Gå til innhold

Sodastream og vestbredden

Anbefalte innlegg

Skrevet

Visste du at Israelske Sodastream har virksomhet på okkupert palestinsk territorium?

Elkjøp Sverige har fjernet produktene fra butikkhyllene, men Norge henger etter.

PS: Dette er ikke en Palestina vs. Israel-diskusjon.

Anonym poster: 1112a66f037677218805837e4f316685

Skrevet

Jeg er farrisoman, men har lenge fundert på om jeg skal kutte ut å dra på de der 1,5litersflaskene. (De er jo tunge som bly!) Så nå blir det en slik en på meg til jul! :danse:

• Liker 2
Gjest badeand1
Skrevet

Jeg er farrisoman, men har lenge fundert på om jeg skal kutte ut å dra på de der 1,5litersflaskene. (De er jo tunge som bly!) Så nå blir det en slik en på meg til jul! :danse:

Jeg har også planer om å kjøpe sodastream. :jepp: Fra elkjøp faktisk!

• Liker 3
Skrevet

Jeg har også planer om å kjøpe sodastream. :jepp: Fra elkjøp faktisk!

Takk for tips! Er det samme maskin? :klo:

Var mistenkelig mye billigere enn jula sin? (Den til 349 jeg tenker på)

Skrevet

Det her er den samme. http://www.elkjop.no...e-edition tror jeg?

Det har du rett i!

Men, er det noen vits i å ikke bare gå for den billigste? Så lenge jeg får greit med bobler i saltvannet mitt er jeg storfornøyd.

Hvilken skal du gå for?

Gjest badeand1
Skrevet (endret)

Det har du rett i!

Men, er det noen vits i å ikke bare gå for den billigste? Så lenge jeg får greit med bobler i saltvannet mitt er jeg storfornøyd.

Hvilken skal du gå for?

Jeg kommer til å kjøpe den aller billigste som er denne.http://www.elkjop.no/product/hjem-og-pleie/sodastream/S1012101771/sodastream-jet-kullsyremaskin-sort

gjerrig som jeg er!

Men tror jeg skal vente til etter nyttår. Kanskje det er nyttårssalg på sodastreamere. :danse: Dumt de gassflaskene koster rundt 200 da, men.

Endret av Mortem
  • Liker 1
Skrevet

Jeg kommer til å kjøpe den aller billigste som er denne.http://www.elkjop.no...syremaskin-sort

gjerrig som jeg er!

Yup, det er den jeg lurer på også.

Men tror jeg skal vente til etter nyttår. Kanskje det er nyttårssalg på sodastreamere. :danse: Dumt de gassflaskene koster rundt 200 da, men.

Jeg har aldri summet meg til å følge med på prisene på de tingene, bare hatt en vag følelse av at jeg kommer til å kjøpe en slik en, en dag. Fint at prisjakt har dem i databasen da.

Gjest badeand1
Skrevet

Yup, det er den jeg lurer på også.

Jeg har aldri summet meg til å følge med på prisene på de tingene, bare hatt en vag følelse av at jeg kommer til å kjøpe en slik en, en dag. Fint at prisjakt har dem i databasen da.

Kan se hvem som kjøper først. :nigo:

Jeg skal hvertfall holde meg til elkjøp, terror eller ikke.

Gjest Badebuksa
Skrevet

Jeg kommer til å kjøpe den aller billigste som er denne.http://www.elkjop.no...syremaskin-sort

gjerrig som jeg er!

den funker gull! Bare så du vet det.

• Liker 1
Gjest badeand1
Skrevet

Bra. ^^ Thank you!

Skrevet (endret)

Kan se hvem som kjøper først. :nigo:

Jeg skal hvertfall holde meg til elkjøp, terror eller ikke.

Nå, nå! Denne tråden skulle ikke være en Palestina vs. Israel-diskusjon! (Det har jo ts gitt streng beskjed om). Så derfor får vi holde oss til en rent teknisk/prismessig diskusjon. :Hehe:

Kan det være større trykk på de dyrere modellene, tro? Eller har de plass til større flasker?

Har du prøvd å lage farris med den? (Altså ikke bare kullsyret vann)

Jeg er som nevnt farrisoman, så jeg kommer nok ikke til å lage mye brus på min.

Endret av Lutetium 71
Gjest Badebuksa
Skrevet

Nå, nå! Denne tråden skulle ikke være en Palestina vs. Israel-diskusjon! (Det har jo ts gitt streng beskjed om). Så derfor får vi holde oss til en rent teknisk/prismessig diskusjon. :Hehe:

Kan det være større trykk på de dyrere modellene, tro? Eller har de plass til større flasker?

Jeg misliker farris, så har ikke prøvd det, men har smakt dårlig smakssatt brus (en liten feil), jeg vil tro det fungerer. Men er det salt i farris?

Man kan jo smake til etter smak og behag også.

Gjest badeand1
Skrevet (endret)

Virker som de dyre er større enn den som er billigst. Og på de dyre kan man regulere kullsyrenivået. Men ser ikke ut til at det er store forskjellen. De er nok dyre fordi de er stiligst. :fnise: Eller er i et annet bedre materiale. Jeg vetta faen. Bare ville gjetninger!

Endret av Mortem
Annonse
Gjest Badebuksa
Skrevet

Virker som de dyre er større enn den som er billigst. Og på de dyre kan man regulere kullsyrenivået. Men ser ikke ut til at det er store forskjellen.

Du kan regulere kullsyrenivået i den billige og. Det blir jo mye/lite kullsyre alt ettersom hvor mange ganger/hvor lenge du holder på knappen :)

Gjest badeand1
Skrevet

Du kan regulere kullsyrenivået i den billige og. Det blir jo mye/lite kullsyre alt ettersom hvor mange ganger/hvor lenge du holder på knappen :)

Åja. :sjenert: Noen smaker du anbafaler? :jepp:

Gjest Badebuksa
Skrevet

Åja. :sjenert: Noen smaker du anbafaler? :jepp:

Cola :danse: Har ikke prøvd så mange, men synes colaen er OK.

Gjest badeand1
Skrevet

Cola :danse: Har ikke prøvd så mange, men synes colaen er OK.

Den vanlige eller sukkerfri?

Skrevet (endret)

Jeg misliker farris, så har ikke prøvd det, men har smakt dårlig smakssatt brus (en liten feil), jeg vil tro det fungerer. Men er det salt i farris?

Man kan jo smake til etter smak og behag også.

Det er ihvertfall mineraler i farrisen.

*hente en flaske for å sjekke*

Magnesium, Kalsium, Kalium, Klorid, Hydrogenkarbonat , Sulfat og Natrium!

Men da satser jeg på at det går an. ihvertfall.

Endret av Lutetium 71

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...