Montana85 Skrevet 2. januar 2013 #1 Skrevet 2. januar 2013 Hei. Jeg har en induksjonsplate nå som maks klarer en kjele som er 19cm i bredden, men jeg ser etter en større en. Har plass til en plate som er maksimum 48 cm i bredden og maksimum 58 cm i lengden. Noen tips til hvor jeg kan finne en større induksjonsplate?
skrue Skrevet 3. januar 2013 #2 Skrevet 3. januar 2013 Tenker du på en induksjonstopp som kan håndtere større kjeler? Det finnes topper å kjøpe nå som ikke har faste soner. Toppen finner selv ut hvor stor kjelen er og tilpasser sonen. Regn med å betale friskt for slikt da det er helt nytt. http://www.mynewsdesk.com/no/pressroom/siemens_hvitevarer/pressrelease/view/siemens-lanserer-en-induksjonstopp-uten-grenser-779245
Montana85 Skrevet 3. januar 2013 Forfatter #3 Skrevet 3. januar 2013 Ja tenker på en induksjonstopp som kan håndtere større kjeler. Har lyst på en med faste soner.
Daraya Skrevet 3. januar 2013 #4 Skrevet 3. januar 2013 Min søster har fått akkurat den Siemens induksjonstopp som er nevnt lengre oppe og etter jeg fikk prøve den sikler jeg etter å få den selv. Har du råd, kjøper du den. Rett og slett genialt.
helenaa Skrevet 3. januar 2013 #5 Skrevet 3. januar 2013 Hvorfor vil du ha faste soner? Det finnes en del induksjonstopper som har såkalt bro-funksjon, f.eks. noen på Ikea. Da kan man "slå sammen" to soner når man trenger større plass. Vet ikke om det kunne hjulpet?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå