AnonymBruker Skrevet 18. april 2013 #1 Skrevet 18. april 2013 Hei Jeg har lenge slitt med uren hud, har de siste fire månedene brukt rens og skrubb fra md og krem fra dermalogica. Har i tillegg vært på dyprens et par ganger hos hudpleier. For første gang siden jeg var 14(er 27), kan jeg gå uten foundation til hverdags uten å føle meg som et flassete pizzafjes. Men jeg føler meg til tider litt bleik og blass, spesielt nå når klærne er litt lysere så kommer dette fram. Jeg bruker egentlig mineralsminke fra tikei, men jeg syns det dekker for mye! Har ikke brukt flytende foundation på flere år, og vil helst bare ha en dagkrem med litt farge som kanskje nevner ut hudtonen og gir litt glød(jeg bruker litt lys ferskenfsrget rouge i kinnene). Den bør være ganske lys, da jeg er ganske blek i huden. Er der noen som har forslag? Gjerne også på et solpudder som ikke er for mørkt, og ikke glitrer som ei diskokule(litt shimmer er greit). Anonym poster: 9ba8cd44585b31b861b6f6b728807e7d
Gjest Gjest Skrevet 18. april 2013 #2 Skrevet 18. april 2013 Ingen av alternativene. Du kjøper en foundation beregnet for tørr hud.
Gjest Kv84 Skrevet 18. april 2013 #3 Skrevet 18. april 2013 Søk på Cc-cream, eller hva med rouge eller/og solpudder?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå