar! Media framstiller "perfekte" mennesker hele tiden, så jeg har vel bare blitt litt for opphengt i den rumpa mi!
Kærelein Skrevet 23. mai 2013 #6 Skrevet 23. mai 2013 Kjæresten min fikk strekkmerker på rumpa da han trente seg til "buns of steel". Han brydde seg litt for det hadde han ikke forutsett men wow for en rumpe han fikk! Som hun over meg skrev, helt vanlig. IKKE gå på noen salver som sier de fjerner strekkmerker. Logikk forteller hvorfor. Det er ikke mulig å trekke sammen hud igjen. De koster som vanlig en formue og alt du muligens kan ende opp med er en myk babyrumpe, som forsåvidt er veldig bra men som kan oppnåes med en rimelig hudkrem. Stemmer i med hun over, vær glad i rumpa di, synes den høres fin ut :-) Anonym poster: 4935c28e2d6564a09b4c9544d5adf41e Så hyggelig når folk svarer skikkelig! Var redd for å få masse tullesvar! Setter pris på det
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2013 #7 Skrevet 23. mai 2013 Takk for svar! Media framstiller "perfekte" mennesker hele tiden, så jeg har vel bare blitt litt for opphengt i den rumpa mi! Bare hyggelig! Jeg har en venninne som er helt perfekt. Fra innsiden og ut. Hun har valgt å henge seg opp i stortåa si...*sukk* Jeg selv har nok av skavanker men valgte meg for en stund siden ut øyelokkene mine som begynner å henge litt. Det var helt deprimerende hver gang jeg så i speilet. Snakket med det om min venninne som fortalte meg at jeg ikke er øyelokkene mine, de er ikke noe spesielle og la opp endel absurde scenarioer rundt meg og øyelokkene mine. Har ikke tenkt på det siden. Har vi ikke noe så leiter vi etter noe. Hvorfor vi gjør sånn vet jeg faktisk ikke, Såh, både opphenging og rumpen din er helt normal :-) Anonym poster: 4935c28e2d6564a09b4c9544d5adf41e
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2013 #8 Skrevet 23. mai 2013 Det er helt vanlig og ikke noe å bry seg om Til og med Beyonce, som mange mener er den perfekte kvinnen, har det: http://www.imagebam.com/image/9c944255896939/ Hadde jeg ikke sagt det, hadde du heller aldri lagt merke til at hun har det, så egentlig tror jeg nok at vi innbiller oss at de er mer synlige enn de egentlig er. Anonym poster: 31b786a573b8a64164852990342f7434
Kærelein Skrevet 23. mai 2013 #9 Skrevet 23. mai 2013 Bare hyggelig! Jeg har en venninne som er helt perfekt. Fra innsiden og ut. Hun har valgt å henge seg opp i stortåa si...*sukk* Jeg selv har nok av skavanker men valgte meg for en stund siden ut øyelokkene mine som begynner å henge litt. Det var helt deprimerende hver gang jeg så i speilet. Snakket med det om min venninne som fortalte meg at jeg ikke er øyelokkene mine, de er ikke noe spesielle og la opp endel absurde scenarioer rundt meg og øyelokkene mine. Har ikke tenkt på det siden. Har vi ikke noe så leiter vi etter noe. Hvorfor vi gjør sånn vet jeg faktisk ikke, Såh, både opphenging og rumpen din er helt normal :-) Anonym poster: 4935c28e2d6564a09b4c9544d5adf41e Vi er veldig flinke til å lage våre egne problemer, ja!
Kærelein Skrevet 23. mai 2013 #10 Skrevet 23. mai 2013 Det er helt vanlig og ikke noe å bry seg om Til og med Beyonce, som mange mener er den perfekte kvinnen, har det: http://www.imagebam....9c944255896939/ Hadde jeg ikke sagt det, hadde du heller aldri lagt merke til at hun har det, så egentlig tror jeg nok at vi innbiller oss at de er mer synlige enn de egentlig er. Anonym poster: 31b786a573b8a64164852990342f7434 Det er jo fint å se at til og med de "overnaturlige" har det!
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2013 #11 Skrevet 23. mai 2013 Jeg er 19, og har strekkmerker på rumpe/lår/pupper! Jeg er heller ikke overvektig. Noen av dem er hudfargete, de ser jeg nesten ikke, men mange er røde og synes kjempegodt! Satser på at de falmer etter hvert.. Anonym poster: 425b15b24044a49d541ca8cc0ee5d924
Asso Skrevet 24. mai 2013 #12 Skrevet 24. mai 2013 Kjæresten min bryr seg ikke Vi har vært sammen i snart 1,5 år nå og det var ikke for lenge siden han tok på et av disse merkene på lårene mine og kommenterte det for første gang og da var det "Oi, her hadde du myk hud" I begynnelsen var jeg veldig klar over disse merkene og prøvde å skjule dem, men nå tenker jeg nesten ikke over dem =) De e blitt veldig lyse og om sommeren fosvinner de enda mer, så lenge jeg får litt sol på kroppen Kos deg og ha det fint, ny deg selv og ikke bry deg om hva du tror andre tenker, ofte tror du feil
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå