AnonymBruker Skrevet 16. desember 2012 #1 Del Skrevet 16. desember 2012 Har prøvd Avent og Natusan. Avent er veldig gode, men dyre. Hvilken type er din favoritt? Finnes det "flergangsinnlegg" som kan vaskes? Anonym poster: 9d064b8afc2d012b2c559b2383fcf37e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Corex Skrevet 16. desember 2012 #2 Del Skrevet 16. desember 2012 Jeg bytter på mellom natusan og avent. Liker natusan sin best. Man får kjøpt ullinnlegg, tror de. Koster rundt 200 kr på apoteket. De kan du vaske Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 16. desember 2012 #3 Del Skrevet 16. desember 2012 (endret) Ull: tjukke innlegg kjøpt på apotek Engangs: libero - synes natusan sine var veldig dårlig. De satt seg fast i brystvorten Brukte alltid engangs innenfor ull slik at engangsinnleggene fanget opp melken som lakk, mens de i ull kun hadde som jobb å holde puppene varme. Endret 16. desember 2012 av Teriyaki Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elyssa Skrevet 16. desember 2012 #4 Del Skrevet 16. desember 2012 Natusan er de eneste jeg ikke lekker gjennom. Har ikke prøvd Avent, de er så dyre. Men bl.a Libero, Dermica og Coop Anglamark. Natusan sine setter seg fast i brystvorten, ja, så skulle ønske jeg fant noen andre.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tolly Skrevet 16. desember 2012 #5 Del Skrevet 16. desember 2012 Natusan lekker og setter seg fast. Bruker Libero sine nå. Lenge brukte jeg innlegg til tøybleier fordi jeg lakk så mye.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Joyce* Skrevet 16. desember 2012 #6 Del Skrevet 16. desember 2012 Jeg bruker innlegg av denne typen, men syr dem selv. For meg funker de suverent bra, jeg blir sår av engangs og må ha noe annet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kardinal Skrevet 16. desember 2012 #7 Del Skrevet 16. desember 2012 I starten brukte jeg bare innlegg i ull, siden de var behaglige å ha på når man har såre brystvorter. Etterhvert gikk jeg over til papir og prøvde jeg ut; Libero, Avent, Chicco(?), gidda ikke prøve Natusan sine fordi jeg hadde hørt at de saug seg fast i brystvorta. Lager en liten liste jeg: Best: Uten tvil Avent sine!!!! Myke å ha på, ikke saug de seg fast i brystvorta, holdt seg på plass i bh'en, lakk ikke og kunne faktisk ta opp overraskende mye væske. Eneste som er dumt me disse er at de er veldig dyre og fås kun på apotek(?) Bra: Chicco sine fordi de holdt seg på plass, kunne ta opp en god del væske. Minuset var at disse var brettet i 2 så denne bretten kunne irritere litt Libero sine fordi de var myke og gode. Minus; De drev alltid å flytta rundt på seg inni bh'en Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 16. desember 2012 #8 Del Skrevet 16. desember 2012 (endret) Er tydeligvis individuelt hva man foretrekker, akkurat som ved bleier! Jeg hadde ikke noe å utsette på Libero. De satt seg ikke fast, lakk ikke, sugde opp mye veske, lakk ikke (jeg hadde veeeldig mye melk, men så byttet jeg innlegg etter hver ammerunde i starten) og holdt seg alltid på plass i bh-en. Du må nesten bare prøve deg fram! Endret 16. desember 2012 av Teriyaki Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susa Skrevet 16. desember 2012 #9 Del Skrevet 16. desember 2012 Jeg bruker libero, og er kjempefornøyd med dem! Mener jeg har lest et sted at chicco sine er de beste mtp såre bryster forde de er antibakterielle, så har prøvd de og, men likte libero best. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SmallTalk Skrevet 16. desember 2012 #10 Del Skrevet 16. desember 2012 Jeg synes Medela sine var best. Svinedyre, men ikke like tykke som mange andre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaprifolen Skrevet 16. desember 2012 #11 Del Skrevet 16. desember 2012 Bruker tynnere ullinnlegg fra Safa. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vera Vinge Skrevet 16. desember 2012 #12 Del Skrevet 16. desember 2012 Jeg likte Dermica sine aller best, siden de er tynne, men likevel med god oppsugingsevne og ingen lekkasje (jeg lakk mye lenge). Men de er ganske dyre, og gikk over til Libero etter hvert. De er tykkere og jeg syns de kjentes forterefuktige på innsiden, men de var helt gode. Natusan - au! Medela, Mam og Avent husker jeg som helt greie, uten at jeg husker hvorfor. Hadde tynne ullinnlegg kjøpt fra Bæreglede utenpå. Neste gang vil jeg nok prøve å sy egne til å ha under, siden jeg syns det gikk utrolig mye engangs. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pysepusen Skrevet 16. desember 2012 #13 Del Skrevet 16. desember 2012 Jeg brukte disse innerst, så ull/silke fra Nøstebarn utenpå eller vanlige ullinnlegg fra Janus. Engangs likte jeg ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elyssa Skrevet 16. desember 2012 #14 Del Skrevet 16. desember 2012 Jeg lekker igjennom alt, så noe annet enn engangs er uaktuelt... Hvor får man kjøpt Chicco (?) sine? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pysepusen Skrevet 16. desember 2012 #15 Del Skrevet 16. desember 2012 Jeg lekker igjennom alt, så noe annet enn engangs er uaktuelt... Hvor får man kjøpt Chicco (?) sine? Det gjorde jeg også - utenom bambus med pul 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Englefjes- Skrevet 16. desember 2012 #16 Del Skrevet 16. desember 2012 Jeg bruker Libero og Natusan fordi de er enkle å få tak i. Medela sine er vedlig gode, men fordyre for min smak, iallefall så lenge Libero og Natusan holder mål. Det gjorde jeg også - utenom bambus med pul Jeg har måttet gå over til engangs fordi jeg lekker gjennom alle bambusinnleggene mine. Hadde en del bambusinnlegg fra sist ammeperiode (da funket de helt greit, og mye bedre enn engangs), så denne gangen kjøpte jeg meg de du linket til i tillegg. Hverken de nye eller de gamle holder mer enn et par timer på meg nå. Æsj. Og veldig iriiterende siden jeg regner med å må bruke ammeinnlegg hele ammeperioden denne gangen også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amys Skrevet 17. desember 2012 #17 Del Skrevet 17. desember 2012 Har bare prøvd engangs et par ganger (avent og natusan), og likte de ikke (synes de var tykke og stive). Nå bruker jeg vaskbare fra little lamb og avent (med pul), mye mer behagelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2012 #18 Del Skrevet 17. desember 2012 Bruker bambus med pul-sperrelag, og ullinnlegg fra nøstebarn eller janus utenpå når jeg skal ut i kulda. Anonym poster: 5818de5d285324fb40148c7077f9a01a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tordensky Skrevet 17. desember 2012 #19 Del Skrevet 17. desember 2012 Bruker avent og syns de er gode. Hender jeg lekker gjennom om natten hvis småen sover for lenge, men ellers ikke. Men de er dyre. Så jeg følger med på denne tråden her for å lese erfaringer. Skal prøve libero tror jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå