Gjest norah Skrevet 15. desember 2012 #21 Skrevet 15. desember 2012 (endret) Takk for et bra og lærerikt svar, norah. (......................) Jeg er mest interessert i spesifikt om og hvordan dere liker å få oppmerksomhet på klitoris under penetrering. Anonym poster: 4663dad1091a09612f9f4c5d10981a2e Anonym poster: 4663dad1091a09612f9f4c5d10981a2e Værsågod, du Men det jeg prøvde å si var at dette er så individuelt at å fortelle hva jeg liker fort blir et totalt villedende svar. Og etter hva jeg har diskutert med venninner så er vi totalt forskjellige alle sammen - det de liker får jeg ingenting ut av og visa versa. Jeg fordrar ikke fort og hardt, andre elsker det. Men jeg tror alle liker erting, lekende bevegelser, stryking, at man ikke er "all over" så fort man får muligheten, men har mer....ja, lekende og varierte bevegelser. Noen liker kanskje at man blir slikket/tatt på "fullt og helt" umiddelbart, jeg vil helst bli pirret lenge og tja, at bevegelsene generelt er lette og ertende. Blanding av lette og lange strøk - vel og merke kun når det kommer til bruk av tunge og hender i det området, altså. Ikke ellers. Eller; jeg liker jo alt, men - enkelte bevegelser gir mer intens følelse enn andre, og begynner man i feil ende av skalaen tar man bort noe av den mest sensitive følsomheten man gjerne har i starten - som jo gir den "gispe med pusten" responsen som formelig strømmer gjennom hver eneste fiber i kroppen. Men en måte å kartlegge litt på er kanskje å tenke fra en skala på 1-10 hvor du forsøker å finne ut hvilke bevegelser/trykk/tempo osv som får henne til hvilke deler av skalaen. Jeg vil tro det er en rød tråd hos de fleste der - også i forhold til hvilke rekkefølger man gjerne liker ting i. Du kommer rett og slett ingen vei utenom å forske grundig på akkurat den kvinnen det gjelder - men det blir vel ikke den kjedeligste fritidsaktiviteten du har vært borti Endret 15. desember 2012 av norah 2
Gjest Allergikeren Skrevet 15. desember 2012 #22 Skrevet 15. desember 2012 Klitoris er vårt motstykke. Hvis en mann ike forstår at det er klitoris han må bli kjent med for optimal nytelse, og er villig til å bruke litt tid på det, så er det ikke håp for ham Penetrering i seg selv er drittkjedelig. Det finnes virkelig ingenting mer kjedelig enn åp ligge der å bli støtt inn i gang på gang på gang uten at noe annet skjer samtidig. Anonym poster: a8f03b3a2cfdee2e6c79779ef3403d0c Her er det så å si omvendt, som regel har jeg ikke noe ønske om å bli stimulert der, siden jeg blir rikelig stimulert vaginalt. Ikke at jeg sier nei hvis han stimulerer klitoris uoppfordret, men det går ikke lange tiden før det blir for intenst. Og da sier jeg fra om at det er nok.
Gjest Katten. Skrevet 16. desember 2012 #23 Skrevet 16. desember 2012 Og jeg sier ikke "desverre" engang. Forsøk på rising er 'game over' for meg. Finito. Det er en av de tingene det gjelder å klarere litt ut på forhånd. Ikke alle synes det er like tennede med den typen stimulering, andre derimot setter stor pris på det. En real spanking står på lista. Enten du vil eller ikke.
Gjest Lille-pus Skrevet 16. desember 2012 #24 Skrevet 16. desember 2012 En real spanking står på lista. Enten du vil eller ikke. Passe deg pus. Jeg er ikke så veldig stor, men skal vel med litt yrkestriks få vippet deg over på rygg og bundet deg fast. Så kan jeg leke med deg... til du ikke er så opptatt av å gjøre meg vondt lenger... Forsiktig, forsiktig og så litt røffere. Men jeg gjør deg ikke vondt. Småpuser har raspetunge og hender med meget god følelse Du har sånn ca 2 kvadratmeter hud å smake på, småbite i, klynge meg til med klørne, snurre meg rundt, bue ryggen og skyte kroppen opp mot. Husk å bunkre med ananas på menyen en ukes tid i forveien De verste merkene du kan komme til å ha vil være på ryggen din, i nakkegropen, på halsen fra ørene og ned til halsgropen, - og noen klorisp på rompeballene. Men ikke en kvadrat cm av deg vil være uberørt og komme ut uten å klart erindre og lengte tilbake Alikevel tror jeg ikke du vil kjede deg, uten voldsbruk, smerte og blod Slenger chanpagnen i kjøleskapet jeg, pus
Gjest Katten. Skrevet 16. desember 2012 #25 Skrevet 16. desember 2012 Passe deg pus. Jeg er ikke så veldig stor, men skal vel med litt yrkestriks få vippet deg over på rygg og bundet deg fast. Jeg falt ut ca. her. Urealistisk scenario. Du kan kanskje få låne kontrollen ett øyeblikk, men aldri tro at du har den.
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2012 #26 Skrevet 16. desember 2012 norah, du har satt ord på alt som trenges. Du er ikke alene Finner man en slik mann så er man utrolig heldig. Det er desverre ikke så alt for mange av dem, så les og lær karer. Og du vil i mange tilfeller ikke trenge stimilere klitoris i det du trenger inn i henne med dype støt, hun vil komme som et skudd. På en måte du aldri har opplevd før. Takk, norah. Nei, nei, ikke les og lær karer! Gjør dere det, så sørg i hvert fall for å glemme det om vi noensinne møtes. Ingen klitorisstimulering, ingen "fjærlette bevegelser", grøss Anonym poster: 1e0e54ef7b207d0bea0c3188f0c25033 1
Gjest Lille-pus Skrevet 16. desember 2012 #27 Skrevet 16. desember 2012 Jeg falt ut ca. her. Urealistisk scenario. Du kan kanskje få låne kontrollen ett øyeblikk, men aldri tro at du har den. Du lytter ikke til meg. Er ikke interessert i høre. Tap i ludo. Game's off kitten.
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2012 #28 Skrevet 16. desember 2012 Som mann har jeg flere ganger lest og hørt at klitoris er og blir den store lystknappen. Men for meg, med en beskjeden rekord på 53 kvinner over noen år, slår det meg at det var flere av disse som ikke syntes stimulering av klitoris var det viktigste. Kjenn din kvinne, er tydeligvis noe viktig her. Anonym poster: 3b46ec10bfdd15a3ec90059260ed6cc0 1
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2012 #29 Skrevet 16. desember 2012 En misforståelse blandt flere gutter jeg har møtt er at de tror klitoris er en lystknapp. Det er det ikke. Jeg ønsker ikke å bli berørt på klitoris dersom jeg ikke er kåt, og jeg blir ikke kåt av å bli berørt der. For å få lyst må de erogene sonene stimuleres, og disse finnes på hele kroppen. Bak på ryggen, inni håndflaten, baksiden av nakken, puppene, magen, siden av magen osv. Det er dette som kalles forspill, og bruker han ikke lang tid på dette kommer heller ikke lysten. Har opplevd at dette går fint på et tidlig stadie, men når an blir bedre kjent og har vært i forhold en stund tror gutten han ikke lenger trenger å løfte en finger for å bygge opp noe spenning. Det at han er for rask med å berøre meg nedentil eller begynner rett på puppene er i hvertfall en måte å garantert drepe min sexlyst. Jeg får veldig raskt orgasme av klitorisberøring, men kun hvis jeg er kåt. Og penetrering har jeg ikke behov for. Anonym poster: 7d5593fdd317e9945862e648ec9c11ea 2
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2012 #30 Skrevet 16. desember 2012 Nei, jeg liker ikke det. Verken av han eller meg selv. Anonym poster: 2c691f6b3b9f83be5fe2dd22fbe276c1
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2012 #31 Skrevet 17. desember 2012 Det er jo ikke så rart at enkelte menn tror klitoris er en lystknapp. Mange i denne tråden beskriver jo den som nettop det! Mange varierende svar her. Tror AB mann er inne på det her. Anonym poster: 4663dad1091a09612f9f4c5d10981a2e
Kytro Skrevet 17. desember 2012 #32 Skrevet 17. desember 2012 at kvinnen tar ansvar for egen nytelse synes jeg er helt greit. Det er faktisk veldig antennende å se på.
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2012 #33 Skrevet 17. desember 2012 Jeg er enig med AB i at som regel trenger jeg forspill først, ikke bra med en mann som STARTER med å stimulere klitoris. Men ETTER at jeg er blitt kåt, og for å få orgasme, er det klitoris som gjelder. Forøvrig er det viktig for både menn og kvinner å tenke over hvor ubehagelig og vondt penetrering kan være hvis vagina ikke er helt klar... Selv om glidekrem kan hjelpe, må faktisk kvinnen være klar. Anonym poster: 4310ec2242af5e775804738f952261bc 1
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2012 #34 Skrevet 17. desember 2012 Bra innstilling Litt usikker på om jeg svarer på det du spør om her - og dette kan jo være helt fjernt fra endel sine preferanser og ønsker, men vi prøver: Jeg personlig ville startet helt fra hun er påkledd, ved å sakte men sikkert pirre henne så hun trygler om neste steg. Motstå fristelsen til å ta for deg hva som er tilgjengelig eller til å gi henne raskt orgasme, du skal få henne til å virkelig trygle og be om at du skal kle av henne, slikke henne, trenge inn i henne osv. På kanten til uutholdelig. Når hun er helt fra seg av nytelse, først da lar du henne få mer. Jeg tror de fleste kvinner vil like(når hun endelig er avkledd og du fortsatt ikke er inni henne) at man starter med helt fjærlette bevegelser, med oralsex og/eller berøring. Jeg ville jo inkludert alt, men det må du nesten sjekke med henne Så ville jeg gjort en rekke ting innimellom der som gjør henne virkelig, virkelig opphisset - av typen ganske skittent - og så avslutte med å trenge inn i henne samtidig som du tar på henne(som jeg oppfatter at hun vil iflg spørsmålet ditt). Og har du da gjort forarbeidet ditt grundig trenger du igrunnen ikke gjøre så mye annet enn å avslutte med akkurat det. Vet ikke med andre, men dype grundige støt er en vinner her fremfor raske. Den skjeposisjonen får ikke jeg noe ut av, men om hun gjør det så gjør du det etter egen lyst. Det var angående stimulering av klitoris samtidig med samleie. Når det kommer til å ta henne til et nytt nivå så må du rett og slett finne hver eneste lille skitne fantasi hun måtte ha og er litt for sjenert til å be deg direkte om, og så dytter du henne pent over den kanten. Blir hun litt sjenert av å snakke om det ved frokostbordet, men virker å være fullstendig mottakelig når klærne er av har du gjort noe riktig Vet ikke om jeg hjalp deg noe videre her altså, eller om det var dette du egentlig spurte om - men poenget mitt var iallefall at hun helt sikkert får orgasme av at du tar på henne samtidig som du er inni henne, men jeg garanterer at den blir ekstremt mye mer intens(og vanedannende) om du virkelig trigger alle punkter hos henne fra start. Derav en noe langdryg fortelling til ditt spørsmål :gjeiper: Det var en veldig god beskrivelse, Norah, og jeg nyter å gi en kvinne slik behandling. Ingen tvil om at det funker!! Aberet er at det da bare er kvinnen som er i sentrum. Når hun har fått sitt så kan mannen aller nådigst få lov til å knulle litt til han kommer. Det blir litt kjedelig i lengden, det også. Ikke missforstå, jeg ønsker å gi en kvinne den best mulige opplevelsen, skulle bare ønske at de fleste kvinner var interessert i å gi like mye tilbake som de ønsker selv. Da hadde sex blitt virkelig herlig for menn også!! Det er mye mere til menns seksualitet enn ut-inn og sprut, men veldig få kvinner kan noe særlig om menns seksualitet, det er i hvertfall min erfaring... Anonym poster: edf870aba558e9eef35cbcd0fdd713fe
Gjest Lille-pus Skrevet 17. desember 2012 #35 Skrevet 17. desember 2012 Nei, nei, ikke les og lær karer! Gjør dere det, så sørg i hvert fall for å glemme det om vi noensinne møtes. Ingen klitorisstimulering, ingen "fjærlette bevegelser", grøss Anonym poster: 1e0e54ef7b207d0bea0c3188f0c25033 Som mann har jeg flere ganger lest og hørt at klitoris er og blir den store lystknappen. Men for meg, med en beskjeden rekord på 53 kvinner over noen år, slår det meg at det var flere av disse som ikke syntes stimulering av klitoris var det viktigste. Kjenn din kvinne, er tydeligvis noe viktig her. Anonym poster: 3b46ec10bfdd15a3ec90059260ed6cc0 Og vær lærnem mens du blir kjent med din kvinnes tenningsmønster og seksuelle preferanser Og damer: Gi nå beskjed, vis og responder, lær ham å bli kjent med deg. Vi er alle ulike. Jeg tror det er noe av gleden ved å utforske sin partner, at ingen er helt like
Gjest norah Skrevet 17. desember 2012 #36 Skrevet 17. desember 2012 (endret) Det var en veldig god beskrivelse, Norah, og jeg nyter å gi en kvinne slik behandling. Ingen tvil om at det funker!! Aberet er at det da bare er kvinnen som er i sentrum. Når hun har fått sitt så kan mannen aller nådigst få lov til å knulle litt til han kommer. Det blir litt kjedelig i lengden, det også. Ikke missforstå, jeg ønsker å gi en kvinne den best mulige opplevelsen, skulle bare ønske at de fleste kvinner var interessert i å gi like mye tilbake som de ønsker selv. Da hadde sex blitt virkelig herlig for menn også!! Det er mye mere til menns seksualitet enn ut-inn og sprut, men veldig få kvinner kan noe særlig om menns seksualitet, det er i hvertfall min erfaring... Anonym poster: edf870aba558e9eef35cbcd0fdd713fe Jeg er selvfølgelig helt enig, og mente overhodet ikke dette som en regel for hver gang Bonusen ved å være oppriktig interessert i den andres nytelse er at hun, dersom hun er et oppegående menneske - vil fatte samme interesse tilbake. Kvinner som ikke forstår at menn ønsker samme type behandling tilbake, er jo ikke i den kategorien Når det gjelder dette med at kvinner(eller menn) man har vært borti sier at diverse sentrale ting og tang ikke er viktig, så er min erfaring at like mange menn og kvinner i ettertid av et forhold sier det totalt motsatte. Jeg har faktisk ikke tall på hvor mange som i et forhold/under en forelskelse forteller meg varmt om hvor fantastisk sexliv de har og hvordan de ikke savner/ønsker noenting, og hvor kreativt alt er - for så å etterpå(enten som single eller når de treffer en som matcher dem) gir en helt annen historie. Det er jo ikke for å snakke negativt om den andre, men det virker som om de ikke føler de har nådd frem/partneren ikke er så interessert i akkurat de tingene de er. Ergo; de gir opp og later som om de ikke har disse ønskene. Så at en partner sier "neida, det er ikke så viktig" om ting man ikke praktiserer, det ville jeg tatt med en klype salt inntil jeg hadde prøvd det ut og sett at det faktisk stemte Er en vesentlig forskjell på "nei, det er ikke så viktig" og "nei, det liker jeg ikke". Endret 17. desember 2012 av norah
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2012 #37 Skrevet 17. desember 2012 Det er jo ikke så rart at enkelte menn tror klitoris er en lystknapp. Mange i denne tråden beskriver jo den som nettop det! Mange varierende svar her. Tror AB mann er inne på det her. Anonym poster: 4663dad1091a09612f9f4c5d10981a2e Er ingen damer her som har beskrevet klitoris som en lystknapp. Klitoris er et punkt for stimulering til orgasme. Resten av kroppen er til for å stimulere til lyst. Klitoris gjelder først når man allerede er opphisset. Anonym poster: 7d5593fdd317e9945862e648ec9c11ea
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2012 #38 Skrevet 17. desember 2012 Det var en veldig god beskrivelse, Norah, og jeg nyter å gi en kvinne slik behandling. Ingen tvil om at det funker!! Aberet er at det da bare er kvinnen som er i sentrum. Når hun har fått sitt så kan mannen aller nådigst få lov til å knulle litt til han kommer. Det blir litt kjedelig i lengden, det også. Ikke missforstå, jeg ønsker å gi en kvinne den best mulige opplevelsen, skulle bare ønske at de fleste kvinner var interessert i å gi like mye tilbake som de ønsker selv. Da hadde sex blitt virkelig herlig for menn også!! Det er mye mere til menns seksualitet enn ut-inn og sprut, men veldig få kvinner kan noe særlig om menns seksualitet, det er i hvertfall min erfaring... Anonym poster: edf870aba558e9eef35cbcd0fdd713fe Problemet med menns seksualitet er at alle forslagene de kommer med inneholder smerter og ubehag for min del. De skal alltid foreslå de vondeste stillingene, og de mest ubehagelige måtene å gjøre ting på. Og de takler ikke å få nei, så det ender med masse krangling og til slutt brudd. Anonym poster: 7d5593fdd317e9945862e648ec9c11ea
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2012 #39 Skrevet 18. desember 2012 Problemet med menns seksualitet er at alle forslagene de kommer med inneholder smerter og ubehag for min del. De skal alltid foreslå de vondeste stillingene, og de mest ubehagelige måtene å gjøre ting på. Og de takler ikke å få nei, så det ender med masse krangling og til slutt brudd. Anonym poster: 7d5593fdd317e9945862e648ec9c11ea Jeg mente selvsagt ikke at du skal gjøre/være med på ting som du ikke ønsker eller som er smertefullt for deg. Poenget mitt er at kvinnen også må fatte/vise interesse for mannens nytelse. Hun må ønske at han skal ha det godt og ønske å gi ham samme type oppmerksomhet i senga som det hun krever selv. Er det for mye å be om? Anonym poster: edf870aba558e9eef35cbcd0fdd713fe
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2012 #40 Skrevet 18. desember 2012 Jeg mente selvsagt ikke at du skal gjøre/være med på ting som du ikke ønsker eller som er smertefullt for deg. Poenget mitt er at kvinnen også må fatte/vise interesse for mannens nytelse. Hun må ønske at han skal ha det godt og ønske å gi ham samme type oppmerksomhet i senga som det hun krever selv. Er det for mye å be om? Anonym poster: edf870aba558e9eef35cbcd0fdd713fe Men det er jo ikke det de ber om. De ber ikke om oppmerksomhet. Det de ber om er analsex, alle mulige stillinger som er ubehagelige, de maser om barbering osv. Hadde han bare bedt om litt kos og oppmerksomhet hadde det jo vært lettere å tilfredstille han. (snakker ikke om en enkelt mann, men stort sett alle jeg har vært borti). Anonym poster: 7d5593fdd317e9945862e648ec9c11ea
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå