Gå til innhold

Billig hotell sentralt i London?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hei, jeg lurer på om noen av dere kan anbefale meg billig hotell i London, som også er sentralt. Har søkt litt rundt på nettet, og der får jeg opp flere billige hoteller, men jeg er ikke kjent i London, vet ikke hvor langt de ligger fra serverdighetene. Jeg skal på en langhelg i London i sommer, sammen med mor og en venninne, vi ønsker å bo på et rolig sted. Vi har ikke noe i mot litt reisevei, så lenge t-banen er i nærheten av hotellet, slik at vi kan komme oss frem. I nærheten mener vi maks 10 minutters gange unna.

Jeg håper på gode svar.

Anonym poster: 166389bfc25a020c07dd0f0d57c9a0c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Hvis du sjekker ut Buckingham Palace, London Eye, Oxford Street, Madame Tussaud's og Big Ben på Google maps, får du en ide om hvor de viktigste severdighetene er. Google Maps viser også tubestasjonene, og hvis du lurer på hvor lang tid det tar å gå fra stasjonen, kan du sjekke enten direkte på Google Maps eller på tfl.gov.uk.

Det er mange greie hoteller i området rundt Bayswater, og det er heller ikke langt unna severdighetene.

Anonym poster: a0e738f84fbb1a0c1bab6e77adc91ab3

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solsmil

Hva legger du i billig da? Jeg tenkte først på st.giles. Det ligger rett ved Oxford street, og koster ca 1000 kr per natt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

1000kr pr natt er altfor dyrt! Jeg tenkte mer 500-700 kr natta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

for tre? det blir vanskeligt. the blandford plejer jeg at bo på tjek det. men 500-700 for tre stykker det er ikke nemt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

www.hotels.com

www.booking.com

www.ebookers.com

www.hostelworld.com

Base2Stay

Kanskje du er heldig og treffer på tilbud, er ofte tilbud på disse samlesidene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bla og se litt i "Den store London tråden" der er det en god del tips om dette :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg lurer på det samme. Det er utrolig tidkrevende å gå gjennom hoteller på f.eks. hotels.com. Man må jo sjekke både pris og beliggenhet osv på hvert enkelt hotell, og jeg ser meg blind på alle alternativene.

Vi har vurdert easyhotel. Da får man et lite bøttekott av et rom, men med hotellstandard sånn at det skal være komfortabelt nok. Ulempen er at det ofte mangler vinduer på rommene. Klaustrofobisk...

Men billig er det i hvertfall. Ikke plass til tre, dog.

Anonym poster: a04beb68156afbcf1669d9e676b43a33

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

1000kr pr natt er altfor dyrt! Jeg tenkte mer 500-700 kr natta.

For den prisen får du egentlig bare hostel. Noen hosteller har vel dobbelt- eller trippelrom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

For den prisen får du egentlig bare hostel. Noen hosteller har vel dobbelt- eller trippelrom.

Jeg mente 500-600kr natten per person. Altså maks 1500kr natten for alle tre.

TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal bo på hotell grn i hammersmith (trur hotellet heter det )

Det er 4 netter og kom på 1800 kr for et rom med dobbelseng. Leitet lenge etter dette tilbudet, så greit å se seg litt mer rundt enn bare en side ! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bustyvel

Hammersmith er jo litt utenfor selve sentrum da?

London Guards Hotel ligger ikke langt fra Notting Hill og diverse parker, Royal Albert Hall etc. Ikke helt i smørøyet, men skal du bo kjempebillig MIDT i sentrum må du forberede deg på at standarden virkelig er deretter....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, er en 25 min tur med tuben big ben osv. Men helt greit for oss igrunn, da vi kun skal sove på hotellet. I tilegg skal det være i sone 2. Fant mye i sentrum også, men mest hostell. Følger med her videre får å få tipd til neste tur =D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Jeg har funnet et veldig fint hotell som ligger i Croydon. Billig og rett ved jernbanen. Betalte 3000 kr for en uke i dobbelt rom.

Anonym poster: a17e00312226b3077cd016e11cd61fda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg lurer på det samme. Det er utrolig tidkrevende å gå gjennom hoteller på f.eks. hotels.com. Man må jo sjekke både pris og beliggenhet osv på hvert enkelt hotell, og jeg ser meg blind på alle alternativene.

Vi har vurdert easyhotel. Da får man et lite bøttekott av et rom, men med hotellstandard sånn at det skal være komfortabelt nok. Ulempen er at det ofte mangler vinduer på rommene. Klaustrofobisk...

Men billig er det i hvertfall. Ikke plass til tre, dog.

Anonym poster: a04beb68156afbcf1669d9e676b43a33

Hei, jeg lurer på om noen av dere kan anbefale meg billig hotell i London, som også er sentralt. Har søkt litt rundt på nettet, og der får jeg opp flere billige hoteller, men jeg er ikke kjent i London, vet ikke hvor langt de ligger fra serverdighetene. Jeg skal på en langhelg i London i sommer, sammen med mor og en venninne, vi ønsker å bo på et rolig sted. Vi har ikke noe i mot litt reisevei, så lenge t-banen er i nærheten av hotellet, slik at vi kan komme oss frem. I nærheten mener vi maks 10 minutters gange unna.

Jeg håper på gode svar.

Et billig alternativ (om dere er jenter) er jo kfuk-hjemmet i London. Det hadde i alle fall et utmerket rykte.

Ellers så er tipset å gå inn på hotels.com, søke opp London i det aktuelle tidspunkt for deres antall personer, slå over på "map"-funksjonen, begrense pris oppad (og gjerne kvalitet nedad) og voila! Dere har visuelt forran dere en rekke røde prikker som bare må sorteres til dere finner et hotel som er ok og nær nok undergrunnen.

Anonym poster: d700e4a5ccf47d39b1d42dab5160434d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...