Thomasine Skrevet 9. mars 2004 #1 Skrevet 9. mars 2004 Enda noe nytt - i allefall for meg!! :o Skulle se "Monster"-filmen i går. Da vi skulle hente billettene kom det på 95,00 per pers... :o :o Spurte hvorfor, jo det var et "luksus"-tillegg på 20,00 per billett!! :o Det var nemlig skinnstoler i denne salen og ikke stoff-stoler.... :-? :o Javel, sa jeg.... :klø: - og det skal liksom gi en bedre film-opplevelse... :o :-? Jenta bak luka påstod at det var mange som hadde reagert negativt på disse 20 ekstra kronene, men faktisk også de som "gledet" seg over at akkurat den filmen de skulle se skulle vises i "Luksus-salen"... Synes Ski tar mere enn nok per billett om jeg ikke skal betale ekstra 20,- for å sitte i kalde, klamme skinn-stoler også... :-? Hadde man enda hatt et valg, men nei! Da måtte jeg vente 2 uker til filmen blir flyttet til en annen sal. Oslo neste for mitt vedkommende!
Iset Skrevet 10. mars 2004 #2 Skrevet 10. mars 2004 her i Stavanger er det enda verre, her er det en luksus-sal der det koster over 100 kr (115?) for å se filmer. men det er bare EN sal da. og faktisk syns jeg av og til det er verdt pengene. de serverer te og kaffe, av og til småretter, stolene er av lenestol-type i skinn, svæære armlener og bord mellom hver rad. parkett med kjempestor plass til beina osv. går ofte på babykino der, men da koster det bare 65 kr:) (det står 50 på linken jeg la ut lenger nede, men det er 65 nå). fant et bilde av den: http://www.filmweb.no/kinoz/luksussalen/14198.html
Gjest MrsL Skrevet 10. mars 2004 #3 Skrevet 10. mars 2004 Skal de lage sånne "luksus"tilbud så må de jo også gi folk valgmulighet, nemlig vise filmen i en vanlig sal i tillegg.
Gjest Lady-M Skrevet 10. mars 2004 #4 Skrevet 10. mars 2004 Jeg er ofte på kino i Ski og betaler gledelig de 90 kronene (95 på internett). I "luksus"-salen er det store, myke skinnstoler som kan lenes tilbake, stor plass mellom hvert sete, koppholder og slipper garantert å se noen i nakken. Og jeg er en av de som gleder meg over at den filmen jeg skal se, vises i den salen. Ja takk til komfort! :-)
Thomasine Skrevet 10. mars 2004 Forfatter #5 Skrevet 10. mars 2004 Jeg kunne nok også betalt litt ekstra om jeg hadde fått servert en kopp god te og noe snacks ved siden av... , i vårt tilfelle fikk vi ikke vite hvorfor billettene kostet så mye mere før vi spurte! Og, ja, jeg synes også vi burde hatt muligheten til å velge selv. Valget vi kunne får var å vente med å se filmen 2 uker til... :-? :o Personlig foretrekker jeg de flotte setene i stoff, også lenestoler, enn de svette,kalde skinnstolene...
marigull Skrevet 12. mars 2004 #6 Skrevet 12. mars 2004 Må si jeg synes kino har blitt dyrt!!! Har selv brukt ski kino endel og synes den nye kinoen har blitt bra. Jeg har aldri prøvd luksus salen da men jeg er mer en nok fornøyd med stoffstoler. Er enig i at man burde ha valgmulighet!!
~sikka~ Skrevet 12. mars 2004 #7 Skrevet 12. mars 2004 Håper de får sånne saler i Trondheim når Nova kino blir bygd ut. Kommer jeg garantert til å benytte meg av
Cawarra Skrevet 15. mars 2004 #8 Skrevet 15. mars 2004 Synes det hørtes litt digg ut jeg da! Men folk burde jo blitt opplyst om dette på et tidligere tidspunkt, slik at man evt kan velge vekk dette tilbudet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå