Nimis Skrevet 13. mai 2013 #1 Skrevet 13. mai 2013 Jeg er skikkelig fiskepudding blek og er på leit etter gode strømpebukser med hold in, og uten at de er farget brune eller svarte. Det ser ikke pent ut, mot min bleke hud, Ser Lamote har kommet med en farge som heter Natural nude, men dette er jo ikke akkurat kvalitet og tviler vel på at det er noe særlig hold i dem. Noen som kan hjelpe? Både merke og hvor de kan kjøpes mottas med stooor takk!
Vantage Skrevet 14. mai 2013 #2 Skrevet 14. mai 2013 Hei, hvis du er ute etter noen ok som ikke koster for mye, så finn noen her: http://www.lindex.com/no/undertoey/sokker-stroempebukser/support-shaping/ Ellers vil jeg anbefale Oroblu, Wolford og Falke, de har også med hold in og kompresjon/støtte, som også former bena endel. Enjoy, Vantage
Memoria Skrevet 14. mai 2013 #3 Skrevet 14. mai 2013 Kappahl har en type strømpebukser med hold-in hvor du kan velge mellom Firm, Medium eller Light (noe slikt). De er så utrolig bra! Jeg har sverget til disse i over et år nå, helt siden jeg fant dem ved en tilfelighet. Husker ikke helt hva de heter, men du finner dem i undertøysseksjonen, og om jeg ikke har feil har pakken turkis-aktig farge (men dette er ikke helt sikkert). De er også ganske store og flate. Koster typ 99,-. Og trust me, det går nesten ikke an å bli blekere enn meg, og den blekeste fargen deres passer meg fint. Anbefaler på det sterkeste
Nimis Skrevet 14. mai 2013 Forfatter #4 Skrevet 14. mai 2013 Noen som ved hvem som forhandler Oroblu, Wolford og Falke? Lindex sine bruker jeg på vinteren, når jeg kan bruke svarte. På sommeren kan jeg ikke bruke dem, fordi de er altfor brune. Og igjen, jeg er bleeek ) Blir å kikke på Kappahl da, for å se om det kan være no der. Takk for tips!
Vantage Skrevet 14. mai 2013 #5 Skrevet 14. mai 2013 Lindex har i både sandfarget og camel, er de for mørke også??? Oroblu, Wolford og Falke kjøper jeg ofte på strømpebutikken på Steen & Strøm, men hvis du ikke bor i Oslo så har de merkene hos forskjellige parfymerier og noen klesbutikker også. Evt så pleier jeg også å handle fra: www.hosieria.de www.stockingshq.com www.mytights.com Alle disse tre har rask og god service og sender til Norge. Enjoy, Vantage
Nimis Skrevet 14. mai 2013 Forfatter #6 Skrevet 14. mai 2013 Både sand og Camel hos Lindex er dessverre for mørkt ja. Har helt blek hud, og på bena ligner den mer fiskepudding farge enn noe anna. Derfor blir de fargene meget unaturlige Tusen takk for tips, skal sjekke ut både på Sten& Strøm og nettbutikkene!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå